Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers-OB (17. August 2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
    Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
    Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.
    Enig


    - Falks jubelscene var også den som var i mine tanker

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Fuck det om det ikke var offside. På tide dommerkendelserne også går vores vej :p
    Ja sidste år var der 100% dømt mål

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Fuck det om det ikke var offside. På tide dommerkendelserne også går vores vej :p

    Leave a comment:


  • klebgjelp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
    Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
    Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.
    👍

    Leave a comment:


  • ilder69
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
    Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
    Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.

    Leave a comment:


  • Blixa Bargeld
    replied
    Jeg er fuldstændig ligeglad med, om vi står lavt og så engang imellem veksler til højt, men indlæggene og standardsituationerne skal vi have minimeret. Og så vil jeg gerne have, at de forreste, ja, alle, ikke sætter bolden på spil nu.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Men vi spiller jo aldeles håbløst og uambitiøst og er kun foran fordi Randers får annulleret et korrekt mål.
    Vi spiller som Hobro burde spille...
    Arghhh. Syntes nu der var 10cm offside

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det handler om selvtillid. Hvis holdet vinder 2-3 kampe kan det hele løsne op.
    Men vi spiller jo aldeles håbløst og uambitiøst og er kun foran fordi Randers får annulleret et korrekt mål.
    Vi spiller som Hobro burde spille...

    Leave a comment:


  • odense1984
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Hvis det er sådan vi skal spille resten af sæsonen så får Lado ikke mange chancer at arbejde med.....
    ..... Og det bliver ikke mange kampe jeg skal se!!

    - men Thorborg er vel tilfreds?
    Nej det er røvsygt. Men 3 point vil lune. Så forventer jeg så også en anden indstilling på hjemmebane.

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    👍

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Hvordan kan I være så negative? Emil har scoret, vi er foran, uden angribere. Det er sgu da ret fantastisk 👍😃

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligatorisk Se indlæg
    Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
    Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
    Hvis det er sådan vi skal spille resten af sæsonen så får Lado ikke mange chancer at arbejde med.....
    ..... Og det bliver ikke mange kampe jeg skal se!!

    - men Thorborg er vel tilfreds?
    Det handler om selvtillid. Hvis holdet vinder 2-3 kampe kan det hele løsne op.

    Leave a comment:


  • OBligatorisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Nr 7, du er stadig en lille skøge! Lille svin der tysser på klubbens egne fans....
    Tja, når man råber "Tykke Emil" efter ham hver gang han har bolden, så var jeg sgu nok også blevet lidt træt.
    Iøvrigt var "jubelscenen" fuldstændig den samme som Falk lavede mod AaB - så jeg forbliver naiv og tror den var møntet på generelle kritikere. Skulle den være henvendt til os fans, well, så fortjener vi den.

    Leave a comment:

Working...
X