Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg kan godt forstå, hvorofr JH "tog chancen" og valgte en på papiret sikker goalgetter. Man kunne forestille sig (lige meget hvor ringe man synes JH er) at han nok havde hentet en "Lado"-type i topform, hvis han havde været tilgængelig for OB på det givne tidspunkt. Men det er naturligvis ren spekulation.
    Fair nok, det er vi så bare uenige om...

    JH har sagt det kunne være den dårlige form der gjorde at sådan en mulighed opstod, men ja, det bliver meget spekulation nu... Spændende debatter sådan nogen synes jeg dog, også uden vi ved hvad der helt er op og ned...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      JH skal naturligvis også bedømmes på hans spillerhandler og disse spilleres stats og fysiske form mm. Det kan nu bare ikke være det eneste parameter han skal måles på. Ansættelse af trænere og strukturen i klubben med kanaliseringen af spillere fra u-hold til seniorafdelingen må også med i vægtskålen
      Enig, for mit vedkommende er de seneste ansættelser i staben også noget der vægter højt, selvom jeg er gledet ned på 3 i alt over hans tid i OB... Så synes jeg også JH er rigtig god til at tage sig af uro på de indre linjer, og det har jo sådan set ikke manglet i hans tid, der var det der med VIP-loungen, Red Bull tingen, osv. og det håndterer han godt synes jeg, lader sig ikke rive med hverken til den ene eller anden side...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Jeg er ked af at sige det, men JH spiller altså ikke managerspil. Han er sportschef, øverste ekspertise for en fodboldklubs handler, og han bliver bedømt på sine resultater, der således er en afspejling af mandens evner. Jeg er fuldstændig ligeglad med Lados stats, folkets forståelse og daværende tiltro på et forum, og hvad der ellers umiddelbart kan forsvare købet af ham. JH skal vurdere en lang række parametre som: Stats, evner, spillertype, fysiske tilstand, personlighed, tilpasning til holdet, psyke mv. Og så finde de rigtige spillere. Jo flere gange, den mand rammer plet, og gør et godt stykke arbejde, desto større er chancen for succes.

        Sorry to say, men JH har det fulde ansvar, hver gang en spiller flopper, det er det, han bliver bedømt på.
        Og lige netop pga. alle de parametre kan det ikke lade sig gøre at have en hitrate på 100%, for nogle af tingene kan du simpelthen ikke vide med sikkerhed. Hver gang du flytter en spiller, er der en risiko. OB er i en situation i fødekæden, hvor man ind i mellem er nødt til at acceptere større risiko for at finde guldet. Derfor synes jeg, at det er acceptabelt, at man ikke rammer plet hver gang. Men der skal være en balance mellem disse chancer, og mere "sikre" handler, som dem vi feks. har fået til offensiven i dette vindue. Man må selvfølgelig også gerne forvente af en sportschef, at han er god til at vurdere alle de meget fornuftige parametre, du stiller op, så han rammer mere plet end forbi. For mig er det stadig på grænsen med JH, og jeg synes faktisk stadigt, at min samlede vurdering af ham afhænger meget af de næste dage.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Fair nok, det er vi så bare uenige om...

          JH har sagt det kunne være den dårlige form der gjorde at sådan en mulighed opstod, men ja, det bliver meget spekulation nu... Spændende debatter sådan nogen synes jeg dog, også uden vi ved hvad der helt er op og ned...
          Enig!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Jeg er ked af at sige det, men JH spiller altså ikke managerspil. Han er sportschef, øverste ekspertise for en fodboldklubs handler, og han bliver bedømt på sine resultater, der således er en afspejling af mandens evner. Jeg er fuldstændig ligeglad med Lados stats, folkets forståelse og daværende tiltro på et forum, og hvad der ellers umiddelbart kan forsvare købet af ham. JH skal vurdere en lang række parametre som: Stats, evner, spillertype, fysiske tilstand, personlighed, tilpasning til holdet, psyke mv. Og så finde de rigtige spillere. Jo flere gange, den mand rammer plet, og gør et godt stykke arbejde, desto større er chancen for succes.

