Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB snupper SønderjyskE-profil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg jubler, hvis denne handel går i hus. En betonmand uden lige. Man slår sig gevaldigt på manden, og han kan dække både centerforsvar og på den defensive midtbane.
    Manden er absolut ikke højreback! Og slet ikke i det nuværende 3-4-3/3-5-2-system.
    Hvis det fortsat er planen, at vi skal spille 3-4-3, så er man nødt til at have flere centrale forsvarsspillere end tilfældet er nu, og hvis man går tilbage til 4-4-2, jamen så har vi bare 4 kompetente spillere til den position + EPJ, Magnus Pedersen og de andre ungdomsspillere.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af noaditlev Se indlæg
      Ser jeg som en forstærkning! Godt gået Hansen!
      Godt gået..? Skal han ikke lige hente ham først..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Ikke en spiller der kommer til at revolutionere vores spil, men en meget solid spiller vi vil få. Han kom til SønderjyskE som midterforsvar, men har også spillet back, central midt, kant og sågar også startet i angrebet i sidste sæson, så man kan vidst roligt sige, at det er en polyvant spiller vi har fået ind, lige efter Troels hoved.

        Hvor hans udgangposition skal være, er jeg ikke sikker på, og det tror jeg heller ikke nødvendigvis, at OB selv er. Jeg tror at han vil blive kastet rundt alt efter, hvilken slags kamp vi spiller, og hvilken situation vi står i, og det er ham bestemt ikke uvant.

        Som spillertype har han rigtigt mange gode ting at tilføre den nuværende trup. Han er fysisk stærk og god i duelspillet, han har en ok fart og et kæmpe løbepensum og fighterhjerte, han er jo islænding.

        Han er ikke nogen poleret pasningsspiller, men vi må også bare indse, at den tid hvor OB skulle være et boldbesiddende og underholdende hold er forbi, nu skal der kæmpes røven ud af bukserne for overlevelse, og her er Jonasson skræddersyet.

        Han medbringer en god kultur til omklædningsrummet, hvilket stadig er tiltrængt, og med sin alder nok heller ikke en spiller der er fast besluttet på at skulle videre asap, som halvdelen af truppen.

        Alt i alt er jeg positiv, selvom købet åbenlyst ikke skriger på store ambitioner og sportslige satsninger. Vi må acceptere vores situation og økonomiske råderum, og her tror jeg, at Jonasson kan være meget brugbar inden for de rammer.
        Jonasson har altså ikke spillet kant. Er det ikke Hedinsson, der er i Midtjylland du tænker på?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Kender ham ikke. Hvad kan han ¿
          Han kan spille 1800 pladser, og kommer sikkert også til det såfremt han kommer til OB... Så må vi bare håbe at det engang imellem bliver der hvor han er bedst...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Det jeg husker ham bedst for er rollen som skraldemand på 6'er-positionen i Sønderjyskes gode forår. Her fylder han det hele og var når han spillede der konsekvent den spiller som løb længst i løbet af kampen (mener han nåede over 14 km. I en kamp). Jeg håber han er købt til den position, for det vil styrke vores defensiv betragteligt, hvis vi har en mand der ikke tillader rum mellem forsvar og midtbane, hvor vi har været meget sårbare i en lang periode.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
              Jonasson har altså ikke spillet kant. Er det ikke Hedinsson, der er i Midtjylland du tænker på?
              Nej, Jonasson har også spillet kant, en del gange faktisk.

              "Hallgrimur Jonasson kan spille alle pladser, og den evne gør de flittigt brug af i SønderjyskE. Han føler sig bedst tilpas i midterforsvaret, men har også spillet back, kant, central midtbane og angriber. "

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ter-paa-udspil

              Comment


                #22
                Ikke hver dag man henter en mand, der har lavet to pinde på udebane mod Portugal i en kvalkamp i øvrigt. Nr.2 er ren Zlatan.

                https://www.youtube.com/watch?v=nUIWkIuzC2A
                Last edited by Sheed; 22-08-2014, 10:09.

                Comment


                  #23
                  Så er den hjemme. næææsten
                  Fin signing
                  Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                  Comment


                    #24
                    Så kan vi sikkert konstatere at Jens Jönson fra AGF ikke er aktuel længere i OB.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      ser ud til det bliver fra Nytår

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-til-ob-i-2015
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                        Under forudsætning af det sker, så er det lækkert at vi får hentet nogle spillere gratis.
                        Azer og Lucas Jensen blev vel også signet 6 mdr inden deres kontrakt sluttede.

                        Comment


                          #27
                          http://www.ob.dk/artikel/hallgrimur-...ra-nytaar.aspx

                          Done deal. Imponerende hvor lidt der i øvrigt slipper ud fra Ådalen mht. kommende signings.

                          Comment


                            #28
                            Velkommen til. Jeg har ingen idé om hvem fanden du er, da min tid er for kostbar til at se SønderjyskE spille...

                            Comment


                              #29
                              Officielt

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-kontrakt-i-ob

                              Comment


                                #30
                                Han sagde nej tak til forlængelse i SDJ

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...on-ny-kontrakt

                                Comment

                                Working...
                                X