Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hallgrimur Jonasson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ob.dk

http://www.ob.dk/artikel/jonasson-sk...il-lyngby.aspx

Comment

Ingen transfer-summer, så "kun" sparet lønkroner - ingen af dem har vel været højtlønnet, så der bliver plads til nye "semi-profiler"? Måske Lukas har været her mens løn-niveauet var højere?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Tak for indsatsen.

Jeg har forståelse for at Hallgrimur gerne vil spille. Jeg kunne dog godt have brugt ham som en fin 12-mand fordi han dækker så mange pladser uden at falde igennem. Desuden virker han som en god mand for truppen (nævnes da også i afskedsartiklen).
        Det han sagde.

Al respekt til Haddi. En sand professionel, som Lømbø får behov for, når typer som Rise og Emil skal tøjles.

Comment

Begge er allerede fjernet fra hjemmesiden under spillertrup. Det var hurtigt. Truppen er sgu ved at være tynd antalsmæssigt med Ari's afgang også

http://www.ob.dk/ligatruppen/spillerstatistik.aspx

Comment

Tak til Haddi for en god indsats. Jeg synes at han har bæret trøjen med værdighed.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Mange tak til Haddi for en altid professionel indsats - held og lykke videre frem.

Comment

Farvel - men ikke tak for indsats. Den var særdeles mangelfuld. Ikke p.g.a manglende vilje og lyst, det skal han ha, men p.g.a mangel på evner.

Tak fordi du ville, men ikke kunne.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                  Ingen transfer-summer, så "kun" sparet lønkroner - ingen af dem har vel været højtlønnet, så der bliver plads til nye "semi-profiler"? Måske Lukas har været her mens løn-niveauet var højere?
                  Mon ikke vi spar 60-80k på Lucas og 80-120k på Hadid. Giver trOds alt plads til lidt talenter/start11

Comment

Tak for indsatsen herfra også.
                    Han havde (IMO) et fint forår, og jeg tror han har haft en stor betydning udenfor banen / til træning.

Comment

Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                      Er det ikke sært, at man ophæver og ikke sælger?? Eller er der noget, jeg har misset??
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                        Er det ikke sært, at man ophæver og ikke sælger?? Eller er der noget, jeg har misset??
                        Tjo. Men man har nok forsøgt at sælge, men hvis der ikke er nogle der vil betale penge for dem, så er det trods alt bedre at vi "giver" dem gratis og sparer deres lønkroner, hvis vi ikke vil bruge dem alligevel.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Tjo. Men man har nok forsøgt at sælge, men hvis der ikke er nogle der vil betale penge for dem, så er det trods alt bedre at vi "giver" dem gratis og sparer deres lønkroner, hvis vi ikke vil bruge dem alligevel.
                          Enig. Man kunne da håbe på et mindre salgsbeløb, men i Lyngby er de vel heller ikke dummere end, at de godt kan se, at Jonasson med de nye ankomster var gledet ned i trup-hierakiet og OB derfor formentligt var interesseret i at frigøre hans lønpost til evt. andre positioner på banen. Vi har med andre ord ikke været i den bedste forhandlingssituation.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Det har du sæføli ret i... men hold da op, hvor kan det gå hurtigt i fodbold. Den ene dag anfører og stamspiller, den næste ophævelse af kontrakt....
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

Comment

Tak for indsatsen til Haddi . Vi fik hvad det jeg forventede da han blev købt , hverken mere eller mindre .
                              God vind fremover .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Nu var Haddi nok blevet stillet overfor udsigten til bænken i den kommende sæson, så han var nok selv interesseret i at skifte klub. Jeg kunne godt forestille mig at Haddi og Lyngby var blevet enige om en kontrakt og at Lyngby ikke kunne/ville betale ham fri for hans kontrakt - hvorefter OB gerne ville slippe for lønudgiften og samtidig høste lidt goodwill.

Comment

Working...
                                X