Vi lagde fint ud med fart og højt pres men vi spiller for naivt . Horsens sender bare deres hurtige folk på kanterne afsted og så er vi fanget. Det må simpelthen ikke ske.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AC Horsens 16/08/2026
Collapse
X
-
Selv i det offensive laver han fejl. Ked af at sige det, men jeg mener ikke at han er god nok. Håber vi får en forstærkning på hans position.Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægAdam er en overalt på banen og det efterlader meget plads. Jeg kan godt lide hans offensive tilgang meeeeeen lidt omtanke en gang imellem. Hvorfor skal han også sparke hjørnespark i modsatte side af den han dækker??????
- Likes 1
Comment
-
Lige det med han skal tage hjørnespark i modsatte side, tænker jeg ikke han selv har bestemt, så der er nogle andre der må dække op, når han mangler på sin back. Jeg er heller ikke fan af, han skal så langt væk fra sin positionOprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægAdam er en overalt på banen og det efterlader meget plads. Jeg kan godt lide hans offensive tilgang meeeeeen lidt omtanke en gang imellem. Hvorfor skal han også sparke hjørnespark i modsatte side af den han dækker??????
Comment
Comment