Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Den samlede kvalitet kunne være bedre, holdet kunne være mere samspillet osv men hvad der er lige nu kan noget.
) fordi vi skulle have ny træner. Thomasbergs pragmatisme kan forhåbentlig kompensere for den dårligt sammensatte spillertrup.
Jeg kan ikke fortænke folk i at være negative, hvis ikke grænsende til modløse over at se ledelsen agere ad hoc med den følge, at man ikke har det lange lys på, og dermed begår de samme fejltrin år for år. Spillerrekrutteringen virker til at være blevet bedre, det indrømmer jeg gerne...vi henter i hvert fald spillere med et gennemsnitligt bedre niveau end vi har gjort i en håndfuld år, desuagtet enkelte nitter i blandt. Og det uden at vi har øget budgettet væsentligt udover hvad fodboldverdenens inflation har krævet fra Thorborgs lommer. Men vi er nok mange der kaster bekymrende blikke mod Esbjerg og i særdeleshed AaB, som er en falleret traditionsklub der ud fra første øjekast godt kunne se ud som om at de pt lider den langsomme død, som vi i værste fald gennemlever de kommende 5-10 år hvis man fortsætter med slingrekurs, selvtilfredshed og manglende selvindsigt.
Jeg glæder også over at Sandberg står til at starte sammen med RF. Back rokeringerne betyder måske at det vurderes at Krølle mangler noget fysisk og skal bakkes op af en fysisk stærkere som Pauli lader til at være. McCoy anser jeg for at være stærk nok til at håndtere det fysiske pres FCM helt sikkert kommer med.
Comment