Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Kamptråd FCN - OB 09-10-2026 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 09-10-2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Rasmus Falk er når han er spilleklar første mand på holdkortet, han var skadet i opstarten, og det har taget lidt tid for ham at komme tilbage.
    Superfint der nu er folk der kan aflaste ham, men erstatte ham det kan de ikke. Han er utrolig vigtig for OB, det kan der ikke herske nogen tvivl
    om.
    Jo det kan der godt. Der var jo også en grund til at fck var færdig med ham. Vi er ikke på fck niveau, men vi vil gerne i top 6 og jeg ser ham ikke som top 6 spiller i den rolle han har. Men pt er han en del af holdet og gudskelov for at vi kan rotere. Men næste sæson skal der igen steppes op og så ser jeg ingen start plads til ham i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
      Rasmus Falk er når han er spilleklar første mand på holdkortet, han var skadet i opstarten, og det har taget lidt tid for ham at komme tilbage.
      Superfint der nu er folk der kan aflaste ham, men erstatte ham det kan de ikke. Han er utrolig vigtig for OB, det kan der ikke herske nogen tvivl
      om.
      Helt enig med dig.
      Sært behov for høtyve nogle folk har, pga en spillers alder.

Jeg kan selv have svært ved at se Ulve's berettigelse grundet alder vs. foreløbigt output, men Falk - Der er vi slet ikke endnu.
      vigtig mand for holdet.

Comment

Working...
      X