Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning onsdag 13/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Så nåede det også bold.dk

    http://www.bold.dk/nyt/ob-forventer-...ishvili-aftale

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
      Tå, vrist, hovede og sakse... manden skyder og scorer på det meste...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
        Alternativt kan Jesper Hansen tage et kviklån i L'Easy...
        Til en billig billig rente vel og mærke

        Comment


          #34
          21 kasser i 53 kampe er også godkendt.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            21 kasser i 53 kampe er også godkendt.
            Bestemt. Nogen der kender niveauet der hvor de er scoret?
            om det er over eller under superliga niveau

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Bestemt. Nogen der kender niveauet der hvor de er scoret?
              om det er over eller under superliga niveau
              Tænker, at det er ca. superliga niveau, måske lidt bedre i øjeblikket. Esbjerg er jo lige røget ud til et polsk hold, Ruch Chorzow (der pt. ligger sidst i den bedste polske række).

              Og Legia Warszawa (som han kommer fra) har jo lige tæsket Celtic 6-1 over to kampe i CL-kvallen (hvorefter de så blev smidt ud fordi de havde brugt en uberettiget spiller i de sidste minutter af de ene kamp).
              Last edited by Agbre; 13-08-2014, 10:14.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Tænker, at det er ca. superliga niveau. Esbjerg er jo lige røget ud til et polsk hold. Og Legia Warszawa (som han kommer fra) har jo lige tæsket Celtic 6-1 over to kampe i CL-kvallen (hvorefter de så blev smidt ud fordi de havde brugt en uberettiget spiller i de sidste minutter af de ene kamp).
                ikke dårligt

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Bestemt. Nogen der kender niveauet der hvor de er scoret?
                  om det er over eller under superliga niveau
                  På et hold som reelt set gennembankede Celtic i CL-kval med 6-1 over to kampe - så vil jeg umiddelbart tro, at det er på et ret højt niveau. Tror den Polske er bedre end den danske hvert fald. Vi havde da problemer med Wisla Krakow dengang vi mødte dem i Europa.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                    Tå, vrist, hovede og sakse... manden skyder og scorer på det meste...
                    Haha... Et af de mest opmuntrende indlæg i længere tid, forudsat at der skrives med herren. Lyder godt. Du må gerne, hvis du gider, komme med flere updates om hvordan han indgår i spillet, afslutter osv osv... :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                      På et hold som reelt set gennembankede Celtic i CL-kval med 6-1 over to kampe - så vil jeg umiddelbart tro, at det er på et ret højt niveau. Tror den Polske er bedre end den danske hvert fald. Vi havde da problemer med Wisla Krakow dengang vi mødte dem i Europa.
                      Slog vi ikke Wisla 3-1 ude i en kamp, hvor vi ligeså godt kunne have vundet 7-1?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                        Mon ikke vi kan forvente, at de sætter sig ved forhandlingsbordet, umiddelbart efter træningen er overstået?
                        Hvis de ikke allerede er blevet enige om en aftale? Ligner ikke Jesper Hansen at udtale, at de forventer at signe med ham. Lyder på mig som om, at der allerede er aftalt noget..
                        Ja. Mon ikke han bare lige vil sikre sig at han ikke river korsbåndet over ved dagens træning og finder pen og papir frem bagefter og så er den i hus.
                        Det er i øvrigt overraskende for mig han allerede nu finder den 2. Angriber vi jagter. Troede sgu vi sku vente helt til D. 31 nu da vi præsenterede TM i sidste uge.
                        Nu håber jeg bare vores Georgiske ven er i form til allerede nu eller meget hurtigt at træde ind i start-11'eren.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Slog vi ikke Wisla 3-1 ude i en kamp, hvor vi ligeså godt kunne have vundet 7-1?
                          Korrekt - men vi tabte på hjemmebane.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                            Korrekt - men vi tabte på hjemmebane.
                            Og Wisla gik så vidt jeg husker videre fra den gruppe, som vi ikke gjorde. Men jeg ved nu ikke med det med 7-1. Så godt husker jeg heller ikke den kamp.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Og Wisla gik så vidt jeg husker videre fra den gruppe, som vi ikke gjorde. Men jeg ved nu ikke med det med 7-1. Så godt husker jeg heller ikke den kamp.
                              Tror i øvrigt også den blev 2-4, men jeg husker måske helt galt?

                              Comment


                                #45
                                Hvordan gør Lado det dernede, hvis der er nogen, der ser med

                                Comment

                                Working...
                                X