Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AGF - OB 23/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Hans fysiske mangler kan jo ikke kun dateres tilbage til kampen i dag. Fair nok hvis han ikke er 100% klar, men hans sæsonstart har generelt bare ikke været ret god, og i og med at han bliver 35 om et par måneder, så er det jo ikke utopi at tro at hans evner er for nedadgående. Når man tænker på at han stadig har næsten to år tilbage på sin kontrakt, og i øvrigt er lønførende, så tror jeg bare godt vi kan ende med på et tidspunkt at tænke at de mange penge kunne være brugt bedre
    Han er startet dårligere end tidligere, det er korrekt, men baggrunden er at han ikke har trænet igennem, hvad det så er der har været galt, det må vi jo nok ikke få at vide...

Man kunne også se det med kontrakten på en anden måde, hvis FCK ikke havde været villig til at sende Falk sammen med en stor sum penge til OB, så havde vi ikke haft ham det sidste års tid, det havde kostet point - hørte ikke nogen brokke sig sidste år over at man lavede en kontrakt med Falk

Han er vigtig på mange forskellige måder, det er ikke kun på banen, men jeg håber da også at han bliver bedre her, det er meget vigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Han er startet dårligere end tidligere, det er korrekt, men baggrunden er at han ikke har trænet igennem, hvad det så er der har været galt, det må vi jo nok ikke få at vide...

Man kunne også se det med kontrakten på en anden måde, hvis FCK ikke havde været villig til at sende Falk sammen med en stor sum penge til OB, så havde vi ikke haft ham det sidste års tid, det havde kostet point - hørte ikke nogen brokke sig sidste år over at man lavede en kontrakt med Falk

Han er vigtig på mange forskellige måder, det er ikke kun på banen, men jeg håber da også at han bliver bedre her, det er meget vigtigt
      Ligesom nu, så pippede jeg sidste sommer lidt over at lave en så lang kontrakt med en så gammel og dyr spiller

Hvis vi ikke havde haft ham i sidste sæson, og havde købt en anden, så havde vi muligvis fået færre point. Så var vi sikkert endt helt nede på en 9. plads, i stedet for nummer 8

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Mærkelig følelse, et point mere end forventet/frygtet, men føler nærmest vi er større nedrykningskandidat end for 2 timer siden.

Håber godt nok der sker ting og sager i resten af vinduet.
        Ligaen er blevet stærkere på to år ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg så en anden kamp

Der er mange situationer hvor hjemmedommeren forbliver tavs, omvendt var han meget aktiv hvis der kunne dømmes noget den anden vej

Hvis du lægger mærke til det, så brokker Falk igennem overfor dommeren på et tidspunkt

Og så er der alle de mange gule kort som OB skulle have, hvis man ser mange SL kampe, så er det ikke den linie som dommerne har generelt
          Enig. Men man må efterhånden have lært at dommere, kommentatorer og øvrige fodbolddanmark benyttet enhver mulighed for at få klubben ned med nakken.

Kast det der "sol og vind lige" langt væk. Det er bare ikke realiteterne, og hvis vi starter med at antage at dommeren dømmer for modstanderen, især i Aarhus, DBU-town og Parken, så er vi bedre stillet.
          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Myhra spiller en knap så god kamp, men at ville erstatte ham med en ny målmand er bare for meget, han har om nogen OB spiller vist kvalitet

Arp har ikke mere i sig, det er set i mange kampe

Alt er tilsynelandende forkert, alt og alle skal sælges og man skal starte helt forfra ???
            Jeg har villet erstatte ham længe. Han kan jo ikke gribe bolden, virker klodset og placerer sig tit forkert

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Enig. Men man må efterhånden have lært at dommere, kommentatorer og øvrige fodbolddanmark benyttet enhver mulighed for at få klubben ned med nakken.

Kast det der "sol og vind lige" langt væk. Det er bare ikke realiteterne, og hvis vi starter med at antage at dommeren dømmer for modstanderen, især i Aarhus, DBU-town og Parken, så er vi bedre stillet.
              Det virker helt grotesk at det skal være sådan, men hvor har du dog ret.

Comment

Sjovt. Jeg havde på intet tidspunkt overvejet, at dommeren dømte til AGF's fordel eller at kommentatorer og TV-produktion havde en slagside. Men så kom jeg herind.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Jeg har villet erstatte ham længe. Han kan jo ikke gribe bolden, virker klodset og placerer sig tit forkert
                  Fair nok

Det er sandsynligvis ikke første prioritet, hvis overhovedet - det kommer du til at vente meget mere på

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Sjovt. Jeg havde på intet tidspunkt overvejet, at dommeren dømte til AGF's fordel eller at kommentatorer og TV-produktion havde en slagside. Men så kom jeg herind.
                    Det tror da pokker

Med det logo på din profil, så er du jo ikke rigtig OB fan

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Det er en fair holding a have. Men det er godt nok overordentligt svært at forstå.

Det mest åbenlyse: Morten Bruun har en indrømmet slagside mod OB, og har kaldt klubben og fans "ligegyldige". Men selvfølgelig skal han kommentere den.

Comment

Det er en fair holding a have. Men det er godt nok overordentligt svært at forstå.

Det mest åbenlyse: Morten Bruun har en indrømmet slagside mod OB, og har kaldt klubben og fans "ligegyldige". Men selvfølgelig skal han kommentere den.
                        Må indrømme, at jeg altså slet heller ikke er på det hold af dem der mener at både Morten Bruun og dommerne hader OB. Vi kunne godt have fået et par ekstra frispark i dag, men jeg sad på intet tidspunkt med fornemmelsen af at vi blev bortdømt

Comment

Jeg så bestemt heller ikke en dommer dømme mod os. Om noget synes jeg, at kommentatorerne er for søde ved os.

Jeg er kronisk rystet over hvor dårlige vi er. Det er i sig selv sært, at jeg ikke bare har vænnet mig til det.

Comment

kunne også bare være man skulle give ham noget mere hjælp - så man ikke forventer han skal dække SÅ store områder inde centralt. Tænk hvis nu han kunne få lov til at bruge bare lidt mere energi på at fordele boldenen og finde huller frem i banen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Må indrømme, at jeg altså slet heller ikke er på det hold af dem der mener at både Morten Bruun og dommerne hader OB. Vi kunne godt have fået et par ekstra frispark i dag, men jeg sad på intet tidspunkt med fornemmelsen af at vi blev bortdømt
                              Tjo. Jeg forstår det i isolation. Men, hvis nu en kommentator havde kald DBUs naboer "voldspsykopater" eller FCK "kursvindlere". Så ville det jo også være en fortolkning med et gran sandhed. Men mon dog han ville være fast inventar som "ekspert" omkring deres kampe.

Om den enkelte kamp så er mere eller mindre unfair er vel underordnet. Vi må antage at det er sådan det bliver. Det synes jeg nu også det var i dag.

Comment

Tjo. Jeg forstår det i isolation. Men, hvis nu en kommentator havde kald DBUs naboer "voldspsykopater" eller FCK "kursvindlere". Så ville det jo også være en fortolkning med et gran sandhed. Men mon dog han ville være fast inventar som "ekspert" omkring deres kampe.

Om den enkelte kamp så er mere eller mindre unfair er vel underordnet. Vi må antage at det er sådan det bliver. Det synes jeg nu også det var i dag.
                                Jeg synes nu heller ikke man kan sidestille udtryk som “voldspsykopater” og “kurssvindlere” med det at mene at en klub er ligegyldig. Jeg er for så vidt også tilbøjelig til at være enig med ham i at vi har været lidt ligegyldige

Comment

Working...
                                X