Annoncering

Collapse
No announcement yet.

hvorfor er der pause ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    hvorfor er der pause ?

    Hej hvorfor er der nu pause i næste weekend ? skal vi ikke først spille landskamp 3 september ?????????

    beklager hvis det har været nævnt andre steder har ikke kunne finde noget og jeg undre mig over en pause nu..

    #2
    Der er pause for at give de hold, der skal spille europæisk bedst mulig chance for at kvalificere sig til gruppespillet.

    Comment


      #3
      Kun én kamp de næste 4 uger...

      Har ikke hørt andet end nogen ævlede om det skulle være for at de danske hold kunne få en fordel i Europa... men det sætter man vel ikke en hel liga i stå for...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Kun én kamp de næste 4 uger...

        Har ikke hørt andet end nogen ævlede om det skulle være for at de danske hold kunne få en fordel i Europa... men det sætter man vel ikke en hel liga i stå for...
        Det har jeg dog aldrig hørt om, har fundet sted før!!? De snakker så tit om, at de vil undgå kampe i sommerferien og februar pga ferie og frost, men alligevel har de råd til at stoppe ligaen lige i "primetime"..

        Comment


          #5
          Heller ikke her, de andre ligaer spiller vel også normalt..?

          Kan se på programmet at de også har hevet en weekend ud i December, op til der hvor sidste runde i CL/EL grupperne spilles, der er ikke andet på programmet ellers, men det gør så også at sidste runde i efteråret spilles weekenden 21-22 December, hmm... (Såfremt programmet passer, det tror jeg da)
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Det er ikke desto mindre grunden. Min kilde er DBU, der samtidig siger, at superligaklubberne har været med inde over beslutningen.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af lavrsen Se indlæg
              Det er ikke desto mindre grunden. Min kilde er DBU, der samtidig siger, at superligaklubberne har været med inde over beslutningen.
              Er det også det der er tilfældet med December, at der er lavet hul for at få sendt FcK i 1/16 finalen..?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Det er jeg modstander af. Sikke noget pjat

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Det er jeg modstander af. Sikke noget pjat
                  Hørte du mere til den danske handel? Eller kan det have været Aabech transferen?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hørte du mere til den danske handel? Eller kan det have været Aabech transferen?
                    AaB hentede en back i går aftes, måske det var den...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #11
                      Det var backen til aab...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Det er jeg modstander af. Sikke noget pjat
                        Tja, jeg synes det ville være rart, hvis vi skulle ud og spille ChL kval, at vi ikke havde en kamp ind i mellem de to kampe.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Er det også det der er tilfældet med December, at der er lavet hul for at få sendt FcK i 1/16 finalen..?
                          Det ved jeg desværre ikke.

                          Comment


                            #14
                            Der er ikke pause i dec. Sidste runde er 7 dec.

                            Comment


                              #15
                              Kunne de så i det mindste ikke afvikle de kampe, hvor ingen af holdene skal spille europæisk? De andre hold (og ligaen) skal da ikke lide under, at nogle hold skal spille i midtugen!!

                              Comment

                              Working...
                              X