Iøvrigt er McCoy langt bedre på VB end HB. Synes faktisk han stod svagt i billedet i 1.halvleg.
Yttergaard er jeg ikke helt tryg ved endnu. Måske kommer det når har får flere kampe.
Kan ikke lige se hvad hans styrker er endnu. Omvendt er det let at se hans svagheder.
Gomez og Askou supplere hinanden rigtig fint. Gad godt en forlængelse med Askou da han ville have godt af en sæson mere i superligaen.
Han ender med at ende som Slotsager på bænken.
Altså på TV ser McCoy ud til at spille en solid første halvleg, hvor han flere gange fysisk tromler sin direkte modstander. Han er et fucking bæst.!
Det er rigtigt, at han får meget mere plads på venstresiden, hvor jeg synes Sønderjyske stod svagt, men McCoy var god (igen) i går.
Jeg er også vild med McCoys intensitet, men det skal alle dage give gult at juble hånligt af en modstander. Og så havde det altså klædt McCoy ikke at smide sig i situationen.
Han jublede ja ikke hånligt mod Qamili men glad til RMN.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg føler bare slet, slet ikke at dommeren lagde an til noget, før han blev væltet omkuld, og jeg er ret så sikker på, at der ikke var sket noget, hvis Qamili ikke havde reageret
Jeg er også vild med McCoys intensitet, men det skal alle dage give gult at juble hånligt af en modstander. Og så havde det altså klædt McCoy ikke at smide sig i situationen.
han er også nødt til at spille spillet. Falder han ikke så trækker han ikke gult til sin modspiller
Comment