Oprindeligt indsendt af Jebola
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Agf-ob 23/8
Collapse
X
-
Leif R vurdere at Arp starter ude i Aarhus, da han fortsat ikke træner fuldt med. Han virker ud fra det han ser ret sikker på at Ganaus og Holmstrøm starter på toppen i en 4-4-2. Gammelgaard vurderes at stryge ind på højre side, og så bliver Bonde sorteper på den centrale midtbane. Venstre back er helt åben. Her overvejes McCoy at blive flyttet over
- Likes 1
Comment
-
Er det så Krølle eller Therkildsen på HB, hvis det sker.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægLeif R vurdere at Arp starter ude i Aarhus, da han fortsat ikke træner fuldt med. Han virker ud fra det han ser ret sikker på at Ganaus og Holmstrøm starter på toppen i en 4-4-2. Gammelgaard vurderes at stryge ind på højre side, og så bliver Bonde sorteper på den centrale midtbane. Venstre back er helt åben. Her overvejes McCoy at blive flyttet oversiden 1887
Comment
-
Jeg tror slet ikke, at man tænker Krølle som HB længere. Det var jo et eksperiment under AA - omend Krølle jo knap er blevet prøvet på pladsen - og Krølle har indtil da altid spillet kantangriber.Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Er det så Krølle eller Therkildsen på HB, hvis det sker.
Så jeg er ret sikker på, at han kommer til at få sine minutter på kanten, og så må vi se, hvad det bliver til.
Vi mangler klart at styrke os på back-positionen.
Comment
-
SFÅ melder at der er blevet trænet i 4-3-3
Myhra
Therkildsen Askou Gomez McCoy
Arp Ouedraogo Falk
GG Ganaus Keskinen
syntes det lyder spændende - men Ganaus er jo for fanden en en der skal ligge på toppen alene. Og at man er noget til at skulle smide McCoy tilbage på vb, og starte med Therkildsen - det er sgu lidt af en fallit erklæring.
Så melder de også at Magnus Andersen gik ud af dagens træning - med noget der kunne ligne en forstrækning, men også at han blev og så på - som om han overvejede at være med igen - så det kan være det kun er forebyggende / en forskrækkelse
Comment
-
Altså det er træls at der skal byttes rundt på McCoyOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSFÅ melder at der er blevet trænet i 4-3-3
Myhra
Therkildsen Askou Gomez McCoy
Arp Ouedraogo Falk
GG Ganaus Keskinen
syntes det lyder spændende - men Ganaus er jo for fanden en en der skal ligge på toppen alene. Og at man er noget til at skulle smide McCoy tilbage på vb, og starte med Therkildsen - det er sgu lidt af en fallit erklæring.
Så melder de også at Magnus Andersen gik ud af dagens træning - med noget der kunne ligne en forstrækning, men også at han blev og så på - som om han overvejede at være med igen - så det kan være det kun er forebyggende / en forskrækkelse
Men må også sige at jeg er opløftet over at TT adresserer problemerne med det samme. MCcoy er umiddelbart bedre på vb hvor vi også har problemer og Falk er ikke god på en flad 2 mands midtbane. Det kan jeg sgu godt lide at se
Så er der noget med Ganaus alene på toppen der er lidt problematisk der skal løses
Comment
-
Helt enig.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså det er træls at der skal byttes rundt på McCoy
Men må også sige at jeg er opløftet over at TT adresserer problemerne med det samme. MCcoy er umiddelbart bedre på vb hvor vi også har problemer og Falk er ikke god på en flad 2 mands midtbane. Det kan jeg sgu godt lide at se
Så er der noget med Ganaus alene på toppen der er lidt problematisk der skal løses
Den del syntes jeg ikke der er noget at sætte på.
Mere OBs evne til trupsammensætning jeg syntes man kan sætte et ret stort spørgsmålstegn ved
Comment
-
Tjo. Men vi kager jo rundt i systemer og konstallationer. Så spiller vi smalt. Så spiller vi bredt. Så skal vi presse højt. Så kan vi godt være lidt mere afventende..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Helt enig.
Den del syntes jeg ikke der er noget at sætte på.
Mere OBs evne til trupsammensætning jeg syntes man kan sætte et ret stort spørgsmålstegn ved
Altså det er satme heller ikke nemt at være TB når man nu overlader taktikken til træneren
Comment
-
det rigtigt. Men lige vb - altså det er jo ikke nogen overraskelse at Adam ikke har niveau, han stod bag en ung HB sidste sæson...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tjo. Men vi kager jo rundt i systemer og konstallationer. Så spiller vi smalt. Så spiller vi bredt. Så skal vi presse højt. Så kan vi godt være lidt mere afventende..
Altså det er satme heller ikke nemt at være TB når man nu overlader taktikken til træneren
Og nu skulle McCoy så have den højreback - og så har man ikke addresseret VB, så man muligvis er nødt til at sende McCoy tilbage på den plads, det sgu ikke godt nok.
Og så er det vel trods alt også Troels der har hentet Thomasberg ind, selv om det vel var meningen at det var Zorniger bold man ville spille?...og jeg ved godt at TB forsøgte at sælge den som om AZ og TT spiller samme type bold, men det er jo ikke helt rigtigt.
Man bliver ved med at hive for meget i rettet hver gang der skal skiftes træner...
Comment
-
Hvis man nu vil have Mccoy på venstre back, så har man en opgave - at lave om på den fejl man lavede for 3 måneder siden da man afskedigede Owusu.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså det er træls at der skal byttes rundt på McCoy
Ring ham tilbage - giv manden hvad han ville have. Han vil passer meget bedre til TT fodbold end Zorniger - derudover vil han fornuftigt kunne dække en 8’er - hvis ikke man henter en midtbane mere..
Jeg forstår ikke, hvis ikkede ihvertfald bare giver den forsøget - men hvis han så afviser - så er det jo fair.
- Likes 3
Comment
Comment