Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Bonde også med en afslutning, efter fint OB spil.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Vi har virkelig mulighederne.
      Vi skal bare udnytte det.

Comment

Myhre med god redning.

Comment

Den var altså kæmpe Falk, godt vi kommer frem til noget

Comment

Tak Myhra - flot redning - forsvaret kokser

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
              Jamen stop nu. Det er så forudsigeligt.
              100 p den ender med Horsens sejr
              Jeg har SÅ meget lyst til at indgå et væddemål med dig - bare for at få stoppet dine konstant negative kommentarer.

Hvis du får ret så holder jeg mig fra at kommentere på forum resten af sæsonen.
              Hvis du tager fejl - så gør du.

Tør du? Eller vil du hellere sidde og brokke dig?

Comment

Uden bold står Horsens lavt - og vi spiller for langsomt

Comment

Har vi ændret dødboldstræner efter Thomasbergs ankomst? Vi er i hvert fald gået væk fra de korte, og slår dem konsekvent til forreste stolpe

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                    Har vi ændret dødboldstræner efter Thomasbergs ankomst? Vi er i hvert fald gået væk fra de korte, og slår dem konsekvent til forreste stolpe
                    Det lagde jeg godt mærke til, men det var allerede i første kamp, altså stadig med Zorniger. Tænkte det er noget vi har trænet hen over sommeren.

Comment

det er helt sikkert noget han lægger mere vægt på end Zorniger, hjørne og indkast.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det er helt sikkert noget han lægger mere vægt på end Zorniger, hjørne og indkast.
                        Det er det uden tvivl. Men det er vel den samme assistent, som står for træningen af dem, som under Zorniger. Eller tager jeg fejl?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det lagde jeg godt mærke til, men det var allerede i første kamp, altså stadig med Zorniger. Tænkte det er noget vi har trænet hen over sommeren.
                          Kan bare huske vores kamp mod Kolding, hvor vi hele tiden tog korte hjørnespark

Comment

Igen i dag, skaber vi ikke nok chancer. Vi må altså have et alternativ til det system. 1 hvor vi spiller med 2 i front. Ved godt der skader i offensiven, men der skal altså andre boller på suppen, hvis vi skal vinde kampe. Vi skaber alt for lidt.

Comment

Puha det er sgu ikke alt for overbevisende det vi leverer
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                              2025 stadig med armene over kors

Comment

Kan bare huske vores kamp mod Kolding, hvor vi hele tiden tog korte hjørnespark
                                Vi må i hvert fald gerne blive bedre til det.

Comment

Working...
                                X