Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Agf-ob 23/8

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg tænker han spiller Ganaus på toppen og med Arp som hængende 9´er - link up spiller.
    Groot lignede ikke en som var særligt kampklar ved sit indhop.
    Vi er nok nødt til at bruge Magnus som indskifter - kampen i Aarhus kræver erfaring og fysik ellers bliver vi most som de sidste gange deroppe.
    Gammelgaard skal da starte - Holmstrøm kan vi skifte ind hvis vi mangler mål eller duelstyrke undervejs.
    Lyder til, at vi er meget enige om tingene.

Comment

Leif R vurdere at Arp starter ude i Aarhus, da han fortsat ikke træner fuldt med. Han virker ud fra det han ser ret sikker på at Ganaus og Holmstrøm starter på toppen i en 4-4-2. Gammelgaard vurderes at stryge ind på højre side, og så bliver Bonde sorteper på den centrale midtbane. Venstre back er helt åben. Her overvejes McCoy at blive flyttet over

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Leif R vurdere at Arp starter ude i Aarhus, da han fortsat ikke træner fuldt med. Han virker ud fra det han ser ret sikker på at Ganaus og Holmstrøm starter på toppen i en 4-4-2. Gammelgaard vurderes at stryge ind på højre side, og så bliver Bonde sorteper på den centrale midtbane. Venstre back er helt åben. Her overvejes McCoy at blive flyttet over
        Er det så Krølle eller Therkildsen på HB, hvis det sker.
        siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Er det så Krølle eller Therkildsen på HB, hvis det sker.
          Jeg tror slet ikke, at man tænker Krølle som HB længere. Det var jo et eksperiment under AA - omend Krølle jo knap er blevet prøvet på pladsen - og Krølle har indtil da altid spillet kantangriber.

Så jeg er ret sikker på, at han kommer til at få sine minutter på kanten, og så må vi se, hvad det bliver til.

Vi mangler klart at styrke os på back-positionen.

Comment

Working...
          X