Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hallgrimur er købt til midtbanen siger JH

http://www.bt.dk/superligaen/transfe...indkoebslister

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hallgrimur er købt til midtbanen siger JH

http://www.bt.dk/superligaen/transfe...indkoebslister
      VAR købt til midten, VAR... ;-)
      Nu kan det blive fugl eller fisk... men på et tidspunkt finder de herrer vel forhåbentlig ud af om vi skal bruge en ny HB eller ej...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        VAR købt til midten, VAR... ;-)
        Nu kan det blive fugl eller fisk... men på et tidspunkt finder de herrer vel forhåbentlig ud af om vi skal bruge en ny HB eller ej...
        sorry. VAR købt til midtbanen..
        ligesom Skulason var købt til midtbanen kan der ske meget fra transferdagen til den dag hvor man tiltræder i klubben

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          sorry. VAR købt til midtbanen..
          ligesom Skulason var købt til midtbanen kan der ske meget fra transferdagen til den dag hvor man tiltræder i klubben
          Hehe, det kan være svært at hitte rundt i... Ja ham var der også, og Kryger...
          Vi kan vel forvente Hallgrimur hvor som helst på banen...

Comment

Et eller andet sted forstår jeg godt meningen med at købe spillere, som kan spille mere end en plads. TB sagde det allerede for et par sæsoner siden, at økonomien gjorde at vi ikke kunne have en så stor trup som tidligere, så vi har derfor haft brug for spillere som kan spille mere end en plads, da vi grundet økonomien ikke har plads til 2 spillere til hver plads.

Meeeeeeen. Derfor skulle vi dog gerne have minimum en til hver plads. Og lige nu har vi vel ikke en decideret højre back? Den tætteste er vel Momo, som jeg faktisk synes har gjort det ganske godt, de gange han har fået lov at spille den plads.

Comment

Er helt med på snakken angående spillere der ikke spiller deres rigtige plads.

Lige ved Hallgrimur synes jeg nu ikke det gør så meget, han har nærmest gjort til sin spidskompetence at dække alle pladser.

Han er dog ikke en HB efter Kents hoved. I hvert fald ikke hvis vi skal spille med samme type backs som Aab.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Et eller andet sted forstår jeg godt meningen med at købe spillere, som kan spille mere end en plads. TB sagde det allerede for et par sæsoner siden, at økonomien gjorde at vi ikke kunne have en så stor trup som tidligere, så vi har derfor haft brug for spillere som kan spille mere end en plads, da vi grundet økonomien ikke har plads til 2 spillere til hver plads.

Meeeeeeen. Derfor skulle vi dog gerne have minimum en til hver plads. Og lige nu har vi vel ikke en decideret højre back? Den tætteste er vel Momo, som jeg faktisk synes har gjort det ganske godt, de gange han har fået lov at spille den plads.
                du rammer den meget godt der. Vi har ikke råd til 2 på hver plads.
                Men man kan vel godt som fan forlange at vi har éen? Som decideret spiller den specifikke plads. Og er god til det

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Hehe, det kan være svært at hitte rundt i... Ja ham var der også, og Kryger...
                  Vi kan vel forvente Hallgrimur hvor som helst på banen...
                  venstreback? Vi har kun 4 i forvejen

Comment

jeg har intet imod vi har spillere der dækker mere end en plads....men så gerne vi havde en stamme af spillere der har en fast plads - så de ikke rokeres rundt på må og få.

At man så har nogle stykker der dækker flere pladser lige godt vil kun være en bonus, men ikke for meget tak. Det syntes jeg der var en tendens til under troels....jo senest set med hans indkøb af kryger til HB......

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      jeg har intet imod vi har spillere der dækker mere end en plads....men så gerne vi havde en stamme af spillere der har en fast plads - så de ikke rokeres rundt på må og få.

At man så har nogle stykker der dækker flere pladser lige godt vil kun være en bonus, men ikke for meget tak. Det syntes jeg der var en tendens til under troels....jo senest set med hans indkøb af kryger til HB......
                      Helt enig. Jeg tror bare at TB har været i den situation at der ikke var nogen penge. Et eksempel:
                      Du får 500.000 kr. at købe ind for. Vi mangler en højreback og en angriber. Vil du købe en højreback og en angriber til hver 250.000, så skal vi ned i 2. division for at finde spillere. Eller vil du købe en spiller med superliga erfaring, som pt. spiller i 1. division, som kan dække begge pladser, og så bruge nogle af vores egne unge, hvis vi skulle komme i spillermangel.

