Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Silkeborg - OB 10/08/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Rent offensivt, er det en elendig højreside som vi spiller med lige nu

Comment

.. er der lavet nye regler for hands i unaturlig position, fra indeværende sæson? Mig bekendt har jeg ikke hørt noget….

Comment

For dælan, vi har haft chancerne, men den sidste skarphed

Comment

Kunne sagtens have stået 1-1... kom nu OB!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg havde gladeligt taget et absurd tyndt straffepark. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med om det reelt burde dømmes, så længe det er til vores fordel.
            Men selvfølgelig skulle det ikke dømmes og det blev det så desværre heller ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja - alle håb og drømme om top 6 er da ved at være pisset væk

Der er spillet 3 kampe. Slap dog af. Det virker som om du bare skal finde noget at brokke dig over. Hele tiden handler det om OB ikke lige gør som du synes.
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Men så er en tredjedel af grundpillet forbi......
                Men er det at tage sorgerne på forskud og forudindtage, at der først er forstærkninger på sidste dag? Det synes jeg.

Medmindre du ved, det er sådan det bliver, kunne det for så vidt være i denne uge, i morgen, i overmorgen.

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

Der er spillet 3 kampe. Slap dog af. Det virker som om du bare skal finde noget at brokke dig over. Hele tiden handler det om OB ikke lige gør som du synes.
                  ja - men jeg glæder mig til vi henter de manglende point mod top holdende...

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg

De point vi taber mod de mindre hold, skal vi jo så indhente mod AGF, FCK osv

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Men er det at tage sorgerne på forskud og forudindtage, at der først er forstærkninger på sidste dag? Det synes jeg.

Medmindre du ved, det er sådan det bliver, kunne det for så vidt være i denne uge, i morgen, i overmorgen.
                      du kan jo se en spiller som Keskinen, man brugte lang tid på at lande og har betalt en pæn transfer for. Han går altså ikke "bare" lige ind og gør en forskel. Det kommer de forstærkninger der måtte komme næppe heller.

Ouedraogo der er en af vores absolut bedste nu - skulle også lige bruge nogle kampe til at vende sig til sit nye hold.

Comment

Keskinen har seriøst ingen teknik

Comment

Meget flot bold af Therkildsen til Legolas, det er måske noget som han er dygtig til?

Comment

At vi skal jagte et resultat, med folk som Legolas, Therkildsen, Krølle og Ganaus som kantspiller, er under al kritik

Comment

Gomez er vidst smidt på toppen

Comment

Alt skal kastes frem nu, vi behøver en chance

Comment

Working...
                                X