Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB snupper SønderjyskE-profil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB snupper SønderjyskE-profil

    Det lyder da som en spændende mulighed :)

    http://www.bold.dk/nyt/avis-ob-snupp...erjyske-profil

    #2
    Svært at se hvem han skal erstatte med mindre det er en ny højre back .. hvad spiller han i Sønderjyske?

    Så skulle det være defensiv midt men sætter vi anføreren på bænken eller skubber Azer på bænken ..

    http://www.transfermarkt.co.uk/hallg...spieler/103327
    Eller har man opgivet Høegh og Larsen?
    Last edited by Plum; 22-08-2014, 08:25.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Ser jeg som en forstærkning! Godt gået Hansen!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Svært at se hvem han skal erstatte med mindre det er en ny højre back .. hvad spiller han i Sønderjyske?

        Så skulle det være defensiv midt men sætter vi anføreren på bænken eller skubber Azer på bænken ..

        http://www.transfermarkt.co.uk/hallg...spieler/103327
        Eller har man opgivet Høegh og Larsen?
        Det er TB's hovedpine. Vi som fans bør bare være glade for at få kvalitet og mere kamp om pladserne.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Svært at se hvem han skal erstatte med mindre det er en ny højre back .. hvad spiller han i Sønderjyske?

          Så skulle det være defensiv midt men sætter vi anføreren på bænken eller skubber Azer på bænken ..

          http://www.transfermarkt.co.uk/hallg...spieler/103327
          Eller har man opgivet Høegh og Larsen?

          hvis ellers han spiller i forsvaret....så som det er lige nu spiller vi med 3 midtstoppere, og har pt 3 i truppen - plus epj og diarra som backups, så kunne jo være man bare var forudseende.

          Comment


            #6
            han spillede hb sidste gang da de mødte brøndby

            - kenned

            Comment


              #7
              Kender ham ikke. Hvad kan han ¿
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Kender ham ikke. Hvad kan han ¿
                Forstærke os forhåbentlig

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Svært at se hvem han skal erstatte med mindre det er en ny højre back .. hvad spiller han i Sønderjyske?

                  Så skulle det være defensiv midt men sætter vi anføreren på bænken eller skubber Azer på bænken ..

                  http://www.transfermarkt.co.uk/hallg...spieler/103327
                  Eller har man opgivet Høegh og Larsen?
                  En spiller behøver vel ikke nødvendigvis købes for at erstatte en bestemt spiller. Han skal vel bare ind og konkurrere om alle de nævnte pladser. Vi har flere muligheder på højre back, men ikke en man rigtig kan kalde holdbar, så der bør han godt kunne kæmpe med. Vi er i mine øjne også tynde på den defensive midtbane, hvor vi egentlig kun har Ari som jeg ser det. Så der vil han også være en mulighed.

                  Han er ikke en spiller jeg har bidt meget mærke i, men det er også forsvindende lidt jeg har set af SønderjyskE de seneste sæsoner.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    En spiller behøver vel ikke nødvendigvis købes for at erstatte en bestemt spiller. Han skal vel bare ind og konkurrere om alle de nævnte pladser. Vi har flere muligheder på højre back, men ikke en man rigtig kan kalde holdbar, så der bør han godt kunne kæmpe med. Vi er i mine øjne også tynde på den defensive midtbane, hvor vi egentlig kun har Ari som jeg ser det. Så der vil han også være en mulighed.

                    Han er ikke en spiller jeg har bidt meget mærke i, men det er også forsvindende lidt jeg har set af SønderjyskE de seneste sæsoner.
                    Kan erindre at han flere gange er kaldt for en profil dernede

                    Comment


                      #11
                      Skulle både have spillet back, forsvarer og midtbane

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/soenderjy...paa-vej-til-ob

                      Comment


                        #12
                        Ud fra de gange jeg har set ham er han en klassisk islænding. Lidt ala Sølvi Ottesen (dog ikke nær så god), men til gængæld lidt bedre på bold. Også er der jo den klare fordel at han har erfaring, både med 3 backs kæden og helt generel superligaerfaring.
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af noaditlev Se indlæg
                          Ser jeg som en forstærkning! Godt gået Hansen!
                          Enig. Han kan i princippet bruges på samtlige defensive positioner. Umiddelbart gætter jeg på han starter med at lukke hullet efter Esben Ruud men jeg vil da ikke blive overrasket hvis han skal bruges mere centralt enten i midterforsvaret med LN eller på den defensive midtbane. Det er i mine øjne ikke noget problem i at eksempelvis Kasper Larsen og Daniel Høegh får lidt konkurrence. Eller Ari og Azer.

                          Han er i mine øjne lige en type som vi har brug for pt. og samtidig vil det svække et af de hold vi skal kæmpe med omkring nedrykning.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Enig. Han kan i princippet bruges på samtlige defensive positioner. Umiddelbart gætter jeg på han starter med at lukke hullet efter Esben Ruud men jeg vil da ikke blive overrasket hvis han skal bruges mere centralt enten i midterforsvaret med LN eller på den defensive midtbane. Det er i mine øjne ikke noget problem i at eksempelvis Kasper Larsen og Daniel Høegh får lidt konkurrence. Eller Ari og Azer.

                            Han er i mine øjne lige en type som vi har brug for pt. og samtidig vil det svække et af de hold vi skal kæmpe med omkring nedrykning.
                            Helt enig, vil være en rigtig rigtig fin tilgang.

                            Comment


                              #15
                              Ikke en spiller der kommer til at revolutionere vores spil, men en meget solid spiller vi vil få. Han kom til SønderjyskE som midterforsvar, men har også spillet back, central midt, kant og sågar også startet i angrebet i sidste sæson, så man kan vidst roligt sige, at det er en polyvant spiller vi har fået ind, lige efter Troels hoved.

                              Hvor hans udgangposition skal være, er jeg ikke sikker på, og det tror jeg heller ikke nødvendigvis, at OB selv er. Jeg tror at han vil blive kastet rundt alt efter, hvilken slags kamp vi spiller, og hvilken situation vi står i, og det er ham bestemt ikke uvant.

                              Som spillertype har han rigtigt mange gode ting at tilføre den nuværende trup. Han er fysisk stærk og god i duelspillet, han har en ok fart og et kæmpe løbepensum og fighterhjerte, han er jo islænding.

                              Han er ikke nogen poleret pasningsspiller, men vi må også bare indse, at den tid hvor OB skulle være et boldbesiddende og underholdende hold er forbi, nu skal der kæmpes røven ud af bukserne for overlevelse, og her er Jonasson skræddersyet.

                              Han medbringer en god kultur til omklædningsrummet, hvilket stadig er tiltrængt, og med sin alder nok heller ikke en spiller der er fast besluttet på at skulle videre asap, som halvdelen af truppen.

                              Alt i alt er jeg positiv, selvom købet åbenlyst ikke skriger på store ambitioner og sportslige satsninger. Vi må acceptere vores situation og økonomiske råderum, og her tror jeg, at Jonasson kan være meget brugbar inden for de rammer.

                              Comment

                              Working...
                              X