Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lyngby - OB 2026-08-30
Collapse
X
-
Meget enig. Han har ikke fået gang i sit spil endnu i den nye sæson.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHan spiller jo ikke dårligt, men med de penge vi har bundet op på ham, så forventer jeg altså lidt mere fra Falk, det må jeg erkende
Føler mange spillere skylder 20% i individuelt niveau
- Likes 1
Comment
-
enig - det var langt fra perfekt, og nogle alt for store udfald. Men underholdningsværdien var betydeligt højereOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
De fleste kampe ørkenvandringer?? Der var da nogle opgør med SønderjyskE og en nulløsning i Randers, hvor jeg var ved at falde i søvn, men ellers mindes jeg at vi oftest var i kontrol, hvis ikke dominerende mod bund-6 holdene. Og lad os nu se om vi ikke får en snitter eller to, for vi har kun mødt AGF indtil videre, hvor vi var drønheldige ikke at tabe 2-5.
- Likes 2
Comment
-
Stor chance efter Flere opsnapper bolden og spiller den hurtig i midten."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Spillere har det åbenbart også glemt ...Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Nå ja det er rigtigt - det havde jeg glemt
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment