Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Det er da løgn ikke engang 2. rangs amatører ville undlade at fremsende dokumentation til styrelsen i forbindelse med indbetalingen. Alle ved jo at der var tidspres. Armen OB ledelse det er simpelthen under lavmålet af intelligens ZZZ vi fortjener sgu snart en tur ned i divisionerne.
    Du har aldrig prøvet at få noget igennem en offentlig instans, uden at det lykkedes, uanset hvor mange krumspring du var klar til at lave for at få det det gennemført?

    Modtager de kontanter? Man kunne godt forestille sig at de ikke vil have kontanter liggende på kontoret weekenden over... Accepterer de screenshots som garanti for betaling? Sikkert ikke, den slags betyder jo ikke at pengene ikke kan stoppes efterfølgende...

    Nogen gange løber man bare panden ind i en bureaukratisk mur, og efter alt den ballade med bestikkelse og lidt FOR god service for fodboldklubberne, er de sikkert endnu mere krakilske når det gælder suppeklubber end andre ansøgninger... ,o(

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg synes det virker lovende med en ung, uortodoks angriber på en fire-årig, og så Lado som den erfarne målræv i sin bedste alder.

      Kryger kan så være tredjebackup i offensiven, og Bodul kan tage til Indien og spille sammen med Junker og Skoubo. Evt Australien, hvis folk ikke synes Indien er langt nok væk...
      + 1 !
      - OB fan siden Tchami og Dethlefsen

      - Giv Mikkel Desler chancen - han har mentaliteten!

      - Et udpluk af mine største oplevelser med OB i Europa:
      OB - Hertha Berlin, UEFA cup kvalifikation 2006
      OB - Celta Vigo, UEFA cup, 1. runde, 2002
      OB - Røde Stjerne, UEFA cup, 1. runde, 2003

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
        Jeg synes det er fantastisk at se hvordan, at så mange OB-fans er blevet så meget mere optimistiske omkring OB, på grund af en enkelt signing! Det er da lige præcis det som længe har manglet i den fynske Ådal - Optimisme!
        Jeg er nu meget tilfreds med, at der er blevet hentet en 'brændslukker' ind - det kan godt være det ikke brænder endnu, men der er da så småt begyndt at være røgudvikling. Dårligste sæsonstart i 15 år siger vidst det hele!

        At vi så også kan krydrer en lækker signing med, at vi har 6 spillere på U20 landsholdet, samt en i Tyrkiet (klub?) og en i Schalke. Det tegner godt for fremtiden.
        Jeg kan godt lide din optimisme, Klinge11. Optimisme er i den grad noget vi OB-fans har manglet, men der har ved grød heller ikke været meget at være optimistisk over. Lad os nu se fremad og benytte denne glimrende signing til at se fremad og finde optimismen frem. Jeg glæder mig selv til at tage turen til Randers på søndag, og jeg håber at se mange af jer på AutoC Park Randers.
        - OB fan siden Tchami og Dethlefsen

        - Giv Mikkel Desler chancen - han har mentaliteten!

        - Et udpluk af mine største oplevelser med OB i Europa:
        OB - Hertha Berlin, UEFA cup kvalifikation 2006
        OB - Celta Vigo, UEFA cup, 1. runde, 2002
        OB - Røde Stjerne, UEFA cup, 1. runde, 2003

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Du har aldrig prøvet at få noget igennem en offentlig instans, uden at det lykkedes, uanset hvor mange krumspring du var klar til at lave for at få det det gennemført?

          Modtager de kontanter? Man kunne godt forestille sig at de ikke vil have kontanter liggende på kontoret weekenden over... Accepterer de screenshots som garanti for betaling? Sikkert ikke, den slags betyder jo ikke at pengene ikke kan stoppes efterfølgende...

          Nogen gange løber man bare panden ind i en bureaukratisk mur, og efter alt den ballade med bestikkelse og lidt FOR god service for fodboldklubberne, er de sikkert endnu mere krakilske når det gælder suppeklubber end andre ansøgninger... ,o(
          MaxHH..
          http://politiken.dk/oekonomi/privato...geoverfoersel/
          Dvs, de må have overført dem sidst på eftermiddagen fredag, og så skrevet til styrrelsen at de var overført.
          Det ER håbløst uprofessionelt af OB at ikke have overført de penge onsdag eftermiddag da de vidste handlen var på plads.