            Sorry to say, men JH har det fulde ansvar, hver gang en spiller flopper, det er det, han bliver bedømt på.
            Det er sgu lige rigeligt sort/hvidt-formuleret i min bog: OB signer en spiller, der netter 8 kampe i træk, han får så en alvorlig skade og kommer aldrig tilbage på samme niveau og flopper derefter - er det JHs fulde ansvar?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              JH skal naturligvis også bedømmes på hans spillerhandler og disse spilleres stats og fysiske form mm. Det kan nu bare ikke være det eneste parameter han skal måles på. Ansættelse af trænere og strukturen i klubben med kanaliseringen af spillere fra u-hold til seniorafdelingen må også med i vægtskålen
              Det er jeg ikke uenig i, kommenterede blot på den del der hedder spillerhandel.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Og lige netop pga. alle de parametre kan det ikke lade sig gøre at have en hitrate på 100%, for nogle af tingene kan du simpelthen ikke vide med sikkerhed. Hver gang du flytter en spiller, er der en risiko. OB er i en situation i fødekæden, hvor man ind i mellem er nødt til at acceptere større risiko for at finde guldet. Derfor synes jeg, at det er acceptabelt, at man ikke rammer plet hver gang. Men der skal være en balance mellem disse chancer, og mere "sikre" handler, som dem vi feks. har fået til offensiven i dette vindue. Man må selvfølgelig også gerne forvente af en sportschef, at han er god til at vurdere alle de meget fornuftige parametre, du stiller op, så han rammer mere plet end forbi. For mig er det stadig på grænsen med JH, og jeg synes faktisk stadigt, at min samlede vurdering af ham afhænger meget af de næste dage.
                Jeg forventer ikke, at der er 100% hitrate, slet ikke i fodboldens verden, det kan ingen klubber præstere. Men JHs hitrate er bekymrende lav, har ikke regnet den ud, men er vi nede på 10-20 %? det er ikke godt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Det er sgu lige rigeligt sort/hvidt-formuleret i min bog: OB signer en spiller, der netter 8 kampe i træk, han får så en alvorlig skade og kommer aldrig tilbage på samme niveau og flopper derefter - er det JHs fulde ansvar?
                  Selvfølgelig kan man ikke stilles til ansvar for en skade, force majeure mv. Men flop, der flopper uden skaber og andre uheld.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Det er jeg ikke uenig i, kommenterede blot på den del der hedder spillerhandel.
                    Er dit barometer dette vindue eller hele JHs periode?

                    Det er i hvert fald vildt at signingen af OP - med redning til følge - signing af guldtræneren - signingen af AK og Fester er med til at holde JH på laveste trin - hvad ville han have været på, hvis han havde beholdt TB og OB var rykket ned?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Er dit barometer dette vindue eller hele JHs periode?

                      Det er i hvert fald vildt at signingen af OP - med redning til følge - signing af guldtræneren - signingen af AK og Fester er med til at holde JH på laveste trin - hvad ville han have været på, hvis han havde beholdt TB og OB var rykket ned?
                      her og nu irritation, der er intet videnskabeligt eller objektivt over det :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Det er jeg ikke uenig i, kommenterede blot på den del der hedder spillerhandel.
                        så er det nok bare mig der er lidt nærtagende, men det lyder nu lidt ensidigt med den sarkastiske tone der er i dit indlæg
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Det lader til han tager tilbage til polsk fodbold

                          http://www.polsatsport.pl/Wiadomosc/...zne/index.html

                          Comment


                            Hvis der er en klub, der umiddelbart interesseret i at overtage Dvalishvili, hvorfor fan' ophæver man så kontrakten? Hvorfor ikke en regulær transfer? Evt. til et minimalt beløb, hvis den anden klub ikke har råd til ham, men dog en transfer. Nu melder historien ikke noget om, hvorvidt Lado får penge for at stoppe, men er det ikke normalen, når man ophæver før tid?

                            Det er et skidt signal at sende, at man endnu engang ophæver med en dyr spiller, som der oven i købet er interesse for.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
                              Det lader til han tager tilbage til polsk fodbold

                              http://www.polsatsport.pl/Wiadomosc/...zne/index.html
                              Var det ikke den klub der var noget snak om for lidt tid siden ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Hvis der er en klub, der umiddelbart interesseret i at overtage Dvalishvili, hvorfor fan' ophæver man så kontrakten? Hvorfor ikke en regulær transfer? Evt. til et minimalt beløb, hvis den anden klub ikke har råd til ham, men dog en transfer. Nu melder historien ikke noget om, hvorvidt Lado får penge for at stoppe, men er det ikke normalen, når man ophæver før tid?

                                Det er et skidt signal at sende, at man endnu engang ophæver med en dyr spiller, som der oven i købet er interesse for.
                                Samme scenarie som med COB
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X