Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
hvorfor er der pause ?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af lavrsen Se indlægDet er ikke desto mindre grunden. Min kilde er DBU, der samtidig siger, at superligaklubberne har været med inde over beslutningen.
Leave a comment:
-
Det er ikke desto mindre grunden. Min kilde er DBU, der samtidig siger, at superligaklubberne har været med inde over beslutningen.
Leave a comment:
-
Heller ikke her, de andre ligaer spiller vel også normalt..?
Kan se på programmet at de også har hevet en weekend ud i December, op til der hvor sidste runde i CL/EL grupperne spilles, der er ikke andet på programmet ellers, men det gør så også at sidste runde i efteråret spilles weekenden 21-22 December, hmm... (Såfremt programmet passer, det tror jeg da)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKun én kamp de næste 4 uger...
Har ikke hørt andet end nogen ævlede om det skulle være for at de danske hold kunne få en fordel i Europa... men det sætter man vel ikke en hel liga i stå for...
Leave a comment:
-
Kun én kamp de næste 4 uger...
Har ikke hørt andet end nogen ævlede om det skulle være for at de danske hold kunne få en fordel i Europa... men det sætter man vel ikke en hel liga i stå for...
Leave a comment:
-
Der er pause for at give de hold, der skal spille europæisk bedst mulig chance for at kvalificere sig til gruppespillet.
Leave a comment:
-
hvorfor er der pause ?
Hej hvorfor er der nu pause i næste weekend ? skal vi ikke først spille landskamp 3 september ?????????
beklager hvis det har været nævnt andre steder har ikke kunne finde noget og jeg undre mig over en pause nu..Tags: Ingen
Leave a comment: