Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Christian Gammelgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Jeg tror der er lavet en helt klar plan for Gammelgård, hvor både OB og Vejle ender ud i at bliver tilfredse med økonomien, samtidig med
    at han ikke bliver sat tilbage af en tilværelse i 1. division. De sandsynlige tal er vel 1 mio Euro nu, og yderliger en mio Euro når han om
    3 år skal til udlandet i hans bedste fodboldalder, bevares opholdet i OB kan blive kortere, men det stærke i transferen er kontraktlængden,
    da han har bevist hvor god han er. Glæder mig til at se ham på stadion.
    Risikoen er vel der er en lav frikøbsklausul

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Det tror jeg ikke man bruger i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Mon ikke han er 5 mio Euro værd til den tid og Vejle får 25% af fortjenesten på de 4?
        Jeg får egentlig lidt "vibes" ala Andreas Skov Olsen, hvis jeg skal pege på en GG minder om.
        Det er altså nogle ret voldsomme kantspillere OB råder over nu med keskinen og GG.
        Last edited by jojo; i går, 19:13.

Comment

Lasse vøge siger at vi har betalt 8,5 mio for ham også har Vejle fået en god videresalgs klausul på ham men ha. Kendte ikke lige procenterne.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Lasse vøge siger at vi har betalt 8,5 mio for ham også har Vejle fået en god videresalgs klausul på ham men ha. Kendte ikke lige procenterne.
            Som jeg jo også skrev i mandags

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Som jeg jo også skrev i mandags
              Passer også fint såfremt han har fået en sign-on på en mio på hans Vejlekontrakt, den vil de nok også have dækket.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Passer også fint såfremt han har fået en sign-on på en mio på hans Vejlekontrakt, den vil de nok også have dækket.
                Ingen tvivl om at en 8,5 mill handel koster 10+ incl andre omkostninger inden lønnen…

Comment

Working...
                X