Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers-OB (17. August 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Dejligt de tager Fall ud..

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det bliver en lang 2. halvleg
    uendelig lang

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nej hvor er vi ringe

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Det bliver en lang 2. halvleg

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Tak Lasse Nielsen - men hvad sker der for resten af drengene i det returløvb?
    Nej, det ser altså ikke godt ud. Det ender aldrig aldrig aldrig godt, når man bare lader sig presse i bund

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ikke mange dueller vores target mand vinder

    8-0 i hjørne

    Leave a comment:


  • JeppeBendix
    replied
    Tak Lasse Nielsen - men hvad sker der for resten af drengene i det returløvb?

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Well, jeg tror ikke længere den bliver 1-1.. Gætter på et hurtigt mål til Randers og så scorer de til 2-1 efter der er spillet 80 minutter. Randers sejr
    Det var meget tæt på det hurtige mål...

    Jeg har dårlige nerver

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    nuij den var dum kirkeskov.....fornuftigt ikke bare at give hjørnespark væk, meeeeeen når nu du ikke kan holde manden

    Leave a comment:


  • JeppeBendix
    replied
    Kirkeskov for helvede!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    For satan kirkeskov!!!!!

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Jeg er glad hvis vi kan køre en benhård defensiv disciplin i 2. halvleg og kører 3 point ind på kontoen.

    Leave a comment:


  • fidusen999
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
    Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
    Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Well, jeg tror ikke længere den bliver 1-1.. Gætter på et hurtigt mål til Randers og så scorer de til 2-1 efter der er spillet 80 minutter. Randers sejr

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Det er godt at man endelig har indset selvtilliden i truppen ikke er til at spille poleret fodbold, men at tøndringen er på 100% og Troels selv råber og skriger for at holde dampen oppe. Det er indset vi er i krise og der skal arbejdes igennem for at komme igang. Eneste minus er sådan set at vi skal give så mange unødvendige dødbolde væk, for dem slår Fisker altså hamrende præcise hver eneste gang!

    Leave a comment:

Working...
X