Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zorninger fyret!!
Collapse
X
-
At Troels for åbne mikroner og kameraer kan stå og sige, at Thomasberg står for noget af den samme fodbold som Zorniger er direkte chokerende for mig. TT er næsten det stik modsatte. 4-4-2, betondefensiv og lange bolde mod to angribere sådan groft sagt. Det er sådan jeg husker ham. Især i Randers-tiden. Synes sgu det får Troels til at virke en smule inkompetent...
- Likes 3
Comment
-
Ja et kæmpe pres. Kæmpe pres. Det ligner begyndelsen på enden.Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægDet kan godt være at Thomasberg, holder kritikken internt. Men han er ikke mindre ambitiøs end Zorniger. Så er man ikke så mange år i FCM. Lige nu er der med rette, et kæmpe pres på Troels Bech.
- Likes 1
Comment
-
Lad os lige alle huske at Thomas Thomasberg gik rigtig mange kampe i træk som ubesejret (godt nok med en bedre trup) i FCM.
Jeg håber godt nok Troels, Thorborg og co. til marts næste år, kan stå og grine os alle sammen op i hovedet…
Jeg har en lille fornemmelse, af at vi får nemmere nu ved at hente spillere fra en større hylde. Men idk.
- Likes 1
Comment
-
Jeg er mere imponeret over det han præsterede i Randers, de leverede meget stort da han var der, og FCM betalte overgangssum da de hentede ham. Jeg har en ide om, at der er flere spillere der vil spille for ham, end for Zorniger.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægLad os lige alle huske at Thomas Thomasberg gik rigtig mange kampe i træk som ubesejret (godt nok med en bedre trup) i FCM.
Jeg håber godt nok Troels, Thorborg og co. til marts næste år, kan stå og grine os alle sammen op i hovedet…
Jeg har en lille fornemmelse, af at vi får nemmere nu ved at hente spillere fra en større hylde. Men idk.
- Likes 2
Comment
-
Men han er jo inkompetent.Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlægAt Troels for åbne mikroner og kameraer kan stå og sige, at Thomasberg står for noget af den samme fodbold som Zorniger er direkte chokerende for mig. TT er næsten det stik modsatte. 4-4-2, betondefensiv og lange bolde mod to angribere sådan groft sagt. Det er sådan jeg husker ham. Især i Randers-tiden. Synes sgu det får Troels til at virke en smule inkompetent...
- Likes 3
Comment
-
I Randers grundlagde han successen på baggrund f et solidt defensivt fundament. Det afspejlede nok meget godt det materiale han fik til rådighed. I FCM har han bygget på med et bedre materiale. Holdet har scoret ca. det samme antal mål som de øvrige top hold (ca 2 mål i snit) og der er faktisk gået markant flere mål ind end hos eksempelvis fck.Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlægAt Troels for åbne mikroner og kameraer kan stå og sige, at Thomasberg står for noget af den samme fodbold som Zorniger er direkte chokerende for mig. TT er næsten det stik modsatte. 4-4-2, betondefensiv og lange bolde mod to angribere sådan groft sagt. Det er sådan jeg husker ham. Især i Randers-tiden. Synes sgu det får Troels til at virke en smule inkompetent...
Det skal så med til historien at han blev fyret derovre, fordi de efterspurgte en mere dynamisk træner. Derfor er jeg heller ikke overbevist om at han får os til at fremstå super offensive, men jeg synes hans præstationer på heden har båret præg at han har udviklet sig fra at være en decideret defensivt orienteret træner. Han står nok mere for en kontrolleret offensiv, som ikke efterlader de bagrum som Zornigers stil hwr medført.
- Likes 2
Comment
-
Hvad bygger du din fornemmelse på?Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlægLad os lige alle huske at Thomas Thomasberg gik rigtig mange kampe i træk som ubesejret (godt nok med en bedre trup) i FCM.
Comment
-
At Zorniger er så tydelig i sin ledelsesstil, og man ikke skal gøre meget forkert for at få en på nakken, og så har jeg også hørt lidt om det.Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Hvad bygger du din fornemmelse på?
Har lige læst på TV2 fra Troels
“- Vi kommer til at hente flere spillere. Alex (Zorniger, red.) er både spilmæssigt meget tydelig og en mand, der skiller vandene, og det gælder både hos spillerne internt og hos dem, vi gerne vil hente. Derfor er det ikke utænkeligt, at nogle af dem, vi har haft dialog med, ser en anden mulighed nu, end de gjorde før. Og det vil vi da også være åbne for.
- Ja, det er det da. Vi har også ideer. Vi mener, vi skal forstærke det forsvar, vi ikke har suppleret sidste sommer, hvor vi hentede midtbanespillere og angribere. Nu har vi fået Peter Therkildsen og Ulrik Yttergaard ind, og vi mener stadig, der er plads til en spiller eller to i den del af banen.”
- Likes 1
Comment
-
Bund usympatisk udtalelse (men typisk TB-stil) og hvem ansatte AZ, TroelsOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
At Zorniger er så tydelig i sin ledelsesstil, og man ikke skal gøre meget forkert for at få en på nakken, og så har jeg også hørt lidt om det.
Har lige læst på TV2 fra Troels
“- Vi kommer til at hente flere spillere. Alex (Zorniger, red.) er både spilmæssigt meget tydelig og en mand, der skiller vandene, og det gælder både hos spillerne internt og hos dem, vi gerne vil hente. Derfor er det ikke utænkeligt, at nogle af dem, vi har haft dialog med, ser en anden mulighed nu, end de gjorde før. Og det vil vi da også være åbne for.
- Ja, det er det da. Vi har også ideer. Vi mener, vi skal forstærke det forsvar, vi ikke har suppleret sidste sommer, hvor vi hentede midtbanespillere og angribere. Nu har vi fået Peter Therkildsen og Ulrik Yttergaard ind, og vi mener stadig, der er plads til en spiller eller to i den del af banen.”
Comment
Comment