Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ER OB fans´ne færdig med transfervinduet ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Så skal du brokke dig, for det passer altså ikke :-) Det engelske ord for skov er 'forest', med ét 'r', ikke to.
    jeg har vist ikke brokket mig på noget tidspunkt, er vi enige på trods af r'et der r i overskud 😮
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #62
      Kunne godt tænke mig at vi fik en angriber mere, måske en spiller som Henrik Toft nu når vi er igang med at hente spillere fra de lavere hylder.

      Tror med vores nye spille stil fysik og fight og 5 i forsvaret, ville en stærk fysisk stationær angriber vi kan spille bolden op på være ideelt. V vil heller ikke være så afhængig af Falk og Emil, det er lidt luksus spillere i vores overlevelses koncept.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Kunne godt tænke mig at vi fik en angriber mere, måske en spiller som Henrik Toft nu når vi er igang med at hente spillere fra de lavere hylder.

        Tror med vores nye spille stil fysik og fight og 5 i forsvaret, ville en stærk fysisk stationær angriber vi kan spille bolden op på være ideelt. V vil heller ikke være så afhængig af Falk og Emil, det er lidt luksus spillere i vores overlevelses koncept.
        Jeg håber meget på, at det er en joke, når du nævner Henrik Toft som muligt indkøb.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Jeg håber meget på, at det er en joke, når du nævner Henrik Toft som muligt indkøb.
          Det burde være en Joke - frygter bare at noget ligende bliver virkelighed måske ikke nu men i vinterpausen. Men lad os se hvordan de næste kampe forløber, om vi har held til at præsterer noget flot omstillingsbold hvor også Emil og Falk kommer til deres ret.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Jeg håber meget på, at det er en joke, når du nævner Henrik Toft som muligt indkøb.
            Nu står der vel ret beset "en spiller som Henrik Toft" ... ikke Henrik Toft .. om end der henvises til de lavere hylder ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Nu står der vel ret beset "en spiller som Henrik Toft" ... ikke Henrik Toft .. om end der henvises til de lavere hylder ...
              Er det ikke Thomas Mikkelsen? (altså en yngre og forhåbentlig mere bevægelig udgave, men stadig samme type)

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg har vist ikke brokket mig på noget tidspunkt, er vi enige på trods af r'et der r i overskud 😮
                Jeg har heller ikke skrevet at du har brokket dig, jeg skrev at du SKULLE brokke dig, da du tilsyneladende har lært at det staves 'forrest" "i den stråtækte for mange år siden", som du skrev

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Jeg har heller ikke skrevet at du har brokket dig, jeg skrev at du SKULLE brokke dig, da du tilsyneladende har lært at det staves 'forrest" "i den stråtækte for mange år siden", som du skrev
                  MY BAAD, jeg læste nok lidt hurtuigt der, jeg beklager, MEEN er vi enige om betydningen af ordet FOREST er bedre end "in the woods" som skov
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #69
                    Mikkail Kerkskoff er navnet!!!

                    Slut!!!
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      MY BAAD, jeg læste nok lidt hurtuigt der, jeg beklager, MEEN er vi enige om betydningen af ordet FOREST er bedre end "in the woods" som skov
                      Det er vi fuldstændig enige om ja

                      Comment

                      Working...
                      X