Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Kamptråd FCN - OB 09-10-2026 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 09-10-2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Rasmus Falk er når han er spilleklar første mand på holdkortet, han var skadet i opstarten, og det har taget lidt tid for ham at komme tilbage.
    Superfint der nu er folk der kan aflaste ham, men erstatte ham det kan de ikke. Han er utrolig vigtig for OB, det kan der ikke herske nogen tvivl
    om.
    Jo det kan der godt. Der var jo også en grund til at fck var færdig med ham. Vi er ikke på fck niveau, men vi vil gerne i top 6 og jeg ser ham ikke som top 6 spiller i den rolle han har. Men pt er han en del af holdet og gudskelov for at vi kan rotere. Men næste sæson skal der igen steppes op og så ser jeg ingen start plads til ham i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Rasmus Falk er når han er spilleklar første mand på holdkortet, han var skadet i opstarten, og det har taget lidt tid for ham at komme tilbage.
      Superfint der nu er folk der kan aflaste ham, men erstatte ham det kan de ikke. Han er utrolig vigtig for OB, det kan der ikke herske nogen tvivl
      om.
      Helt enig med dig.
      Sært behov for høtyve nogle folk har, pga en spillers alder.

Jeg kan selv have svært ved at se Ulve's berettigelse grundet alder vs. foreløbigt output, men Falk - Der er vi slet ikke endnu.
      vigtig mand for holdet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Helt enig med dig.

Jeg kan selv have svært ved at se Ulve's berettigelse grundet alder vs. foreløbigt output, men Falk - Der er vi slet ikke endnu.
        vigtig mand for holdet.
        jeg må tilslutte mig koret, giv nu lige Falk en chance, hans optakt blev ødelagt af en lægskade, han er pga af sin alder naturligvis længere om at komme tilbage, det må vi som klub kompensere for på andre måder, til gengæld tilføre han truppen, klubben og holdet så meget der rigeligt kompensere for, at han er længere om at finde tilbage til hans niveau.
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
        2025 stadig med armene over kors

Comment

Helt enig med dig.

vigtig mand for holdet.
          Måske jeg misforstår udtrykket "høtyve", sådan opfatter jeg det på ingen måde. Jeg vil mene du gør det samme i fht. Ulvestad med begrundelsen om alder og output. Han har været her i meget kort tid, været skadet og har ca. samme alder som Falk, og samlet set vel ca. 90 min. kamppraksis i OB-trøjen. Det virker mere som "høtyv" i fht. til ham, end i en helt legitim snak om Falk.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Falk er en af de spillere, der løber mest i hver kamp. I hans alder koster det på boldomgangen og det kreative spil.

Jeg håber, man kan i) rotere Falk lidt mere, han behøves ikke spille fuld tid hver gang, og det ser vi jo allerede nu ii) sætte holdet op så Falk måske skal løbe lidt mindre og have fokus på andre ting.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Måske jeg misforstår udtrykket "høtyve", sådan opfatter jeg det på ingen måde. Jeg vil mene du gør det samme i fht. Ulvestad med begrundelsen om alder og output. Han har været her i meget kort tid, været skadet og har ca. samme alder som Falk, og samlet set vel ca. 90 min. kamppraksis i OB-trøjen. Det virker mere som "høtyv" i fht. til ham, end i en helt legitim snak om Falk.
              Svært at definere hvad høtyve er,

Men jeg gør klart forskel på Ulve og Falk.
              Falk har noget klub-dna og har så tydeligt bevist sig i klubben. Han er anfører.
              Han er bare super vigtig. Og det niveau han havde før sommerferien, Finder han igen.

Ulve - jeg bliver glad hvis han er så god at han går direkte ind på midtbanen og slår vores dygtige spillere der af.
              Mine bange anelser består i, at han grundet sit kendskab til thomasberg, får en forlomme til start-11.
              Men lad os se, det er én kamp han et startet inde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Falk er en af de spillere, der løber mest i hver kamp. I hans alder koster det på boldomgangen og det kreative spil.

Jeg håber, man kan i) rotere Falk lidt mere, han behøves ikke spille fuld tid hver gang, og det ser vi jo allerede nu ii) sætte holdet op så Falk måske skal løbe lidt mindre og have fokus på andre ting.
                Så længe han skal dække kæmpe områder i det 5-3-2 system er han næsten nød til at gøre det. Ville hjælpe at få en ekstra midtbanespiller op ved siden af

Comment

Ser ikke Ulve og Falk i direkte konkurrence. Snarere Sandberg og Falk.

