Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Pivringe 1.halvleg af alle 11 mand. Terkel vel nok bedste OBer
    jeg ved ikke hvad det er for en kamp folk sidder og ser?

Jeg medgiver gerne at Therkildsen har ikke har været værre (eller bedre) end stort set resten af holdet.

Men bedste mand? Dét ser jeg ikke.

Syntes Keskinen har haft nogle fine aktioner.

Men generelt noget af en ørkenvandring at se på

Comment

Det her TT bold. Altså det kræver godt nok sejre for jeg kommer til at holde af det.

For hold nu op det er elendigt fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Man får jo en depression af det her hold og den her træner.

Udtrykket, taktikken, spillerne, trænerne. Det er bare så dårligt.
        Der er sgu ikke meget rock and Roll over det OB-projekt.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Hverken bedre eller værre end sidste sæson, synes jeg. Sidste sæson var de fleste kampe også ørkenvandringer krydret med en række forfærdelige nederlag. I den her sæson er vi i det mindste med i kampene indtil det sidste.
          Altså jeg er da også glad for at vi ikke lukker lige så mange mål ind og jeg er da glad for at vi endnu ikke er rendt ind i nogle kæmpe nederlag. Nu må vi se hvad der sker når vi render ind i FCK, FCM, FCN og Brøndby. Men i sidste sæson var der dog en anden optimisme omkring holdet, som bl.a. skyldtes vores spil og hvor mange mål vi scorede. Det vi har gang i nu, er måske ikke meget dårligere end sidste sæson, men det er så søvndyssende at se på

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Var der ikke noget med at vi skulle spille med (høj) intensitet? Hvad er der blevet af det?
            Husk på at vores udtryk på ingen måde ville ændre sig, selvom vi skiftede træner

Comment

Set fra stadion. Ikke prangene 1. halvleg men chancer til mindst 1 mål. God fight mod et teknisk godt Lyngby hold. (Som de altid er).
              Lyngby med en på stolpen. En gang imellem falder OB lige helt i staver men har generelt set fornutigt ud. Der skal lige skrues et niveau op i 2. halvleg. Kom så med en kasse eller 2.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Synes der var bedre takter i det sidste kvarters tid, men ellers ret enig. Det er kedsommeligt og chancefattigt. Thomasbergs system fungerer ikke. Men det var lidt det her jeg frygtede, da vi ansatte ham
                ja - enig, Randers Delight - havde så nok forventet han ret hurtigt ville kunne få en ordenlig struktur banket ind i holdet - det ser også ud til at tage noget tid.

Men altså - det var sgutte drømme bold under Zorniger, men der var lidt mere flair over det - lidt mere...bare lidt mere.

Comment

Altså jeg er da også glad for at vi ikke lukker lige så mange mål ind og jeg er da glad for at vi endnu ikke er rendt ind i nogle kæmpe nederlag. Nu må vi se hvad der sker når vi render ind i FCK, FCM, FCN og Brøndby. Men i sidste sæson var der dog en anden optimisme omkring holdet, som bl.a. skyldtes vores spil og hvor mange mål vi scorede. Det vi har gang i nu, er måske ikke meget dårligere end sidste sæson, men det er så søvndyssende at se på
                  Vi spillede også med masser af energi. Det virkede som om AZ fik tændt en gnist i spillerne. TT har slukket en hver glød i det hele. Jeg er ved at blive lidt nervøs.

Comment

Han spiller jo ikke dårligt, men med de penge vi har bundet op på ham, så forventer jeg altså lidt mere fra Falk, det må jeg erkende

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Hverken bedre eller værre end sidste sæson, synes jeg. Sidste sæson var de fleste kampe også ørkenvandringer krydret med en række forfærdelige nederlag. I den her sæson er vi i det mindste med i kampene indtil det sidste.
                      De fleste kampe ørkenvandringer?? Der var da nogle opgør med SønderjyskE og en nulløsning i Randers, hvor jeg var ved at falde i søvn, men ellers mindes jeg at vi oftest var i kontrol, hvis ikke dominerende mod bund-6 holdene. Og lad os nu se om vi ikke får en snitter eller to, for vi har kun mødt AGF indtil videre, hvor vi var drønheldige ikke at tabe 2-5.
                      Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Askou går ud - Jennsen ind

Comment

Yttergaard i stedet for Askou. WHAT?

Comment

Askou ud. Tror han vil væk. Synes han har virket helt ved siden af sig selv i denne sæson

Comment

Husk på at vores udtryk på ingen måde ville ændre sig, selvom vi skiftede træner
                              Jeg nægter at tro på at Troels Bech oprigtigt troede på hans egne ord dér. Ellers er det propaganda tangerende til nordkoreansk stats-tv.
                              Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Ja med Silkeborg foran mod Fcm, ved jeg snart ikke hvilke hold vi kan være sikre på slutter under OB.

Comment

Working...
                                X