Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-FCK

    Vi skal til det

    OB kommer sandsynligvis i stærkeste formation, uden skader og karantæner, og nu med angribere. Kan vi gøre os håb om 1 eller flere point mod de stærke Køwenhavnere, der har en ChL-kvalkamp onsdag aften. Jeg antager vi tager 3-5-2 opstilling som de seneste kampe har givet nogen heldige point.

    ....................MT
    .....KL LN DH
    Spellman Azer Ari Kirkeskov
    .........RF EL
    ....................Lado

    TM
    Schoop
    Desler
    Ousager m.fl
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Ser gerne samme opstilling.. Sælger den meget gerne for 1p

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ser gerne samme opstilling.. Sælger den meget gerne for 1p
      umiddelbart enig - men vil dog sige at skal vi slå fck engang i den nærmeste fremtid så får vi vel ikke større chance end nu - de har en chl kval kamp i benene og er pt langt fra overbevisende.

      - det samme kan jo så desværre siges om os (minus chl kval kamp ;) )

      Comment


        #4
        Elsker bare de opstillinger som dette stenalder forum tillader os at lave... nå, men manners bud må være mit også... (Y)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Elsker bare de opstillinger som dette stenalder forum tillader os at lave... nå, men manners bud må være mit også... (Y)
          Kan anbefale at lave et table (det kræver at man går til avanceret visning). Lav det på 1 row og 1 column og en bredde på ca. 250 (mere hvis der er mange lange navne) og så centrer teksten inde i det. En simpel måde at få en opstilling til at se bare nogenlunde ud.

          Matt Jordan
          Randrup - Pepe - P. Nielsen - Timmi
          Lantz - Joey Barton
          Sturød - Ruben Bagger - Conteh
          Jochumsen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Kan anbefale at lave et table (det kræver at man går til avanceret visning). Lav det på 1 row og 1 column og en bredde på ca. 250 (mere hvis der er mange lange navne) og så centrer teksten inde i det. En simpel måde at få en opstilling til at se bare nogenlunde ud.

            Matt Jordan
            Randrup - Pepe - P. Nielsen - Timmi
            Lantz - Joey Barton
            Sturød - Ruben Bagger - Conteh
            Jochumsen
            En spændende opstilling, men der skal godt nok købes lidt ind, inden vi kan stille med den :D

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              umiddelbart enig - men vil dog sige at skal vi slå fck engang i den nærmeste fremtid så får vi vel ikke større chance end nu - de har en chl kval kamp i benene og er pt langt fra overbevisende.

              - det samme kan jo så desværre siges om os (minus chl kval kamp ;) )
              Jeg kalder den nu. Vi vinder 3-1.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Kan anbefale at lave et table (det kræver at man går til avanceret visning). Lav det på 1 row og 1 column og en bredde på ca. 250 (mere hvis der er mange lange navne) og så centrer teksten inde i det. En simpel måde at få en opstilling til at se bare nogenlunde ud.

                Matt Jordan
                Randrup - Pepe - P. Nielsen - Timmi
                Lantz - Joey Barton
                Sturød - Ruben Bagger - Conteh
                Jochumsen
                Eller lav det i excel og kopier det ind
                Lidt leg med excel

                Toppel
                Larsen Nielsen Høgh
                Spellmann Kirkeskov
                Busuladzic Skulason
                Falk Larsen
                Dvalishvili
                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                Comment


                  #9
                  vi plejer jo at sætte klubber igang der ikke har vundet i lang tid eller er i krise, så håber da på 3 point, men tror på 1 point

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                    Eller lav det i excel og kopier det ind
                    Lidt leg med excel

                    Toppel
                    Larsen Nielsen Høgh
                    Spellmann Kirkeskov
                    Busuladzic Skulason
                    Falk Larsen
                    Dvalishvili
                    Mest af alt respekt for, at du ikke bare skriver Lado, men vælger at give dig i kast med det knap så mundrette efternavn .

                    Edit: Er enig i opstillingen. Der er vel egentlig ikke tvivl om at det er netop denne opstilling vi stiller med. Det eneste, der kan blive ændret på er hvis Lado ikke er i form til at spille endnu.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Kan anbefale at lave et table (det kræver at man går til avanceret visning). Lav det på 1 row og 1 column og en bredde på ca. 250 (mere hvis der er mange lange navne) og så centrer teksten inde i det. En simpel måde at få en opstilling til at se bare nogenlunde ud.

                      Matt Jordan
                      Randrup - Pepe - P. Nielsen -
                      Lantz - Joey Barton
                      Sturød - Ruben Bagger - Conteh
                      Jochumsen
                      Jeg ville anbefale man fik hevet et par ting op på niveau med det gamle Forum... men tak for hintet...

                      Haha, genial opstilling men hør, du mangler da en back..? Så tror jeg i øvrigt Sturød ville få problemer på det hold, niveauet omkring ham er simpelthen for lavt til manden rigtig kan udfolde talenterne...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Hej jeg sidder her og snakker med en ven om at tage ind og se kampen sammen. Han er Fucker og jeg OB'er. Har dog aldrig kommet meget på stadion da økonomien og tiden har været stram. Nå men vil enlig bare høre hvor hen af man kan sidde på stadion sammen vel at mærke uden at træde nogle over fødderne :)

                        Comment


                          #13
                          Nogen forslag til en ny opstilling nu hvor Falk ikke er med?
                          OBeliever

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                            Hej jeg sidder her og snakker med en ven om at tage ind og se kampen sammen. Han er Fucker og jeg OB'er. Har dog aldrig kommet meget på stadion da økonomien og tiden har været stram. Nå men vil enlig bare høre hvor hen af man kan sidde på stadion sammen vel at mærke uden at træde nogle over fødderne :)
                            Langsiden er mit bedste bud.

                            Jeg sad i sidste sæson på Stiften, hvor der var en som havde en AGF fan med - vi tabte kampen, og ham AGFeren sagde til sin kammerat - fedt, jeg har vundet 3000kr..... Hmm....
                            Det var en meget trist dag..
                            OBeliever

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                              Nogen forslag til en ny opstilling nu hvor Falk ikke er med?
                              Jeg vil skifte Falk med lucas jensen fra min opstilling fra side 1 og give ham chancen hvis han er skadesfri

                              Comment

                              Working...
                              X