Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AGF - OB 23/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Ja, det er i situationen før, som jeg skrev tidligere, det er ikke situationen hvor der scores
    Imellem de to situationer er der arm på bolden. Ligner Keskinen , selvom han har hånden i græsset , drager fordel af at stoppe bolden med armen
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Ja, det er i situationen før, som jeg skrev tidligere, det er ikke situationen hvor der scores
      Hvad mener du? Der var nogen der mente at Keskinen ikke var offside i opstillet til det annullerede 3-1 mål, og så var der en der mente at vi blev snydt, hvilket jeg lige viste at vi tydeligvis ikke blev, eftersom at Keskinen var offside

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hvad mener du? Der var nogen der mente at Keskinen ikke var offside i opstillet til det annullerede 3-1 mål, og så var der en der mente at vi blev snydt, hvilket jeg lige viste at vi tydeligvis ikke blev, eftersom at Keskinen var offside
        Jeg mener at du bør se hele angrebet i den fulde længde

Du kan også læse mit 1 indlæg om dette emne
        Last edited by jamborg; i går, 18:26.

Comment

Jeg mener at du bør se hele angrebet i den fulde længde
          Det har jeg gjort. Keskinen modtager bolden i offside, dribler ind i banen og glider, går derefter til baglinjen og slår bolden indover til Ganaus, der scorer. Hvad er din pointe?

Comment

Det har jeg gjort. Keskinen modtager bolden i offside, dribler ind i banen og glider, går derefter til baglinjen og slår bolden indover til Ganaus, der scorer. Hvad er din pointe?
            At det er 2 forskellige situationer, i hvilken situation fløjter dommeren og for hvad? Du har ikke læst mit 1 indlæg.

Comment

At det er 2 forskellige situationer, i hvilken situation fløjter dommeren og for hvad? Du har ikke læst mit 1 indlæg.
              Linjedommeren løfter jo flaget efter Ganaus scorer, så dommeren fløjter jo tydeligvis fordi der er offside. Større raketvidenskab er det altså ikke

Comment

Linjedommeren løfter jo flaget efter Ganaus scorer, så dommeren fløjter jo tydeligvis fordi der er offside. Større raketvidenskab er det altså ikke
                Det er formodning som du har, du ved det ikke

Comment

Dybt skuffende…..skal gøres bedre

Comment

Det er formodning som du har, du ved det ikke
                    Jeg har jo lige set det? Keskinen er i klar offside, og derfor bliver målet ikke anerkendt. Jeg begriber ikke hvordan du ikke kan forstå det

Comment

Er der noget der ved om Ganaus var offside til målet til 3-1? Vi måtte jo ikke se det

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Er der noget der ved om Ganaus var offside til målet til 3-1? Vi måtte jo ikke se det
                        Det var Keskinen i opspillet til målet, fordi han ikke var dygtig nok til at holde sig onside. Så irrelevant om Gangsus var - men det var han ikke. Så Keskinen kostede et mål.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Var han ikke. Keskinen var

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Det var Keskinen i opspillet til målet, fordi han ikke var dygtig nok til at holde sig onside. Så irrelevant om Gangsus var - men det var han ikke. Så Keskinen kostede et mål.
                            Men så var der ja også han som kon med det flotte indlæg for Ganaus så måske lidt hård i bedømmelsen
                            Men er helt med at han hidtil virkelig er skuffende og forstår ikke at han ikke blev udskiftet i dag.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

I en kamp, hvor vores spillere var mindst ét skridt efter deres. Både bogstaveligt og i overført betydning ..
                              Så fik jeg et passende logo på

Comment

Working...
                              X