Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lyngby - OB 2026-08-30

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Træneren (og den forrige) sender et klart signal: HENT EN GOD VENSTRE BACK, SÅ JEG IKKE BEHØVES AT BRUGE HØJREBACKEN!

Jeg er spændt på at se om der kommer bare en smule forbedring i spillet efter 4 piv elendige kampe i træk. Det er sådan set det eneste, jeg synes, man kan forlange. Vores hold er i så megen ubalance, at vi ikke er favoritter mod nogen i denne liga.

MvH ChrisOB
    100 enig …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og Gammelgaard må gerne vise mere end sidst.
      Ja men lad os lige lade ham komme ind og træne med holdet ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Træneren (og den forrige) sender et klart signal: HENT EN GOD VENSTRE BACK, SÅ JEG IKKE BEHØVES AT BRUGE HØJREBACKEN!

Jeg er spændt på at se om der kommer bare en smule forbedring i spillet efter 4 piv elendige kampe i træk. Det er sådan set det eneste, jeg synes, man kan forlange. Vores hold er i så megen ubalance, at vi ikke er favoritter mod nogen i denne liga.

MvH ChrisOB
        Ja, holdet er i ubalance lige nu, men jeg har også både en tro på og forventning om, at det bliver bedre, når holdet bliver mere sammenspillet, uagtet hvilke spillere der evt kommer ind.

Comment

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/lyngby-bk-ob

Comment

Grot er ikke med i truppen i dag. Spændende om han er på vej væk

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Han var med i træningen igår kunne jeg se… Hmm

Comment

Vitus Friis heller ikke med, men Lassen er

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                  Fyns Stiftstidende melder, at McCoy starter på venstre back og Therkildsen i højre side, mens Gomez og Askou starter i midten:

Myhra
                  Therkildsen, Askou, Gomez, McCoy
                  Gammelgaard, Ouedraogo, Falk, Keskinen
                  Arp
                  Holmström

Det, som nager mig mest ved opstillingen, er at vi ikke har en venstre back, som kan forsvare, så vi er nødt til at bruge McCoy på den forkerte side.

Jeg håber Keskinen og Holmström kan fortsætte med at have output i deres spil, og at vi ligeledes får Gammelgaard i gang. Og så er Arp og de to kanter simpelthen nødt til at hjælpe Falk og Ouedraogo lidt mere i det defensive spil, så de ikke bliver overbebyrdede inde på midten.

Jeg aner ikke, hvordan Lyngby spiller, men er spændt på gensynet med JJ Thomasen.
                  Thomasberg siger det ikke i medierne som Zorniger gjorde. Men at spille med McCoy på vb kan da vidst ikke sige det ret meget tydeligere.

De muligheder vi har på vb er ikke gode nok.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vitus Friis heller ikke med, men Lassen er
                    lad os håbe han er på vej videre (leje eller salg) - han sad hele sidste sæson på bænken, må være på tide med noget spilletid hvis han skal udvikle sig.

Comment

Falk spiller sin OB kamp nr 200 i dag

https://campo.dk/2026/08/30/angriber...vild-milepael/

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

lad os håbe han er på vej videre (leje eller salg) - han sad hele sidste sæson på bænken, må være på tide med noget spilletid hvis han skal udvikle sig.
                        Han har kun 10 måneder tilbage. Så nok ikke leje hvis det er

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                          Det kunne godt lugte rimelig meget af at der arbejdes på noget når han er helt ude af truppen og hvis vi kan bytte Grot med en ordentlig venstre back og en forsvarsstyrmand, så siger jeg JA TAK

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han har kun 10 måneder tilbage. Så nok ikke leje hvis det er
                            næ - kan være man laver som finte som med Markus, forlænger med et år og sender ham på leje.

Kan også være leje bare er den mulighed der er - så for at hjælpe spilleren og spare nogle lønkroner, så laver man en leje aftale velvidende at han så er fri på markedet næste sommer (mener man gjorde noget lign. med Vestergaard i sin tid?)

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det kunne godt lugte rimelig meget af at der arbejdes på noget når han er helt ude af truppen og hvis vi kan bytte Grot med en ordentlig venstre back og en forsvarsstyrmand, så siger jeg JA TAK
                              Kan jo også have fået en gang mande influenza.
                              Selvom Grot kan frustrere os meget vil jeg foretrække at have ham i truppen resten af sæsonen mm vi scorer en pæn transfer der kan finansiere en forstærkning på vb eller midtbanen

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

næ - kan være man laver som finte som med Markus, forlænger med et år og sender ham på leje.

Kan også være leje bare er den mulighed der er - så for at hjælpe spilleren og spare nogle lønkroner, så laver man en leje aftale velvidende at han så er fri på markedet næste sommer (mener man gjorde noget lign. med Vestergaard i sin tid?)
                                Tænker ikke de tror nok på ham til at gøre det. Men er selvfølgelig en mulighed ja

Comment

Working...
                                X