Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Du har ret, det er OB der er til grin.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Ikke fair at sige at han er til grin, klubben valgte selv at skrive en lang kontrakt med ham ... men det er sandt at det var meget skidt set!
      Han smutter nok, har grundigt bevist at han ikke har niveauet.
      enig - på ingen måde TM der er til grin her. OB der tilbød ham en kontrakt - og endda en så lang en.....kan da sagtens forstå manden slog til - vi var og er lidt endnu på et højere niveau end det han kom fra, kan vel formentlig også give en bedre løn - så at han har ønsket at prøve sig selv af er da helt forståeligt.
      Men mon ikke det efterhånden også er ved at gå op for ham selv at skal der mere spilletid til - så skal han væk, og til et lidt lavere niveau (ikke meget - vi er jo pratisk talt et 1 divisionshold...)

      Håber man finder en løsning - for Mikkelsen selv - og for os.....vi mangler i den grad en kvalitetsangriber eller 2-3 stykker

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Du har ret, det er OB der er til grin.
        Enig. Dem der købte ham er til grin

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Enig. Dem der købte ham er til grin
          Jesper Hansen og Troels Bech
          desværre hænger vi stadig på JH som manden der skal redde os ud af sumpen
          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...mas-mikkelsen/

          jeg siger det bare: Ove P. går arbejdsløs pt. En fodboldmand som ham bør jo omgående få en funktion i OB. Om det er som sportschef, chefscout, assistenttræner, cheftræner, manager eller noget hel andet ved jeg ikke, men vi kan virkelig godt bruge hans rutine, netværk og kæmpe fodboldviden.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Jesper Hansen og Troels Bech
            desværre hænger vi stadig på JH som manden der skal redde os ud af sumpen
            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...mas-mikkelsen/

            jeg siger det bare: Ove P. går arbejdsløs pt. En fodboldmand som ham bør jo omgående få en funktion i OB. Om det er som sportschef, chefscout, assistenttræner, cheftræner, manager eller noget hel andet ved jeg ikke, men vi kan virkelig godt bruge hans rutine, netværk og kæmpe fodboldviden.
            Jeg vil gerne anerkende OveŽs viden og resultater, men han er ikke fremtiden. En ting er han maksimerer os og Hobro, men det er ikke længe han holder i en klub. Synes det taler for sig selv, at han må forlade Hobro, mens de ligger nr. et.

            Den måde vi spiller på i forhold til Ove, er også som nat og dag. Jeg kan ikke se det ske. Når det er sagt, så er dette ikke et forsvar af JH, så gerne lidt mere "dynamik" på sportsdirektør pladsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Jesper Hansen og Troels Bech
              desværre hænger vi stadig på JH som manden der skal redde os ud af sumpen
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...mas-mikkelsen/

              jeg siger det bare: Ove P. går arbejdsløs pt. En fodboldmand som ham bør jo omgående få en funktion i OB. Om det er som sportschef, chefscout, assistenttræner, cheftræner, manager eller noget hel andet ved jeg ikke, men vi kan virkelig godt bruge hans rutine, netværk og kæmpe fodboldviden.
              Nej tak!
              Det eneste man får med Ove er sikkerhed i forsvaret, om noget... jeg ved ikke hvor folk har det her fra med at han skulle kunne alt i en fodboldklub ...
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Jeg vil gerne anerkende OveŽs viden og resultater, men han er ikke fremtiden. En ting er han maksimerer os og Hobro, men det er ikke længe han holder i en klub. Synes det taler for sig selv, at han må forlade Hobro, mens de ligger nr. et.

                Den måde vi spiller på i forhold til Ove, er også som nat og dag. Jeg kan ikke se det ske. Når det er sagt, så er dette ikke et forsvar af JH, så gerne lidt mere "dynamik" på sportsdirektør pladsen.
                Det er netop denne tankegang, som direktør efter direktør har haft om Ove Pedersen. Ja, selv når han ligger nummer 1 med Hobro, skal han fyres. Selv når han afleverer AGF på en 6. plads, skal han skiftes ud. Selv når han vinder bronze med FCM i deres første superligasæson, skal han ud. Selv når man laver et mirakel og redder OB fra nedrykning, er han ikke god nok. Men spillerne kan jo ikke lide hans træning? Nej, men måske burde de og deres sportsdirektører vende blikket indad. Måske er det faktisk meget godt at træne hårdt og nogle gange kedeligt? Måske skulle man blive lidt bedre til at løbe hurtigt, når man nu ikke er født med verdens bedste teknik? Danske fodboldspillere er som curlingbørn, og det er derfor, at dansk fodbold er blevet lort på både landsholds- og klubplan.

