Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AGF - OB 23/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg synes nu heller ikke man kan sidestille udtryk som “voldspsykopater” og “kurssvindlere” med det at mene at en klub er ligegyldig. Jeg er for så vidt også tilbøjelig til at være enig med ham i at vi har været lidt ligegyldige
    Hvorfor ikke?

Begge udsagn er bakket op af konkret dokumentation. Vi kan så skændes over fortolkning.

Sidsteværende er blot en Bruun holdning du deler.
    Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Hvorfor ikke?

Begge udsagn er bakket op af konkret dokumentation. Vi kan så skændes over fortolkning.

Sidsteværende er blot en Bruun holdning du deler.
      Jeg gider ikke bruge tid på at debattere det med dig, hvis du ikke anerkender at der er en forskel på de udtryk

Comment

Jeg gider ikke bruge tid på at debattere det med dig, hvis du ikke anerkender at der er en forskel på de udtryk
        Der er da åbenlyst forskel på grovheden af udtrykkene. Jeg har heller ikke påstået andet.

Pointen er, at man sagtens kunne fremsætte stærkt negative karakteristikker af BIF eller FCK og bakke dem op med konkrete forhold. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at en kommentator derefter blev betragtet som en modig sandhedssiger og fast inventar omkring netop deres kampe.
        Bruun kan derimod kalde OB og dets fans ligegyldige, og så bliver diskussionen, om han måske bare har ret. Det er den forskel, jeg peger på.

Hvis du ikke gider diskutere det, er det selvfølgelig helt fair. Men "jeg vil ikke diskutere det, hvis du ikke anerkender en forskel, du aldrig har benægtet" er ikke rigtig et svar på pointen.

Comment

Det vildeste i denne kamp i Århus, hvor OB bliver udspillet på kryds og tværs er at OB bliver snydt for scoringen til 1-3, Ganaus er IKKE offside, og der hvor bolden snitter Keskinen på armen er det på hans stand/støttearm, og den skal jf. reglerne ikke dømmes. Så hvad de annullerer scoringen for kunne være rart at få oplyst, når nu man dyrker så mange småting i TV-dækningen.

Comment

Det er en fair holding a have. Men det er godt nok overordentligt svært at forstå.

Det mest åbenlyse: Morten Bruun har en indrømmet slagside mod OB, og har kaldt klubben og fans "ligegyldige". Men selvfølgelig skal han kommentere den.

Morten Bruun er ligegyldig. Samme med hans med kommantator. Og de valgte jo lave frispark konstant på Ganaus uden det blev dømt

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

kunne også bare være man skulle give ham noget mere hjælp - så man ikke forventer han skal dække SÅ store områder inde centralt. Tænk hvis nu han kunne få lov til at bruge bare lidt mere energi på at fordele boldenen og finde huller frem i banen.
              Enig ;-)

Comment

Der er da åbenlyst forskel på grovheden af udtrykkene. Jeg har heller ikke påstået andet.

Pointen er, at man sagtens kunne fremsætte stærkt negative karakteristikker af BIF eller FCK og bakke dem op med konkrete forhold. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at en kommentator derefter blev betragtet som en modig sandhedssiger og fast inventar omkring netop deres kampe.
                Bruun kan derimod kalde OB og dets fans ligegyldige, og så bliver diskussionen, om han måske bare har ret. Det er den forskel, jeg peger på.

Hvis du ikke gider diskutere det, er det selvfølgelig helt fair. Men "jeg vil ikke diskutere det, hvis du ikke anerkender en forskel, du aldrig har benægtet" er ikke rigtig et svar på pointen.
                Der er en KÆMPE forskel på at kalde nogen ligegyldige og på at kalde dem voldspsykopater, og syntes jeg ikke du anerkendte i første omgang. Vi kan hurtigt blive enige om at Brøndby har fans som slet ikke hører til på et stadion, men jeg tænker bare at en kommentator nemt kan fremstå meget lidt smagfuld, hvis han sidder og kalder en klubs fans for voldspsykopater. Uden specifikt at kunne huske hans kommentar om OB, så tænker jeg jo den bundede i vores evindelige 8. og 9. pladser, at vi gik og “drømte” om top 6, at vi ikke rykkede os, mangle på profiler osv. Derfor lidt ligegyldige. Jeg synes der er en kæmpe forskel, og jeg har ikke ondt i røven over at han for et par år siden mente at OB var ligegyldige
                Last edited by Wessels er en mur; i går, 17:51.

Comment

Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

Morten Bruun er ligegyldig. Samme med hans med kommantator. Og de valgte jo lave frispark konstant på Ganaus uden det blev dømt
                  Ja, jeg lagde også mærke til at dommeren ignorerede Ganaus totalt, han fik intet

Comment

Der er en KÆMPE forskel på at kalde nogen ligegyldige og på at kalde dem voldspsykopater, og syntes jeg ikke du anerkendte i første omgang. Vi kan hurtigt blive enige om at Brøndby har fans som sletning hører til på et stadion, men jeg tænker bare at en kommentator nemt kan fremstå meget lidt smagfuld, hvis han sidder og kalder en klubs fans for voldspsykopater. Uden specifikt at kunne huske hans kommentar om OB, så tænker jeg jo den bundede i vores evindelige 8. og 9. pladser, at vi gik og “drømte” om top 6, at vi ikke rykkede os, mangle på profiler osv. Derfor lidt ligegyldige. Jeg synes der er en kæmpe forskel, og jeg har ikke ondt i røven over at han for et par år siden mente at OB var ligegyldige
                    Vi taler forbi hinanden. Min pointe handler om forskellig standard, ikke om at de konkrete formuleringer er lige grove. Du bliver ved med at diskutere formuleringerne isoleret, så jeg tror ikke vi kommer længere.

Comment

6 gule kort til OB, 0 til AGF ...

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                          I en kamp, hvor vores spillere var mindst ét skridt efter deres. Både bogstaveligt og i overført betydning ..

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

I en kamp, hvor vores spillere var mindst ét skridt efter deres. Både bogstaveligt og i overført betydning ..
                            Man skulle tro at OB spillerne havde savet AGF over den ene gang efter den anden ... not

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                              Det vildeste i denne kamp i Århus, hvor OB bliver udspillet på kryds og tværs er at OB bliver snydt for scoringen til 1-3, Ganaus er IKKE offside, og der hvor bolden snitter Keskinen på armen er det på hans stand/støttearm, og den skal jf. reglerne ikke dømmes. Så hvad de annullerer scoringen for kunne være rart at få oplyst, når nu man dyrker så mange småting i TV-dækningen.
                              Har lige genset det. Keskinen er altså en halv meter offside i opstillet til Ganaus' mål. Så lad os aflive myten om at vi blev snydt for et mål.

Kunne ikke uploade billedet herinde, men her er et link til situationen
                              https://ibb.co/qFYsGDhM
                              Last edited by Wessels er en mur; i går, 17:39.

Comment

Har lige genset det. Keskinen er altså en halv meter offside i opstillet til Ganaus' mål. Så lad os aflive myten om at vi blev snydt for et mål.

Kunne ikke uploade billedet herinde, men her er et link til situationen
                                https://ibb.co/qFYsGDhM
                                Ja, det er i situationen før, som jeg skrev tidligere, det er ikke situationen hvor der scores

Comment

Working...
                                X