Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Askou ud. Tror han vil væk. Synes han har virket helt ved siden af sig selv i denne sæson
    Ja, han virker frustreret.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Jeg nægter at tro på at Troels Bech oprigtigt troede på hans egne ord dér. Ellers er det propaganda tangerende til nordkoreansk stats-tv.
      Det kan jeg heller ikke forestille mig. Så har man i hvert fald aldrig set Thomasberg-bold

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Han spiller jo ikke dårligt, men med de penge vi har bundet op på ham, så forventer jeg altså lidt mere fra Falk, det må jeg erkende
        Meget enig. Han har ikke fået gang i sit spil endnu i den nye sæson.
        Føler mange spillere skylder 20% i individuelt niveau

Comment

Askou ud. Tror han vil væk. Synes han har virket helt ved siden af sig selv i denne sæson
          Han er nok for dyr at forlænge med, så det bliver sidste kamp med ham. Desmegetværre.

Comment

Sælg ham nu bare. Jeg er sikker på at Ham-Kam har en god stopper på 34, som vil passe ind hos os

Comment

Det var nok det sidste vi har set til Askou i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

De fleste kampe ørkenvandringer?? Der var da nogle opgør med SønderjyskE og en nulløsning i Randers, hvor jeg var ved at falde i søvn, men ellers mindes jeg at vi oftest var i kontrol, hvis ikke dominerende mod bund-6 holdene. Og lad os nu se om vi ikke får en snitter eller to, for vi har kun mødt AGF indtil videre, hvor vi var drønheldige ikke at tabe 2-5.
                enig - det var langt fra perfekt, og nogle alt for store udfald. Men underholdningsværdien var betydeligt højere

Comment

Stor chance igen... kom nu!!!!
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Husk på at vores udtryk på ingen måde ville ændre sig, selvom vi skiftede træner
                    Nå ja det er rigtigt - det havde jeg glemt

Comment

Er der ikke et OBmål i luften nu?

Comment

Vi kan vidst roligt konstatere at vores korte hjørnespark døde med trænerskiftet. Så meget magt havde vores "dødboldstræner" så heller ikke

Comment

Stor chance efter Flere opsnapper bolden og spiller den hurtig i midten.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Og Ytter med hovedstød over mål.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Nå ja det er rigtigt - det havde jeg glemt
                              Spillere har det åbenbart også glemt ...
                              - Norbert Elgert -

Comment

Forh.......

Comment

Working...
                                X