Tror langt hen ad vejen, der bliver valgt midtbane efter hvem vi møder.

Den defensive variant kunne være Falk (Sandberg), Ouedraogo og Ulve som 10’er.

Den offensive Falk (Sandberg), Ulve og Fiete.

Alle kombinationer kan nok komme i spil, har dog svært ved at tro Falk og Sandberg spiller sammen som startere, kan dog sagtens ske i løbet af kampen.

Men der vil også hele tiden være noget med skader og karantæner. Under alle omstændigheder, længe siden besætningen har set så god ud på de pladser breddemæssigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner
                    Måske jeg misforstår udtrykket "høtyve", sådan opfatter jeg det på ingen måde, men jeg vil mene du gør det samme i fht. Ulvestad med begrundelsen om alder og output. Han har været her i meget kort tid, været skadet og har ca. samme alder som Falk, og samlet set vel ca. 90 min. kamppraksis i OB-trøjen. Det virker mere som "høtyv" i fht. til ham, end i en helt legitim snak om Falk og hans indsatser over en længere periode.
                    det har intet at gøre med "høtyve" - der bliver blot stillet spørgsmål ved Falks præstationer. Ingen der kræver ham af holdet eller ud af klubben...

Falk har skulle spille 90+ min. fordi der ikke var alternativer, og han har skulle dække et stort område inde centralt plus han har været skadet i opstarten.

Nu er der faktisk alternativer, det er positivt så er vi ikke længere afhængig af Falk spiller hele kampe og han kan få pauser og forhåbentlig finde noget der minder om tidligere tiders niveau.

Det er der ikke lige nu, kan det være alderen? Ja, kan også bare være holdet der ikke lige helt har fundet rytmen endnu under ny træner.

Arp ser jo heller ikke for god ud lige pt., og det er jo ikke alderen der driller her.

Jeg syntes det er helt fair at stille spørgsmålstegn ved om Falk er sikker på sin startplads - hans nuværende form taget i betragtning og det faktum at der er alternativer. Betyder jo ikke han skal drives ud af klubben...ingen høtyve herfra.

Comment

Helt enig med dig.

vigtig mand for holdet.
                      Ser ikke nogen høtyve eller snakken om alder i tråden. For mit vedkommende kigger jeg på output i kampen. Og det er jo fint man kan løbe allerflest meter i en kamp. Men hvis der intet kommer ud af det med bolden på fødderne kan det, i min verden, ikke bruges til så meget.
                      Men igen. Jeg glæder mig over at OB nu har en trup hvor der kan roteres. Det får vi brug for.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det har intet at gøre med "høtyve" - der bliver blot stillet spørgsmål ved Falks præstationer. Ingen der kræver ham af holdet eller ud af klubben...

Falk har skulle spille 90+ min. fordi der ikke var alternativer, og han har skulle dække et stort område inde centralt plus han har været skadet i opstarten.

Nu er der faktisk alternativer, det er positivt så er vi ikke længere afhængig af Falk spiller hele kampe og han kan få pauser og forhåbentlig finde noget der minder om tidligere tiders niveau.

Det er der ikke lige nu, kan det være alderen? Ja, kan også bare være holdet der ikke lige helt har fundet rytmen endnu under ny træner.

Arp ser jo heller ikke for god ud lige pt., og det er jo ikke alderen der driller her.

Jeg syntes det er helt fair at stille spørgsmålstegn ved om Falk er sikker på sin startplads - hans nuværende form taget i betragtning og det faktum at der er alternativer. Betyder jo ikke han skal drives ud af klubben...ingen høtyve herfra.
                        Præcis som jeg selv siger .. det er en helt legitim snak om Falk. Jeg bruger "høtyv" i forb. med at der udvises mistillid til Ulvestad/træneren efter særdeles kort tid i klubben.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Præcis som jeg selv siger .. det er en helt legitim snak om Falk. Jeg bruger "høtyv" i forb. med at der udvises mistillid til Ulvestad/træneren efter særdeles kort tid i klubben.
                          Jeg fik vidst svaret på det forkerte indlæg

Det var det du selv svarede på - skrevet af Lennon.

Beklager - vi er vidst ret meget enige om "Høtyve"

Comment

Working...
                          X