Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Christian Gammelgaard
Collapse
X
-
Tjooo. Kan være at de har fået en høj videresalgs klausul. Ved det ikkeOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Men er det ikke vældigt lidt?
Jeg har ikke det store kendskab til spilleren, men jeg kan læse herinde, at BIF angiveligt var ude med større bud tidligere?
Har lige set youtube at MD har lagt en video op fra Ådalen hvor han også melder 1 mill euro eller lidt mere. Det er også det lag jeg hører fra en kilde inde i VB
Troede også at han var uden for vores rækkevidde
Comment
-
Ved ikke hvor langt han havde tilbage på sin kontrakt, men det betyder noget. Og så må vi bare erkende, at hvis OB er en mulighed, så er det nok også fordi han ikke er helt så hot på markedet, som han har været. 4 mio Euro har vi aldrig givet, tvivler kraftigt på, at vi har givet 2 - det ville vel nærmest være rekord?Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Men er det ikke vældigt lidt?
Jeg har ikke det store kendskab til spilleren, men jeg kan læse herinde, at BIF angiveligt var ude med større bud tidligere?
Det virker mere som om Gammelgaard er kørt sur i Vejle og bare ville væk, og så har han ikke haft de guldrandede muligheder, han måske troede. Klubben sidder så med en sur spiller, de gerne vil af med. Vi kender selv problematikken; pludselig er prisen en helt anden, fordi køberne reelt ikke står i kø, og så bliver der krejlet.
- Likes 1
Comment
-
Jamen, dejligt hvis det så for en gangs skyld kommer os til gode!Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Ved ikke hvor langt han havde tilbage på sin kontrakt, men det betyder noget. Og så må vi bare erkende, at hvis OB er en mulighed, så er det nok også fordi han ikke er helt så hot på markedet, som han har været. 4 mio Euro har vi aldrig givet, tvivler kraftigt på, at vi har givet 2 - det ville vel nærmest være rekord?
Det virker mere som om Gammelgaard er kørt sur i Vejle og bare ville væk, og så har han ikke haft de guldrandede muligheder, han måske troede. Klubben sidder så med en sur spiller, de gerne vil af med. Vi kender selv problematikken; pludselig er prisen en helt anden, fordi køberne reelt ikke står i kø, og så bliver der krejlet.
Comment
Comment