Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Meget skuffende, det startede friskt, men Horsens fik justeret og vi brænder vores kæmpe chancer.

Ved dårligt hvem der bør have MOM? Går nok med Falk, nok mest pga 1st halveg, hvor han fik brudt en del.

Fin kamp af krølle, han skal bare bygge på, ingen pres herfra.

Der skal ske noget meget snart med det "øgede" budget, presset er stort på Troels

Comment

Pinligt indsats efter de første 15 min. Det kan ikke blive top 6 med det spil. Vi skal have en ordentlig venstre back. Fiete Arp og Suhonen må meget gerne være klar næste weekend . Så må vi hvad vores nye angriber kan. Det er svært at blive ved med at tro på at tingene kan ændres i Ådalen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
        Hvis vi ikke får tre point mod AGF må ledelsen gøre noget drastisk Stor kkamp af begge målmænd
        Du må kalde mig Gårdmand Bjørn, hvis ikke vi får prygl af AGF, også selvom de spiller i Europa

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Grot som Game changer- TB sælger fuldstændig den nye træner. Det er fandme synd for TT
          Hvordan i alverden kan det være synd for TT ?
          Han var fuldt ud bevidst om hvad han gik ind til, og har vel selv udtalt at det er en god trup.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvis vi ikke får tre point mod AGF må ledelsen gøre noget drastisk Stor kkamp af begge målmænd
            Det her hold er nedrykningskandidat. Arp må gerne snart komme retur, så der ikke bliver reel nedrykningskamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Men hvilke spillere ville du hente når kassen åbenbart er tom?
              Den er ikke tom. Men Troels vil være helt sikker. Fair nok, men hvis de ikke vil til OB, og det kan jeg godt forstå, må budget enten øges eller han må gå efter det næstbedste.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Måske var der alligevel noget rigtigt i AZ betragtninger om hvor misundelig han var på andre klubbers spillertrupper
                ……skidt skidt skidt….hvis ikke TBs sæde er rygende varmt, så er der sgu ikke nogen retfærdighed til
                Det var da helt åbenlyst sandt. Og kostede en fyring.

Kejserens har jo intet tøj på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vi spillede lige så dårligt under AZ. Det skyldes, at vores spillere er dårlige.

Det, der foregår i klubben, er pinligt på 15. år, og det må være tydeligt for enhver, at vi skal stå på tæerne for at undgå nedrykning.

Men i næste sæson. I næste sæson. Dér vender det!!!!!
                  Jeg tænker at AZ har fortalt TB og NT det. Det fandt ikke i god jord.

Comment

Den er ikke tom. Men Troels vil være helt sikker. Fair nok, men hvis de ikke vil til OB, og det kan jeg godt forstå, må budget enten øges eller han må gå efter det næstbedste.
                    Ved du det her siden du udtaler dig så skråsikkert?

Comment

En sæson hvor OB ikke kommer i Europa, er ikke en godkendt sæson. Er det stadig Thorborgs holdning?

Comment

Vi kan glemme alt om top6, det her gælder en plads i top10.

Der skal hentes et par profiler inden vinduet lukker.

Venstre back.

Måske en central midtbane og så kan Julius glemme alt om Bundesligaen indtil næste sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Vi spillede vores bedste kamp i Viborg, selvom vi tabte der (ufortjent).Vi spiller nu kedeligt og uattraktivt
                          Jeg savner ZORNIGER!!
                          Det gør jeg ikke, vi har ikke brug for et løstgående missil, som ikke aner hvad mandskabsbehandling er i 2026 eller som med sine udtalelser sætter sig over klubben. Jeg savner skarphed hos både spillere og ledelse samt at man i dag starter med plan b langt tidligere i kampen. Man bør desuden prøve et andet system, i hvertfald i kampe som i dag, hvor vi skal vinde. Ude imod topholdene kan det være ok.

Comment

Jeg er oprigtigt i tvivl om hvem der er mest evnesvag - Ejeren, sportsdirektøren eller os der betaler for at se på lortet...

Comment

Nå. Vi kan glæde os over at vi har det andetfedeste stadion i Betinia-ligaen

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Vi spillede lige så dårligt under AZ. Det skyldes, at vores spillere er dårlige.

Det, der foregår i klubben, er pinligt på 15. år, og det må være tydeligt for enhver, at vi skal stå på tæerne for at undgå nedrykning.

Men i næste sæson. I næste sæson. Dér vender det!!!!!
                                Det var langt mere attraktivt under Zorniger Vi kunne komme med en sprudlende offensive den ene dag og tabe i Vejle 0:4 en anden. Men spillet måden var mere begejstrende. Vi tabte i Viborg pga manglende skarphed, det kan ske. Men nu skaber vi ikke mere nok i offensiven. Og et pointsnit af 1,0 efter tre kampe mod forventede Bund-6-hold hvor to kampe var endda hjemmekampe er vel fuldstændig uacceptabelt. Vi kom til to scoringer i fire kampe, hvor en var et selvmål...
                                For mig er det klart: Zorniger havde ret, han manglede kun forstærkninger om at fortsætte spillestilen og blev straffet for at kræve det.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X