Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træning onsdag 13/8
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBestemt. Nogen der kender niveauet der hvor de er scoret?
om det er over eller under superliga niveau
Og Legia Warszawa (som han kommer fra) har jo lige tæsket Celtic 6-1 over to kampe i CL-kvallen (hvorefter de så blev smidt ud fordi de havde brugt en uberettiget spiller i de sidste minutter af de ene kamp).Last edited by Agbre; 13-08-2014, 10:14.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægTænker, at det er ca. superliga niveau. Esbjerg er jo lige røget ud til et polsk hold. Og Legia Warszawa (som han kommer fra) har jo lige tæsket Celtic 6-1 over to kampe i CL-kvallen (hvorefter de så blev smidt ud fordi de havde brugt en uberettiget spiller i de sidste minutter af de ene kamp).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBestemt. Nogen der kender niveauet der hvor de er scoret?
om det er over eller under superliga niveau
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlægTå, vrist, hovede og sakse... manden skyder og scorer på det meste...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlægPå et hold som reelt set gennembankede Celtic i CL-kval med 6-1 over to kampe - så vil jeg umiddelbart tro, at det er på et ret højt niveau. Tror den Polske er bedre end den danske hvert fald. Vi havde da problemer med Wisla Krakow dengang vi mødte dem i Europa.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlægMon ikke vi kan forvente, at de sætter sig ved forhandlingsbordet, umiddelbart efter træningen er overstået?
Hvis de ikke allerede er blevet enige om en aftale? Ligner ikke Jesper Hansen at udtale, at de forventer at signe med ham. Lyder på mig som om, at der allerede er aftalt noget..
Det er i øvrigt overraskende for mig han allerede nu finder den 2. Angriber vi jagter. Troede sgu vi sku vente helt til D. 31 nu da vi præsenterede TM i sidste uge.
Nu håber jeg bare vores Georgiske ven er i form til allerede nu eller meget hurtigt at træde ind i start-11'eren.
Comment
Comment