Så er det snart tid til næste kamp. Er der nogen meldinger om hvordan vi stiller op?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Lyngby - OB 2026-08-30
Collapse
X
-
Lyngby hjemme, 2 points forskel i tabellen og tager man så OBs præstationer (særligt mod AGF) med i betragtning - så er det vel ikke et dårligt bud.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægVed spiludbyderne er Lyngby favorit !
Jeg vil sige at med Arps tilbagevenden og at Holmström har fået åbnet sin målkonto - så er jeg lidt mere optimistisk.
Comment
-
Der er intet i hverken spil eller resultater der gør at vi burde være favoritter. Måske vi vil være svage favoritter i runde 13 når vi får besøg af Silkeborg.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Alligevel vildt vi ikke engang er favorit mod en oprykker som Lyngby.
Så vil vi være underdog i næsten alle kampe.
Ej sejr vil være ualmindelig tiltrængt og vigtig for os.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Fyns Stiftstidende melder, at McCoy starter på venstre back og Therkildsen i højre side, mens Gomez og Askou starter i midten:
Myhra
Therkildsen, Askou, Gomez, McCoy
Gammelgaard, Ouedraogo, Falk, Keskinen
Arp
Holmström
Det, som nager mig mest ved opstillingen, er at vi ikke har en venstre back, som kan forsvare, så vi er nødt til at bruge McCoy på den forkerte side.
Jeg håber Keskinen og Holmström kan fortsætte med at have output i deres spil, og at vi ligeledes får Gammelgaard i gang. Og så er Arp og de to kanter simpelthen nødt til at hjælpe Falk og Ouedraogo lidt mere i det defensive spil, så de ikke bliver overbebyrdede inde på midten.
Jeg aner ikke, hvordan Lyngby spiller, men er spændt på gensynet med JJ Thomasen.
- Likes 3
Comment
-
Og Gammelgaard må gerne vise mere end sidst.Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægFyns Stiftstidende melder, at McCoy starter på venstre back og Therkildsen i højre side, mens Gomez og Askou starter i midten:
Myhra
Arp
Holmström
Det, som nager mig mest ved opstillingen, er at vi ikke har en venstre back, som kan forsvare, så vi er nødt til at bruge McCoy på den forkerte side.
Jeg håber Keskinen og Holmström kan fortsætte med at have output i deres spil, og at vi ligeledes får Gammelgaard i gang. Og så er Arp og de to kanter simpelthen nødt til at hjælpe Falk og Ouedraogo lidt mere i det defensive spil, så de ikke bliver overbebyrdede inde på midten.
Jeg aner ikke, hvordan Lyngby spiller, men er spændt på gensynet med JJ Thomasen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Træneren (og den forrige) sender et klart signal: HENT EN GOD VENSTRE BACK, SÅ JEG IKKE BEHØVES AT BRUGE HØJREBACKEN!Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægFyns Stiftstidende melder, at McCoy starter på venstre back og Therkildsen i højre side, mens Gomez og Askou starter i midten:
Myhra
Arp
Holmström
Jeg aner ikke, hvordan Lyngby spiller, men er spændt på gensynet med JJ Thomasen.
Jeg er spændt på at se om der kommer bare en smule forbedring i spillet efter 4 piv elendige kampe i træk. Det er sådan set det eneste, jeg synes, man kan forlange. Vores hold er i så megen ubalance, at vi ikke er favoritter mod nogen i denne liga.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 6
Comment
Comment