Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Et par måneder jo, men det er jo derfor man selvtræner, løber og træner med i gamle klubber..
    Synes bare det er vildt at han STADIG ikke er kommet i form i Odense... det virker jo nærmest som om han ikke VIL.

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Det lyder helt enormt spekulativt. Hvor har du det fra?
      Hvad mener du ellers en spiller ude af form er den første tid..?
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Det var ikke specielt møntet på Lado men generelt mener jeg at det er en uskik at afvente så meget på centrale poster ... Og det har jeg gjort i mange vinduer ...
        Det forstår jeg godt. Og så må det være overmåde frustrerende at have en sportsdirektør, som i den grad er en jysk kræmmer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Tager det virkelig normalt flere måneder for proffesionelle at finde tilbage til en topform? Jeg har aldrig selv været i nærheden af noget der ligner god form, så jeg VED det reelt ikke... men forestiller mig at atleter vel ikke falder tilbage på mit niveau, blot fordi de ikke spiller bold i et par måneder...

          Mvh

          MaxHH
          Det kunne du jo så se at det gjorde her... Azer er et andet eksempel...

          Og den her flok er et eksempel på det også kan tage meget længere tid...

          http://www.bold.dk/nyt/OB-traener-Tre-fire-spillere-ikke-i-form
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Hvad mener du ellers en spiller ude af form er den første tid..?
            Du misforstår. Det jeg mener, er: Hvordan kan du vide, som du skriver:

            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            samme sekund JH skrev under, stod det klart for ham at her havde vi skrevet under med hvad der må betegnes som "fyld" det første lange stykke tid, han var ikke en spiller der ville kunne gøre nogen forskel for vores træner/vores planer
            Du mener at JH på forhånd vidste, at vores nye "scoop" ikke var i nærheden af form, og at han ikke ville kunne gøre nogen umiddelbar forskel for os. Det virker som grebet ud af den blå luft, synes jeg.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Det kunne du jo så se at det gjorde her... Azer er et andet eksempel...

              Og den her flok er et eksempel på det også kan tage meget længere tid...

              http://www.bold.dk/nyt/OB-traener-Tre-fire-spillere-ikke-i-form
              Ja ja, det overrasker mig en del... men jeg har som nævnt ingen erfaring med toptrænede atleters grundform overhovedet...

              Mvh

              MaxHH

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Du misforstår. Det jeg mener, er: Hvordan kan du vide, som du skriver:



                Du mener at JH på forhånd vidste, at vores nye "scoop" ikke var i nærheden af form, og at han ikke ville kunne gøre nogen umiddelbar forskel for os. Det virker som grebet ud af den blå luft, synes jeg.
                Det var overhovedet ingen hemmelighed formen ikke var der, JH udtalte det også selv, og han havde ikke spillet bold siden var det i Marts engang 4-5 måneder tidligere... JH har endda udtalt senere at det måske var den manglende form der gjorde det endte med at blive os der fik ham...
                Så ingen halmstrå her, det er nu engang sådan det er...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det var overhovedet ingen hemmelighed formen ikke var der, JH udtalte det også selv, og han havde ikke spillet bold siden var det i Marts engang 4-5 måneder tidligere... JH har endda udtalt senere at det måske var den manglende form der gjorde det endte med at blive os der fik ham...
                  Så ingen halmstrå her, det er nu engang sådan det er...
                  Men du må give mig ret i at han burde være i form NU?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Ja ja, det overrasker mig en del... men jeg har som nævnt ingen erfaring med toptrænede atleters grundform overhovedet...

                    Mvh

                    MaxHH
                    Ja det gjorde det også hos mig med den flok der, da formen lige netop havde været fokus i vinterpausen... men det er da helt sikkert også en svær størrelse at holde ved lige, det skal da siges...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Men du må give mig ret i at han burde være i form NU?
                      Ja helt sikkert... og som du skrev et sted, lidt underligt kapitel med ham, Lado...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ja helt sikkert... og som du skrev et sted, lidt underligt kapitel med ham, Lado...
                        jeg tror han er den bedste form han har været i, i mange år. Han ser betydelig mere fit ud end han har gjort på noget tidspunkt i hans korte tid i klubben
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          jeg tror han er den bedste form han har været i, i mange år. Han ser betydelig mere fit ud end han har gjort på noget tidspunkt i hans korte tid i klubben
                          Ja han blev noget fit at se på, var det ikke noget med Ove smed ham på slankekur eller hvordan var det..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Den er svær. Set udefra ud fra stats alene, så det jo fint ud, og der var udbredt optimisme omkring ham, da han blev signet. Jeg tror lidt, at Lado endte lidt i en dårlig spiral. Han er, eller nok nærmere var, en goalgetter (lidt a la Dalgaard), der er afhængig af selvtillid og servicering fra holdkammeraterne. Han får så en svær start, og der har også været forlydender om, at han ikke så for god ud til træning (heller ikke prangende teknisk). Sådan noget sætter sig måske også lidt i holdkammeraterne, som måske hellere søger andre spilmuligheder - ikke fordi de hader Lado, men fordi man måske mere stoler på, at sidemanden kan få lidt mere ud af det. Ingen bolde, ingen mål, ingen selvtillid, ingen spilletid. Han var måske bare heller ikke god nok, men hvor kom alle de mål i Polen så fra? På den ene side synes jeg ikke, at man kan klandre JH, at han giver en mand med det cv en chance, på den anden side er der også en stemme indeni, der siger, at forarbejdet måske ikke er blevet gjort helt godt nok - men det er så uendeligt svært at vide.
                            Det er dog ikke en handel, der får mig til at finde høtyven frem og kræve JHs hoved på et fad.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Jeg undrer mig lidt over, at der ikke var nogen på forum der forudsagde det dengang, hvis det var så åbenlyst elendigt arbejde og ringe gjort. Jeg husker kun begejstring over, at man havde fundet en angriber, der vidste, hvor målet stod.
                              Jeg husker det heller ikke - det er jo dog også noget lettere at kritisere bagefter, end at forudsige, hvordan det vil gå bagefter.

                              Jeg tænkte helt ærligt, at han med det CV burde kunne klare sig i Superligaen, når han kom i den rette (kamp)form. Jeg tog fejl - hvem herinde havde ret, da de forudsagde at han ville blive et flop?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Den er svær. Set udefra ud fra stats alene, så det jo fint ud, og der var udbredt optimisme omkring ham, da han blev signet. Jeg tror lidt, at Lado endte lidt i en dårlig spiral. Han er, eller nok nærmere var, en goalgetter (lidt a la Dalgaard), der er afhængig af selvtillid og servicering fra holdkammeraterne. Han får så en svær start, og der har også været forlydender om, at han ikke så for god ud til træning (heller ikke prangende teknisk). Sådan noget sætter sig måske også lidt i holdkammeraterne, som måske hellere søger andre spilmuligheder - ikke fordi de hader Lado, men fordi man måske mere stoler på, at sidemanden kan få lidt mere ud af det. Ingen bolde, ingen mål, ingen selvtillid, ingen spilletid. Han var måske bare heller ikke god nok, men hvor kom alle de mål i Polen så fra? På den ene side synes jeg ikke, at man kan klandre JH, at han giver en mand med det cv en chance, på den anden side er der også en stemme indeni, der siger, at forarbejdet måske ikke er blevet gjort helt godt nok - men det er så uendeligt svært at vide.
                                Det er dog ikke en handel, der får mig til at finde høtyven frem og kræve JHs hoved på et fad.
                                Det kan vist ikke skrives mere nuanceret!

                                Comment

                                Working...
                                X