Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
ER OB fans´ne færdig med transfervinduet ..
Collapse
X
-
Kunne godt tænke mig at vi fik en angriber mere, måske en spiller som Henrik Toft nu når vi er igang med at hente spillere fra de lavere hylder.
Tror med vores nye spille stil fysik og fight og 5 i forsvaret, ville en stærk fysisk stationær angriber vi kan spille bolden op på være ideelt. V vil heller ikke være så afhængig af Falk og Emil, det er lidt luksus spillere i vores overlevelses koncept.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægKunne godt tænke mig at vi fik en angriber mere, måske en spiller som Henrik Toft nu når vi er igang med at hente spillere fra de lavere hylder.
Tror med vores nye spille stil fysik og fight og 5 i forsvaret, ville en stærk fysisk stationær angriber vi kan spille bolden op på være ideelt. V vil heller ikke være så afhængig af Falk og Emil, det er lidt luksus spillere i vores overlevelses koncept.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg håber meget på, at det er en joke, når du nævner Henrik Toft som muligt indkøb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg håber meget på, at det er en joke, når du nævner Henrik Toft som muligt indkøb."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg har vist ikke brokket mig på noget tidspunkt, er vi enige på trods af r'et der r i overskud 😮
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægJeg har heller ikke skrevet at du har brokket dig, jeg skrev at du SKULLE brokke dig, da du tilsyneladende har lært at det staves 'forrest" "i den stråtækte for mange år siden", som du skrevBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMY BAAD, jeg læste nok lidt hurtuigt der, jeg beklager, MEEN er vi enige om betydningen af ordet FOREST er bedre end "in the woods" som skov
Comment
Comment