Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers-OB (17. August 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Hvis det er sådan vi skal spille resten af sæsonen så får Lado ikke mange chancer at arbejde med.....
    ..... Og det bliver ikke mange kampe jeg skal se!!

    - men Thorborg er vel tilfreds?
    Nej det er røvsygt. Men 3 point vil lune. Så forventer jeg så også en anden indstilling på hjemmebane.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Det handler om selvtillid. Hvis holdet vinder 2-3 kampe kan det hele løsne op.
      Men vi spiller jo aldeles håbløst og uambitiøst og er kun foran fordi Randers får annulleret et korrekt mål.
      Vi spiller som Hobro burde spille...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Men vi spiller jo aldeles håbløst og uambitiøst og er kun foran fordi Randers får annulleret et korrekt mål.
        Vi spiller som Hobro burde spille...
        Arghhh. Syntes nu der var 10cm offside

        Comment


          #94
          Jeg er fuldstændig ligeglad med, om vi står lavt og så engang imellem veksler til højt, men indlæggene og standardsituationerne skal vi have minimeret. Og så vil jeg gerne have, at de forreste, ja, alle, ikke sætter bolden på spil nu.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
            Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
            Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
              Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
              Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.
              👍

              Comment


                #97
                Fuck det om det ikke var offside. På tide dommerkendelserne også går vores vej :p

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Fuck det om det ikke var offside. På tide dommerkendelserne også går vores vej :p
                    Ja sidste år var der 100% dømt mål

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
                      Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
                      Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.
                      Enig


                      - Falks jubelscene var også den som var i mine tanker
                      OBeliever

                      Comment


                        Det er godt at man endelig har indset selvtilliden i truppen ikke er til at spille poleret fodbold, men at tøndringen er på 100% og Troels selv råber og skriger for at holde dampen oppe. Det er indset vi er i krise og der skal arbejdes igennem for at komme igang. Eneste minus er sådan set at vi skal give så mange unødvendige dødbolde væk, for dem slår Fisker altså hamrende præcise hver eneste gang!

                        Comment


                          Well, jeg tror ikke længere den bliver 1-1.. Gætter på et hurtigt mål til Randers og så scorer de til 2-1 efter der er spillet 80 minutter. Randers sejr
                          OBeliever

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
                            Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
                            Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.

                            Comment


                              Jeg er glad hvis vi kan køre en benhård defensiv disciplin i 2. halvleg og kører 3 point ind på kontoen.
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                For satan kirkeskov!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X