                Ove Pedersen bliver til trods for enestående resultater på perlerække ALTID smidt ud, fordi der er en flottere og mere populær fyr (i flere tilfælde har det været taberen Troels Bech), som er klar til at overtaget jobbet med nogle floskler om posession, tilskuere på stadion og alt muligt andet lort.

                Hvis Ove Pedersen havde fået fem i år OB og frihed til at vælge spillere, ville OB som minimum blive et top 3-hold og sandsynligvis også vinde et dansk mesterskab.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Det er netop denne tankegang, som direktør efter direktør har haft om Ove Pedersen. Ja, selv når han ligger nummer 1 med Hobro, skal han fyres. Selv når han afleverer AGF på en 6. plads, skal han skiftes ud. Selv når han vinder bronze med FCM i deres første superligasæson, skal han ud. Selv når man laver et mirakel og redder OB fra nedrykning, er han ikke god nok. Men spillerne kan jo ikke lide hans træning? Nej, men måske burde de og deres sportsdirektører vende blikket indad. Måske er det faktisk meget godt at træne hårdt og nogle gange kedeligt? Måske skulle man blive lidt bedre til at løbe hurtigt, når man nu ikke er født med verdens bedste teknik? Danske fodboldspillere er som curlingbørn, og det er derfor, at dansk fodbold er blevet lort på både landsholds- og klubplan.

                  Ove Pedersen bliver til trods for enestående resultater på perlerække ALTID smidt ud, fordi der er en flottere og mere populær fyr (i flere tilfælde har det været taberen Troels Bech), som er klar til at overtaget jobbet med nogle floskler om posession, tilskuere på stadion og alt muligt andet lort.

                  Hvis Ove Pedersen havde fået fem i år OB og frihed til at vælge spillere, ville OB som minimum blive et top 3-hold og sandsynligvis også vinde et dansk mesterskab.
                  Faktisk mange gode pointer StateTrooper men du tabte mig fuldstændig i den sidste 1,1 linie.. Nægter simpelthen at tro på at Ove eller for den sags skyld nogen overhovedet de næste 5 år kan føre OB til det du påstår..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Faktisk mange gode pointer StateTrooper men du tabte mig fuldstændig i den sidste 1,1 linie.. Nægter simpelthen at tro på at Ove eller for den sags skyld nogen overhovedet de næste 5 år kan føre OB til det du påstår..
                    Jeg er helt overbevist om, at han kunne føre OB derop. Det kræver egentlig ikke så meget, som mange tror. Først og fremmest kræver det det rigtige netværk til at hente de rigtige spillere til den rigtige pris (Jesper Hansen kan intet af dette). Og derefter kræver det benhårdt arbejde på træningsbanen dag efter dag året rundt. At Ove Pedersen magter disse ting, burde ingen være i tvivl om. Han skal bare have den nødvendige tid til at sætte sit eget hold, som kan leve med den kedelige træning og jernhårde disciplin. Hans første hold i Esbjerg var et godt eksempel på dette. HHA, Tommy Bechmann, AMC og lignende typer brokkede sig ikke, fordi det var kedeligt. De spillede bare - og vandt, trods et middelmådigt talent.

                    Men det er så helt rigtigt, at Oves hold aldrig kommer til at spille flot og dominere kampene (som FCK gør på grund af deres gode fodboldspillere). Oves hold vinder fodboldkampe på fight og klog taktik. Og for at være helt ærlig så vil jeg meget hellere vinde en masse kampe med 1-0 og få bronzemedaljer til sommer, end jeg vil se Kents hold spille bolden rundt hele kampen uden at score. Desværre er jeg ret alene med den holdning på både Fyn og i resten af Danmark.
                    Last edited by StateTrooper; 19-12-2016, 11:42.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Jeg er helt overbevist om, at han kunne føre OB derop. Det kræver egentlig ikke så meget, som mange tror. Først og fremmest kræver det det rigtige netværk til at hente de rigtige spillere til den rigtige pris. Og derefter kræver det benhårdt arbejde på træningsbanen dag efter dag året rundt. At Ove Pedersen magter disse ting, burde ingen være i tvivl om.

