Oprindeligt indsendt af jamborg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd AGF - OB 23/08/2026
Collapse
X
-
Hvad mener du? Der var nogen der mente at Keskinen ikke var offside i opstillet til det annullerede 3-1 mål, og så var der en der mente at vi blev snydt, hvilket jeg lige viste at vi tydeligvis ikke blev, eftersom at Keskinen var offsideOprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Ja, det er i situationen før, som jeg skrev tidligere, det er ikke situationen hvor der scores
Comment
-
Jeg mener at du bør se hele angrebet i den fulde længdeOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hvad mener du? Der var nogen der mente at Keskinen ikke var offside i opstillet til det annullerede 3-1 mål, og så var der en der mente at vi blev snydt, hvilket jeg lige viste at vi tydeligvis ikke blev, eftersom at Keskinen var offside
Du kan også læse mit 1 indlæg om dette emneLast edited by jamborg; i går, 18:26.
Comment
-
At det er 2 forskellige situationer, i hvilken situation fløjter dommeren og for hvad? Du har ikke læst mit 1 indlæg.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det har jeg gjort. Keskinen modtager bolden i offside, dribler ind i banen og glider, går derefter til baglinjen og slår bolden indover til Ganaus, der scorer. Hvad er din pointe?
Comment
-
Linjedommeren løfter jo flaget efter Ganaus scorer, så dommeren fløjter jo tydeligvis fordi der er offside. Større raketvidenskab er det altså ikkeOprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
At det er 2 forskellige situationer, i hvilken situation fløjter dommeren og for hvad? Du har ikke læst mit 1 indlæg.
Comment
-
Det var Keskinen i opspillet til målet, fordi han ikke var dygtig nok til at holde sig onside. Så irrelevant om Gangsus var - men det var han ikke. Så Keskinen kostede et mål.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægEr der noget der ved om Ganaus var offside til målet til 3-1? Vi måtte jo ikke se det
Comment
-
Men så var der ja også han som kon med det flotte indlæg for Ganaus så måske lidt hård i bedømmelsenOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Det var Keskinen i opspillet til målet, fordi han ikke var dygtig nok til at holde sig onside. Så irrelevant om Gangsus var - men det var han ikke. Så Keskinen kostede et mål.
Men er helt med at han hidtil virkelig er skuffende og forstår ikke at han ikke blev udskiftet i dag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment