Oprindeligt indsendt af CCR
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hallgrimur Jonasson
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægBåde Kasper og Daniel har tidligere været rygtet til andre klubber .. kunne man forestille sig at der er et salg på vej?
Et byt med Diarra her og nu og evt. noget oveni til at supplere Diarra´s løn i den periode han havde tilbage i OB .. ?Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkender heller ikke det store til ham - men nu kan han jo spille flere pladser, der er altid mulighed for salg af de yngre folk - og så syntes jeg det er yderst fornuftigt at vi får nogle erfarne folk ind så alt ansvaret ikke kommer til at lægge på en 18 årig nyproffesionel....
og skulle det så svække sønderjydske i forårssæsonnen så vil det næppe heller gøre noget ;)
Jeg frygter lidt at EPJ, AT og Grevens chancer bliver for små for at slå igennem hvis vi "bare handler ind" med folk der kan stå distancen. De nye folk skubber jo andre på bænken og talenternes vej bliver længere. Vi skal have skabt det fundament klubben skal leve videre. Indkøb gør det ikke alene. Men gode spillere er jo altid velkommen. Det er en balancegang jeg er glad for at JH står for og ikke jegForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Jeg tror altså at de fleste nok skal få chancen. Hvis de er gode nok...
Eksempel: Desler
vi har set en del "talenter" blive cuttet de sidste mange år og man kan vel ikke andet end sige at det er Matti der sådan rigtig er fejlvuderet..
eriksen og Lindegaard's historier kunne jo næsten ikke havde endt anderledes..
Så OB har pænt styr på hvem der bliver til noget om hvem der ikke gør og vi vil garanteret allerede se næste "cut" sommer 2015..
dem der ikke har udviklet sig væsentligt på 1 år i 1. Holdstruppen kan blive vejet for let, så de næste og yngre talenter kan komme til..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror altså at de fleste nok skal få chancen. Hvis de er gode nok...
Eksempel: Desler
vi har set en del "talenter" blive cuttet de sidste mange år og man kan vel ikke andet end sige at det er Matti der sådan rigtig er fejlvuderet..
eriksen og Lindegaard's historier kunne jo næsten ikke havde endt anderledes..
Så OB har pænt styr på hvem der bliver til noget om hvem der ikke gør og vi vil garanteret allerede se næste "cut" sommer 2015..
dem der ikke har udviklet sig væsentligt på 1 år i 1. Holdstruppen kan blive vejet for let, så de næste og yngre talenter kan komme til..Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJeg synes ikke at man bare kan sætte det så blåøjet op. Selvfølgelig skal talentet være der og de skal slå igennem i træningen først. Men det skridt der skal tages for at blive Superliga spiller kræver en eller anden form for udfordring på højeste niveau og det er i dette tilfælde i Superligaen. Det er klart at de største talenter får mest spilletid, men hvis vi vil skabe et fundament på egen avl så må nogle af dem være brede spillere. Disse skal vel også udvikles - også på Superliganiveau. Hvis ikke så forsvinder de for klubben, eller deres talenter forsvinder ud i den blå luft fordi det ikke plejes. Hvis vi handler inde så DH, KL EPJ, MP, MG, AT ikke får spilletid, eller kun minimal fordi de erstattes af spillere udefra. Hvordan skal fundamentet der bære klubben i fremtiden så laves?
fundamentet kommer ved at 2-4 talenter rykkes hvert år og de dårligste 1/2 års proffesionelle cuttes hvis man ikke ser nogen udvikling. Thats the name of the game..
alle talenterne får jo masser af udfordringer i reserveligaen hvor andre hold tit stiller op med masser af superliga profiler. Og hvis de ikke kan skille sig ud der i løbet af 1-2 år må man formode at de nok ikke er gode nok desværre..
vi har jo netop set de sidste 2-3 reservekampe at Desler og Lucas som perferi spiller virkelig har udemærket sig og skilt sig ud. Momo og Schoop viste også klasse.
man kan bare sige at hvis de ikke kan udemærke sig i reserve ligaen giver det ikke meget mening at smide dem ind i superliga kampe for at teste talentet af...
og ikke for at virke som en gnavpot eller sortseer men har desværre ikke set meget fra EPJ og AT endnu. MG har gjort det okey og Desler har bare skilt sig ud..
det kan nå at komme da de er første års proffesionelle og nok skal få snor hvis de er billige nok og viser vilje og engagement...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægEnig i det hele. Men vi må heller ikke skubbe talenterne så langt væk fra spilletid at det kommer til at ligner det OB vi prøver at gøre op med. Talenter skal ikke stå alene i første række, men de skal måske heller ikke kun være 4-5 valg. Kamptræning på reserveholdet kan ikke stå alene. Hvis vi skal udvikle potentialet optimalt, der skal der nogle Superliga minutter til.
Jeg frygter lidt at EPJ, AT og Grevens chancer bliver for små for at slå igennem hvis vi "bare handler ind" med folk der kan stå distancen. De nye folk skubber jo andre på bænken og talenternes vej bliver længere. Vi skal have skabt det fundament klubben skal leve videre. Indkøb gør det ikke alene. Men gode spillere er jo altid velkommen. Det er en balancegang jeg er glad for at JH står for og ikke jeg
Comment
-
Nu er den bedste motivation til at ytre sig om et eller andet ofte trangen til at brokke sig over dette eller hint, så lad mig endelig få lidt luft. Hvor er det dog enfoldigt, at Fyens Stiftstidende er så klicheagtig i sprogbrugen. En islandsk spiller er forudsigeligt en "klippe", og da Zaza engang i Aalborg fik rødt kort var det forårsaget af de iltre marokkanske rødder etc. Det er "journalistik" på automatpilot.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlægNu er den bedste motivation til at ytre sig om et eller andet ofte trangen til at brokke sig over dette eller hint, så lad mig endelig få lidt luft. Hvor er det dog enfoldigt, at Fyens Stiftstidende er så klicheagtig i sprogbrugen. En islandsk spiller er forudsigeligt en "klippe", og da Zaza engang i Aalborg fik rødt kort var det forårsaget af de iltre marokkanske rødder etc. Det er "journalistik" på automatpilot."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Håber vi får ham i dette vindue. Det vil godt nok give en trængsel af spillere i det defensive men det er vel kun godt for konkurrencen som i sidste ende skal gøre at vi bare har en bedre og bredere trup end mange af de andre bundhold..
jeg ser ham overtage KL's plads hvis vi stadig spiller med 3 midterforsvarer når han kommer...
Comment
-
Nogle som har fulgt Hallgrim i efteråret , som kan fortælle lidt om hvad vi får ?
Det jeg har set af SDJ har han ikke været andet end en grå mus .
Og jeg magter ikke at læse beskrivelse af ham på OB.dk , da JH's beskrivelse af sine indkøb henleder tankerne til TV-shop og deres beskrivelse af de produkter de sælger .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Vi kommer helt sikkert til st mangle en dimension i vores offensiv, hvis Jonasson skal overtage højrebacken. I de kampe jeg har set med ham her i efteråret, er han en spiller der egentlig ikke er bange for at skyde frem, men hans timing i fremstødende er ikke i nærheden af Ruuds og han kommer ikke nær så meget til baglinjen dom ham. Det kan selvfølgelig have noget med Sønderjyskes måde at spille på, men som type kan jeg ikke se ham udvikle sig til at være en ny Ruud. Omvendt er han meget stærk mand mod mand, og er bedre til at dække af i feltet, så defensivt bliver det ikke en svækkelse
Comment
Comment