Oprindeligt indsendt af Claus
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Randers-OB (17. August 2014)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægDet handler om selvtillid. Hvis holdet vinder 2-3 kampe kan det hele løsne op.
Vi spiller som Hobro burde spille...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlægTja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlægTja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.
Comment
-
- Falks jubelscene var også den som var i mine tankerOBeliever
Comment
-
Det er godt at man endelig har indset selvtilliden i truppen ikke er til at spille poleret fodbold, men at tøndringen er på 100% og Troels selv råber og skriger for at holde dampen oppe. Det er indset vi er i krise og der skal arbejdes igennem for at komme igang. Eneste minus er sådan set at vi skal give så mange unødvendige dødbolde væk, for dem slår Fisker altså hamrende præcise hver eneste gang!
Comment
-
Comment
Comment