Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Christian Gammelgaard
Collapse
X
-
Mon ikke han er 5 mio Euro værd til den tid og Vejle får 25% af fortjenesten på de 4?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Risikoen er vel der er en lav frikøbsklausul
Jeg får egentlig lidt "vibes" ala Andreas Skov Olsen, hvis jeg skal pege på en GG minder om.
Det er altså nogle ret voldsomme kantspillere OB råder over nu med keskinen og GG.Last edited by jojo; 18-08-2026, 19:13.
- Likes 2
Comment
-
Med en kontrakt på 5 år vil jeg mene at det er en god investering, da han både kan bidrage sportsligt fra dag ét, samtidig med at jeg bliver overrasket, hvis han ikke sælges for minimum det dobbelte, når han på et tidspunkt sælges videre.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ingen tvivl om at en 8,5 mill handel koster 10+ incl andre omkostninger inden lønnen…
- Likes 1
Comment
-
Minus transfer, videresalgs-klausulen og diverse andre udgifter ...Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Med en kontrakt på 5 år vil jeg mene at det er en god investering, da han både kan bidrage sportsligt fra dag ét, samtidig med at jeg bliver overrasket, hvis han ikke sælges for minimum det dobbelte, når han på et tidspunkt sælges videre.
Men hvis OB kan have en stamspiller i en årerække som løfter OB og som samtidigt på den måde betaler for udgifterne, så vil det være aldeles fremragende
Comment

- men god signing
Comment