Det er et tænkt eksempel da jeg ikke har nogen viden om, hvordan tingene er forgået. og hvad man kan få for de penge. Jeg tror bare at det er den model som TB valgte.

Jeg siger ikke jeg er enig i metoden, men jeg kan et eller andet sted godt forstå, hvis det var sådan det hang sammen.

Comment

Jeg er helt enig, med det der så bliver flere af jer... det skal give mening, HJ er nok ikke den værste at få ind, men det er da heller ikke sådan at jeg helt forstår det... Vi har en del der kan/har spillet den højreback, så jeg forstår egentlig ikke hvorfor vi henter en ny i den kategori...

Nu får jeg sikkert ørerne i maskinen, men der jo Diarra, så er der Kirkeskov som spillede højre back den sidste sæson i GF, ikke at det var som lyn og torden, men dog bedre end hvad vi så på vb'en her i efteråret... KL har før haft fine præstationer på pladsen, og endelig er der Desler... så er der et par stykker som har haft tjansen ud over det, i ved hvem det er, ingen grund til at nævne nogen navne, dem skal det ikke være...

Det har ikke været lige godt det hele, og er egentligt heller ikke fan af den slags med at rykke rundt, men er det alligevel der vi ender med HJ så forstår jeg måske ikke helt handlen... De unge vi har der, spiller jo også alle de defensive pladser...

Vi får selvfølgelig nogen ting med HJ, sådan skal det heller ikke lyde...
                        Last edited by Kaspernon; 05-01-2015, 12:41.

Comment

Helt enig. Jeg tror bare at TB har været i den situation at der ikke var nogen penge. Et eksempel:
                          Du får 500.000 kr. at købe ind for. Vi mangler en højreback og en angriber. Vil du købe en højreback og en angriber til hver 250.000, så skal vi ned i 2. division for at finde spillere. Eller vil du købe en spiller med superliga erfaring, som pt. spiller i 1. division, som kan dække begge pladser, og så bruge nogle af vores egne unge, hvis vi skulle komme i spillermangel.

Det er et tænkt eksempel da jeg ikke har nogen viden om, hvordan tingene er forgået. og hvad man kan få for de penge. Jeg tror bare at det er den model som TB valgte.

Jeg siger ikke jeg er enig i metoden, men jeg kan et eller andet sted godt forstå, hvis det var sådan det hang sammen.
                          Nu hentede vi jo 2 angribere ved siden af, så her er det i hvert fald ikke sådan det hænger sammen... det her var bare elendigt købmandskab...

Selv de fattige klubber laver ikke det nummer...

Comment

jeg kan sagtens forstå det - men alt med måde. Det det samme med leje aftaler - de kan sagtens tjene et formål, og måske især nu her hvor vi skal have ny træner til sommer samt skal ud i en overlevelses kamp - der kan et par korte leje aftale vise sig at være gode. Men for mange af dem duer ikke....har vi jo også prøvet under Troels

Comment

Det er jo en tråd om Hallgrimur Jonasson, så vi må hellere stoppe udenomssnakken nu. :P

Jeg glæder mig til at se, hvad han har at byde på, og hvis han er/var købt ind til den centrale midt, er jeg spændt på hvem, der så ryger på bænken. Synes både Spellman og Azer gjorde det rigtig godt, i de sidste kampe inden pausen. Ellers skal vi gå over og spille 4-3-3 igen, med HJ som den defensive midt.

Toppel

HB? - LN - DH - AS

MS - HJ - AB

Falk - Emil

Angriber ? Ser faktisk helst Kryger på toppen, sådan som det ser ud nu.

Comment

Vi tabte med Espen Ruud meget kvalitet på HB og organiserede i sommer en ordentlig erstatning med HJ, det lydede som en god plan, selv om han kun kommer først til nytår, så han kostede ingen transferpenge. Men den købte vi nu som CM? Det forstår jeg ikke. Jeg tror ikke, at Momo er i stand til at erstatte Espen Ruud end HB. Momo har aldrig rigtig overbevist. Og Lasse Krygers kvaliteter synes at ligge også mere fremad på pladsen og ikke som HB. Er der stadig en plan i transfers? En eller anden måde genkende jeg ikke planen, men hvem ved...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X