Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Gult McCoy. Men vigtigt at han stoppede den kontra
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Synes at Ganaus er for lidt med i kampen, igen. Siden Thomasberg tog over, føler jeg ikke at have set ham modtage bolden i et dybdeløb en eneste gang
      Han skal jo ikke ligge på toppen som ene angriber.

Mon ikke vi får Grot at se, kan håbe det hjælper lidt

Comment

Synes at Ganaus er for lidt med i kampen, igen. Siden Thomasberg tog over, føler jeg ikke at have set ham modtage bolden i et dybdeløb en eneste gang
        Han kan ikke spille alene på toppen, i hvert fald ikke hvad vi har set her i de første kampe i det system. Måske han bliver rykket ud til højre og så spiller Grot en små 20 min på toppen?

Comment

Vi har ikke fået ham sat i scene ret meget, han mangler en makker at spille sammen med.
          Dog syntes jeg det klæder vores spil, vi kommer til flere indlæg, dem skal vi lige øve os i at udnytte bedre i feltet. Men klar fremgang fra sidste kamp.

Comment

Hvad havde vi af skud på mål efter etableret opspil, altså uden Bondes afbrænder?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Han skal jo ikke ligge på toppen som ene angriber.

Mon ikke vi får Grot at se, kan håbe det hjælper lidt
              Han kan godt spille alene på toppen, og samtidig have lov til at løbe dybt på siderne. Det handler jo også bare om at systemet er så flydende, så nogle vil optage pladsen central, når han løber på siden

Comment

Horsens er jo kun farlige når vi smider bolden væk og det gøre vi alt for tit.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Hvad sagde jeg. Hvor var Adam Sørensen
                  Skælder man ikke bare Adam ud for at skælde ham ud? Man kan skælde alle de 8 andre ud for at være for langt fremme i situationen?

At give Adam skylden, forstår jeg ikke.

Comment

Pause

OB startede klart bedst, McCoy - Andersen så rigtigt gode ud i starten, langsomt kom Horsens bedre og bedre med - angreb konstant i vores venstre side, hvor Adam og Keskinen står svagt i billedet.

Askou, Gomez, McCoy og Andersen er vel dem der skiller sig mest positivt ud indtil nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                      Hvad havde vi af skud på mål efter etableret opspil, altså uden Bondes afbrænder?
                      Vi har en håndfuld afslutninger i starten, som kommer via ren aggressivitet. Men nej, det har været småt med de gode chancer. Lidt temaet for de første kampe under Thomasberg
                      Last edited by Wessels er en mur; i dag, 13:51.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Skælder man ikke bare Adam ud for at skælde ham ud? Man kan skælde alle de 8 andre ud for at være for langt fremme i situationen?

vil nok give dig ret i den situation. Men vi ser bare gang på gang at han ikke forsvarer godt, ude af position, bliver overløbet osv.

Comment

Der var flere skyldige ifb. med målet. Men Adam har da igen, været en af de dårligste, i hvert fald indtil videre.

Comment

Han skal vel ikke komme så langt frem, når han kan se den anden back også er langt fremme, og spillet foregår i modsatte side.
                            Han holder slet ikke øje med rast forsvaret.

Comment

Jeg deler den. Men lige i dag træffer han god nok en del dårlige beslutninger og er fejlplaceret i flere situationer. Jeg sidder på stadion lige ud for, hvor han har huseret i første halvleg. Keskinen har ad flere omgange slået lidt ud med armene over ham - det ved jeg ikke, om man ser på tv?

Comment

Nu må TT lige vise sin træner erfaring her i pausen ellers fiser kampen udover øst Bornholm.

Comment

Working...
                                X