                      Men det er så helt rigtigt, at Oves hold aldrig kommer til at spille flot og dominere kampene (som FCK gør på grund af deres spillere). Oves holder vinder fodboldkampe på fight og klog taktik. Og for at være helt ærlig så vil jeg meget hellere vinde en masse kampe med 1-0 og få bronzemedaljer til sommer, end jeg vil se Kents hold spille bolden rundt hele kampen uden at score. Desværre er jeg ret alene med den holdning på både Fyn og i resten af Danmark.
                      Synes da, når man læser med herinde, at det er den generelle holdning, at man hellere vil tilbage til de gamle OB dyder.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Synes da, når man læser med herinde, at det er den generelle holdning, at man hellere vil tilbage til de gamle OB dyder.
                        Hver gang jeg taler for Ove Pedersen som ny træner/sportsdirektør i OB, bliver jeg overdynget med argumenter om, at han er gammeldags, og at man ikke kan vinde fodboldkampe med hans tilgang på længere sigt. og spillerne kan heller ikke lide, at de skal træne meget uden bold og fysisk hårdt. Nærmest alle hold i Danmark har en strategi om at skulle være boldbesiddende og have mange afleveringer, men det er ikke rart at møde et ægte tonserhold, når man spiller sådan. Spørg bare alle de hold, der har fået ørerne i maskinen hos Horsens i år.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Jeg er helt overbevist om, at han kunne føre OB derop. Det kræver egentlig ikke så meget, som mange tror. Først og fremmest kræver det det rigtige netværk til at hente de rigtige spillere til den rigtige pris (Jesper Hansen kan intet af dette). Og derefter kræver det benhårdt arbejde på træningsbanen dag efter dag året rundt. At Ove Pedersen magter disse ting, burde ingen være i tvivl om. Han skal bare have den nødvendige tid til at sætte sit eget hold, som kan leve med den kedelige træning og jernhårde disciplin. Hans første hold i Esbjerg var et godt eksempel på dette. HHA, Tommy Bechmann, AMC og lignende typer brokkede sig ikke, fordi det var kedeligt. De spillede bare - og vandt, trods et middelmådigt talent.

                          Men det er så helt rigtigt, at Oves hold aldrig kommer til at spille flot og dominere kampene (som FCK gør på grund af deres gode fodboldspillere). Oves hold vinder fodboldkampe på fight og klog taktik. Og for at være helt ærlig så vil jeg meget hellere vinde en masse kampe med 1-0 og få bronzemedaljer til sommer, end jeg vil se Kents hold spille bolden rundt hele kampen uden at score. Desværre er jeg ret alene med den holdning på både Fyn og i resten af Danmark.
                          Tror stadig bare på at vi har en bedre træner i Kent mht udvikling af spillere og klub. At vi så ikke har spillerne helt til at udføre det er jo det største problem.
                          Jeg får også lange løg af vores spillestil til tider og ville hellere se Zorniger style i OB men står Ove jo heller ikke for.
                          Tvivler på at vi ser nogen form for markant fremgang i OB før det egentlige problem er væk i form af Jesper Hansen. Han skal ikke have skyld for alt det dårlige i OB men han bliver aldrig den der fører OB til en ny storhedstid. Han er ikke dygtig nok og kommer aldrig til at samle "folket" om OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Synes da, når man læser med herinde, at det er den generelle holdning, at man hellere vil tilbage til de gamle OB dyder.
                            Ala Zorniger style. Ikke Ove P i en 5-4-1

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Tror stadig bare på at vi har en bedre træner i Kent mht udvikling af spillere og klub. At vi så ikke har spillerne helt til at udføre det er jo det største problem.
                              Jeg får også lange løg af vores spillestil til tider og ville hellere se Zorniger style i OB men står Ove jo heller ikke for.
                              Tvivler på at vi ser nogen form for markant fremgang i OB før det egentlige problem er væk i form af Jesper Hansen. Han skal ikke have skyld for alt det dårlige i OB men han bliver aldrig den der fører OB til en ny storhedstid. Han er ikke dygtig nok og kommer aldrig til at samle "folket" om OB.
                              Jeg har faktisk også tiltro til Kent og hans ideer. Problemet er for mig at se, at OB ikke har nogen udsigt til at få de økonomiske muskler, som hans koncept er afhængigt af. Der er heller ikke noget, som tyder på, at de nødvendige spillere er på vej fra ungdomsafdelingen, som de kom i AaB.

                              Man kan godt se ideen i den måde, som OB spiller på nu, men der er nærmest ikke en eneste spiller, som reelt er dygtig nok. Har vi råd til at skifte hele truppen ud med noget MARKANT bedre over de næste to-tre år? Hvor skal pengene komme fra? Ikke fra de normale kanaler med tv-penge, europæisk kvalifikation og spillersalg, for det er bombet så langt tilbage af flere års elendig ledelse af klubben.

                              Den eneste måde, OB kommer til at indfri Kents spilfilosofi er, hvis Thorborg åbner tegnebogen og køber de rigtige spillere.

                              Alternativet er at spille grimt, kedeligt og have en Ove P-type ved roret, og jeg tror bare, at det er meget mere realistisk end at få tilført 100 millioner kroner til spillerkøb.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ent-lys-fra-ob

                                Comment

                                Working...
                                X