Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Silkeborg - OB 10/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det er da flot at dommerne skal gå til skærmen og drage deres egne konklusioner, men kan Michael Johansen og co. så ikke please uddanne dommerne i at træffe de rigtige beslutninger.
    De evner har de jo tydeligvis ikke, ellers så det ikke så grelt ud i dag.
    Få eksterne konsulenter ind fra andre lande, hvor de faktisk ved hvordan man dømmer en fodboldkamp, til at uddanne vores dommere eller lign.
    Det er vel den eneste løsning.
    Amatør niveau herhjemme hvad angår dommerstanden og især "høvdingen", Michael Johansen....

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

De evner har de jo tydeligvis ikke, ellers så det ikke så grelt ud i dag.
      Få eksterne konsulenter ind fra andre lande, hvor de faktisk ved hvordan man dømmer en fodboldkamp, til at uddanne vores dommere eller lign.
      Det er vel den eneste løsning.
      Amatør niveau herhjemme hvad angår dommerstanden og især "høvdingen", Michael Johansen....
      Enig. Men en del af problemet er også. Og det kan jeg ikke sige hvor jeg har fra. At nogle af vores dommere, også skal være villige til at lade sig uddanne.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Enig. Men en del af problemet er også. Og det kan jeg ikke sige hvor jeg har fra. At nogle af vores dommere, også skal være villige til at lade sig uddanne.
        Amatører... Voldsomt useriøst. Det skulle forestille at være professionel fodbold og så har man sådan nogle rendende.

Comment

Working...
        X