Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi tabte med Espen Ruud meget kvalitet på HB og organiserede i sommer en ordentlig erstatning med HJ, det lydede som en god plan, selv om han kun kommer først til nytår, så han kostede ingen transferpenge. Men den købte vi nu som CM? Det forstår jeg ikke. Jeg tror ikke, at Momo er i stand til at erstatte Espen Ruud end HB. Momo har aldrig rigtig overbevist. Og Lasse Krygers kvaliteter synes at ligge også mere fremad på pladsen og ikke som HB. Er der stadig en plan i transfers? En eller anden måde genkende jeg ikke planen, men hvem ved...
    Jeg er også nervøs for denne del. Håber meget vi får mere langsigtet styr på tingene med noget stabilitet på trænerposten. Det koster dyrt på den lange bane at skifte træner så relativt meget, som vi har gjort igennem de seneste 3-4 år; især når klubben ikke har noget klart og gennemarbejdet koncept, som spillerne så i stedet kan hvile i.

At hive 20 polyvante spillere ind og så lade træneren - hvem der nu er det for tiden - sætte holdet ud fra det forhåndendeværende søms princip er i hvert fald ikke ret langsigtet.

Derfor kan Hallgrimur sagtens vise sig at være en gevinst, men nogen skolet HB er han ikke. Han var heller et oplagt førstevalg til pladsen i Sønderjyske, men han spillede sig til den ved at vise defensiv stabilitet og nærkampstyrke. Det er fint på et Sønderjyske-hold, der ikke længere er så defensive som tidligere, men de er dog fortsat fint tilfredse med at lade modstanderen have bolden en hel del og stå ret dybt. Synes efteråret har vist, at vi ganske enkelt ikke har holdet til at stå dybt - vi er bedre, når vi har bolden og kan lægge et forholdsvist højt pres. Bliver vi presset for langt tilbage, så har vi ikke Sønderjyskes no-nonsense forsvar. Det kan blive en udfordring for Hallgrimur at skulle længere frem på banen, håber han lykkes med det.

Comment

Men det vil nu alligevel være bedre at have en der har spillet på posten før, i forhold til en der er købt ind fordi en træner mente han ville være god dernede.

Nu ved jeg godt at han ikke er købt til posten, vi ved jo heller ikke endnu om han overhovedet kommet til at spille fast på pladsen, der er lang tid til d. 25-01 (træningskampen mod HSV). Jeg tror at vi efter den kamp (senest starten af februar) vil kunne se hvordan vi kommer til at stille op i foråret.

Vi har mistet en masse erfaring og gode indlæg i Ruud, om HJ er den rigtige til at overtage det ved jeg ikke endnu, og kan jeg heller ikke forestille mig OP kan efter kun 1 træning med ham.

I øjeblikket skal vi give dem tiden til at finde HB, om det er med HJ på pladsen eller en ny, bliver spændende at følge.
      Men der er ingen grund til at vi lægger et stort pres på en spiller vi ikke ved om skal spille pladsen endnu.

Comment

Han vandt bip testen i dag :)

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/uN6P1ztQPIA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ved ikke hvordan fanden jeg får den film ind :(

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/uN6P1ztQPIA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

https://www.youtube.com/watch?v=uN6P1ztQPIA

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

det er selvf. altid dejligt når nye spillere har forberedt sig godt og hold sig selv en god form i ferien, det går næppe helt galt med ham. Jeg hæfter mig ved at han betegner sig selv som en leder på banen og det er slet ikke så dårligt at vi måske svækker en direkte konkurrent i bundstriden, det kan blive en god invistering
            Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

En mand af få ord.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det er selvf. altid dejligt når nye spillere har forberedt sig godt og hold sig selv en god form i ferien, det går næppe helt galt med ham. Jeg hæfter mig ved at han betegner sig selv som en leder på banen og det er slet ikke så dårligt at vi måske svækker en direkte konkurrent i bundstriden, det kan blive en god invistering
                Så: En anden spillertype som Espen men måske også en "110%-mand".
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Det er klart han er i god form, han kommer fra sønderjyske. Stedet hvor man ikke må træne fodbold hvis man ikke har holdt sit stramme træningsprogram i vinterpausen

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Så: En anden spillertype som Espen men måske også en "110%-mand".
                    det siger hans rygte ihvertfald, dog ved jeg ikke om han "nøjes" med 110%
                    Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      En mand af få ord.
                      Når han taler mere i handling end i ord, han er bare ikke Troels-mand, det er ikke så slemt ...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

det siger hans rygte ihvertfald, dog ved jeg ikke om han "nøjes" med 110%
                        Jeg mente naturlig 110-Espen-%.
                        - Norbert Elgert -

Comment

Jeg synes det er et meget skidt signal fra Thomas Mikkelsen at være den dårligste i bib-testen. Han er indkøbt som angriber, der må formodes at kunne tage nogle kontraløb.

I efteråret blev han slået af af en kantspiller indkøbt som højre back, hvis eneste force ret beset er hans hovedspil. Så møder man sgu ikke op 5. januar og leverer et resultat der er dårligere end midterforsvarerne. Eneste undskyldning kan være, hvis han har været syg over nytåret...
                          Last edited by Onkel Riffel; 06-01-2015, 12:03.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Hvor ser I resultater fra biptesten?

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Hvor ser I resultater fra biptesten?
                              Det var Stiften, der rapporterede fra træningen via twitter. Hallgrimur vandt. Dvalilshvili gjorde det bedre end forventet. Mikkelsen var dårligst.

(Og mit indlæg om det var placeret i den forkerte tråd. Sorry)
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg synes det er et meget skidt signal fra Thomas Mikkelsen at være den dårligste i bib-testen. Han er indkøbt som angriber, der må formodes at kunne tage nogle kontraløb.

I efteråret blev han slået af af en kantspiller indkøbt som højre back, hvis eneste force ret beset er hans hovedspil. Så møder man sgu ikke op 5. januar og leverer et resultat der er dårligere end midterforsvarene. Eneste undskyldning kan være, hvis han har været syg over nytåret...
                                Og jeg husker, at han lovede i sit første interview, at han kæmpe for hver bold og ville vise absolutte indsats ... det er svært med sådanen test resultat.
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X