          Når det så er sagt så mente jeg at offentlige gebyrer skulle gødtgøre de penge det kostede at lave det.. Det er godt nok nogle timers arbejde for at undersøge om vores spiller er ok, for at det skal koste 3500,-

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
            MaxHH..
            http://politiken.dk/oekonomi/privato...geoverfoersel/
            Dvs, de må have overført dem sidst på eftermiddagen fredag, og så skrevet til styrrelsen at de var overført.
            Det ER håbløst uprofessionelt af OB at ikke have overført de penge onsdag eftermiddag da de vidste handlen var på plads.

            Når det så er sagt så mente jeg at offentlige gebyrer skulle gødtgøre de penge det kostede at lave det.. Det er godt nok nogle timers arbejde for at undersøge om vores spiller er ok, for at det skal koste 3500,-
            Jeps vi må fremstå som Danmarks største amatørklub - Jesus Christ en flok aber der må sidde i vores administration....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
              Jeps vi må fremstå som Danmarks største amatørklub - Jesus Christ en flok aber der må sidde i vores administration....
              Det vil sige at vi drager vores egen konklusion på en artikel hvor der intet står om OB eller fodbold? Men lad os dog bare brokke os for at brokke os og svine klubben bare fordi vi har muligheden. Uanset om det er snadheden eller ej.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Det vil sige at vi drager vores egen konklusion på en artikel hvor der intet står om OB eller fodbold? Men lad os dog bare brokke os for at brokke os og svine klubben bare fordi vi har muligheden. Uanset om det er snadheden eller ej.
                Faktum artikel eller ej:
                1) Vi signede med Lado onsdag
                2) Havde vi indbetalt pengene onsdag havde vi haft opholdstilladelsen

                Mit bud er at man har ventet på spillertilladelsen og først indbetalt til udlændinge styrelsen efter at man havde fået spillertilladelsen, nemlig fredag. Havde man gjort begge dele samtidigt dvs. i onsdags havde Lado spillet i dag.

                Og det er da amatøragtigt og abehjerneagtigt ikke at foretage begge dele samtidigt? Så jeg forholder mig ikke til artiklen men det faktum at Lado ikke har fået sin opholdstilladelse. Samtidigt vil jeg sige - spil ham - og skid hul i den bøde!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                  Faktum artikel eller ej:
                  1) Vi signede med Lado onsdag
                  2) Havde vi indbetalt pengene onsdag havde vi haft opholdstilladelsen

                  Mit bud er at man har ventet på spillertilladelsen og først indbetalt til udlændinge styrelsen efter at man havde fået spillertilladelsen, nemlig fredag. Havde man gjort begge dele samtidigt dvs. i onsdags havde Lado spillet i dag.

                  Og det er da amatøragtigt og abehjerneagtigt ikke at foretage begge dele samtidigt? Så jeg forholder mig ikke til artiklen men det faktum at Lado ikke har fået sin opholdstilladelse. Samtidigt vil jeg sige - spil ham - og skid hul i den bøde!
                  Ved du noget om hvornår OB har sendt noget ind og om han kunne nå at blive spille i dag (iflg Udlændingestyrelsen) eller er det noget du sidder og gætter dig frem til?
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    I bitcher over en spiller, der ikke er i form og som overhovedet ikke er sammenspillet med holdet. Og som i forvejen ikke er en pressende angriber med løbekapacitet som sin spidskompetence.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Det vil sige at vi drager vores egen konklusion på en artikel hvor der intet står om OB eller fodbold? Men lad os dog bare brokke os for at brokke os og svine klubben bare fordi vi har muligheden. Uanset om det er snadheden eller ej.
                      Lige mine ord

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
                        I bitcher over en spiller, der ikke er i form og som overhovedet ikke er sammenspillet med holdet. Og som i forvejen ikke er en pressende angriber med løbekapacitet som sin spidskompetence.
                        Dit bidrag til debatten er da også meget bedre
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Jamen, hvorfor dog gå så meget op i det, når sandsynligheden for, at han ville kunne hjælpe holdet allerede dag, er uendeligt lille. Der må da være vigtigere ting at diskutere i vores situation?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
                            Jamen, hvorfor dog gå så meget op i det, når sandsynligheden for, at han ville kunne hjælpe holdet allerede dag, er uendeligt lille. Der må da være vigtigere ting at diskutere i vores situation?
                            Jamen jeg diskuterer ikke om han kan hjælpe i dag og hvilken indflydelse det ville have. Kig lige på mine to seneste indlæg og du vil se emnet er et andet
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Jamen, så er det ikke dig, jeg primært henvender mig til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Blixa Bargeld Se indlæg
                                Jamen, så er det ikke dig, jeg primært henvender mig til.
                                jamen dog
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X