Et point. Tak. Men det var så det.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN - OB 09-10-2026
Collapse
X
-
0-0 er ikke ringe efter dette … anden uafgjorte på hvad vi nok havde forventet klare nederlag …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Falk eller OuedragoOprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Jeg synes godt nok han mister meget på kritiske steder i dag.
?
Ouedraogo mister lidt syntes jeg - men er bare stærk som "bølgebryder". Falk skaber ingenting og smider også bolden væk flere gange. Men altså Arp kan også henvises til en bænkplads baseret på indsatsen i dag. Men bare generelt en dårlig offenssiv kamp
Comment
-
syntes Pauli gjorde det fint, bryder bolden flot flere gange og fører den fint frem af banen - der mangler bare nogle medspillere at ligge den af til.Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
Meget enig, Så fedt med bredden i truppen. Sandberg Ouedraugo gør det godt på midten. Pauli havde nogle pis afleveringer men han dækker godt op.
Men han skal holde fokus for han er ved at koste da FCN får straffe.
Comment
-
Dét frygter jeg heller ikke. Efter nederlaget til FCK var jeg sgu lidt rystet - men virker til man er ved at få banket et solidt hold sammen, tror ikke på det er nok til at hente det tabte og klare top 6, men overleve, det føler jeg mig ret overbevist om vi gør.Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
Enig igen. Vi bør ikke rykke ned med det hold og den bredde.
Comment
-
Han var også lidt på glatis da de skifter Prince ind. Måske han også er lidt træt der.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
syntes Pauli gjorde det fint, bryder bolden flot flere gange og fører den fint frem af banen - der mangler bare nogle medspillere at ligge den af til.
Men han skal holde fokus for han er ved at koste da FCN får straffe.
- Likes 1
Comment
Comment