Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Ud fra dagens træning og 11 mod 11, ligner det ikke at Falk eller Azer starter inde. Til gengæld ligner det en duo oppe foran med Mikkelsen og bodul.
    Okay, det synes jeg da lyder interessant. Tror kun det er positivt hvis Bodul har en "makker", så bliver presset også lettet lidt. Personligt synes jeg, at han er en af dem som i de første kampe har fightet mest og haft en god attitude.
    OBeliever

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
      Ud fra dagens træning og 11 mod 11, ligner det ikke at Falk eller Azer starter inde. Til gengæld ligner det en duo oppe foran med Mikkelsen og bodul.
      Det kan vel kun være skader der holder dem ude. Øv

      Comment


        #18
        Som holdet ser ud til at blive, tror jeg ikke på 3 point. Spændende hvad Mikkelsen kan, men han bliver nok for alene derfremme,
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det kan vel kun være skader der holder dem ude. Øv
          De indgik begge på lige fod med alle andre, i øvrigt ligesom Barret. Falk lavede endda dagens bedste kasse, så han virkede ikke synderlig påvirket. Mon ikke de vurdere, at 90 min. vil være for meget belastning for hans lyske.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
            De indgik begge på lige fod med alle andre, i øvrigt ligesom Barret. Falk lavede endda dagens bedste kasse, så han virkede ikke synderlig påvirket. Mon ikke de vurdere, at 90 min. vil være for meget belastning for hans lyske.
            Okey. Det må det være.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
              Ud fra dagens træning og 11 mod 11, ligner det ikke at Falk eller Azer starter inde. Til gengæld ligner det en duo oppe foran med Mikkelsen og bodul.
              lort, lort, lort og lort. Håber de mange spillere, der underpræsterede i Brøndby, kommer stærkt igen, for ellers er vi noget videre fuck-ed. Så op på hesten Emil, Martin, Kasper, Ari, m.fl. og giv den max gas.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                lort, lort, lort og lort. Håber de mange spillere, der underpræsterede i Brøndby, kommer stærkt igen, for ellers er vi noget videre fuck-ed. Så op på hesten Emil, Martin, Kasper, Ari, m.fl. og giv den max gas.
                Falk og Busuladzic spillede heller ikke på førsteholdet sidste lørdag....
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                  Ud fra dagens træning og 11 mod 11, ligner det ikke at Falk eller Azer starter inde. Til gengæld ligner det en duo oppe foran med Mikkelsen og bodul.
                  http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...-fc-22934.aspx
                  hvis de ikke starter inde må det være fordi de ikke er gode nok................eller er ved at blive solgt
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...-fc-22934.aspx
                    hvis de ikke starter inde må det være fordi de ikke er gode nok................eller er ved at blive solgt
                    Mon ikke bare det er fordi de to spillere ikke kan spille hele kampen pga hhv lidt bøvl med lysken og efterveer fra en skade i foråret. Man træner vel bare, hvordan man vil spille de sidste 20-30 minutter, hvor de to ikke er med.

                    Til træningen i onsdags virkede Ingen af dem hæmmet, men Azer bad jo selv om at blive skiftet ud mod AaB og Falk virkede ikke helt i gear mod Brøndby.

                    Krydser fingre for, de kan levere max de minutter de er med. Det er afgørende for os.

                    Comment


                      #25
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...t-af-soliditet

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...-fc-22934.aspx
                        hvis de ikke starter inde må det være fordi de ikke er gode nok................eller er ved at blive solgt
                        rolig nu Troels

                        Jeg er meget spændt på hvem der ryger uden for truppen næste gang hvis både Lado og JBL er klar....

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          rolig nu Troels

                          Jeg er meget spændt på hvem der ryger uden for truppen næste gang hvis både Lado og JBL er klar....
                          ok så 😇 men det ville unægteligt næsten være et ønskescenarie hvis de 2 herrer ikke var gode nok til holdet, idet vi så ville have en utroligt stærk trup som kunne blande sig i den absolutte top 😄 og ligeså interessant bliver det som du siger*bliver det spændende hvis alle mand holdes skadesfri hvem der ryger ud, TB afgørelse men jeg tror Mathias Greve og JBL
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            ok så 😇 men det ville unægteligt næsten være et ønskescenarie hvis de 2 herrer ikke var gode nok til holdet, idet vi så ville have en utroligt stærk trup som kunne blande sig i den absolutte top 😄 og ligeså interessant bliver det som du siger*bliver det spændende hvis alle mand holdes skadesfri hvem der ryger ud, TB afgørelse men jeg tror Mathias Greve og JBL
                            Er det sådan lidt en joke det første :)?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              ok så  men det ville unægteligt næsten være et ønskescenarie hvis de 2 herrer ikke var gode nok til holdet, idet vi så ville have en utroligt stærk trup som kunne blande sig i den absolutte top  og ligeså interessant bliver det som du siger*bliver det spændende hvis alle mand holdes skadesfri hvem der ryger ud, TB afgørelse men jeg tror Mathias Greve og JBL
                              Greve er jo netop ikke med i truppen
                              Så du mangler en

                              Comment


                                #30
                                Er der overhovedet nogle af jer kloge hoveder der tager til Randers og bakker op om holdet..?

                                I så fald, kig her:
                                http://forum.ob.dk/showthread.php?41...8jt-i-Randers-!
                                - OB fan siden Tchami og Dethlefsen

                                - Giv Mikkel Desler chancen - han har mentaliteten!

                                - Et udpluk af mine største oplevelser med OB i Europa:
                                OB - Hertha Berlin, UEFA cup kvalifikation 2006
                                OB - Celta Vigo, UEFA cup, 1. runde, 2002
                                OB - Røde Stjerne, UEFA cup, 1. runde, 2003

                                Comment

                                Working...
                                X