Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Zorninger fyret!!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lidt sjovt, at når jeg de senere år har berettet noget om stemningen i Ådalen, har jeg altid skulle komme med dokumentation/beviser på at overvinderkulturen ikke er i vater. Ellers var jeg jo bare en troll og mega negativ som ikke ville klubben noget godt "

Nu har stemningen åbenbart ændret sig og det fyger med udokumenterede påstande, som folk nu slubrer i sig uden kritik... nye tider på forummet
    Tør øjnene, du har selv bragt dig i den situation!
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Gad vide om Thomasberg så bare har gået ovre i Polen, og øvet sig på at spille højintens presfodbold. For da han var i Midtjylland, husker jeg det ofte som en omgang kedelig tørvetriller-bold
      Ja netop, kedeligt og defensivt

Comment

At Troels for åbne mikroner og kameraer kan stå og sige, at Thomasberg står for noget af den samme fodbold som Zorniger er direkte chokerende for mig. TT er næsten det stik modsatte. 4-4-2, betondefensiv og lange bolde mod to angribere sådan groft sagt. Det er sådan jeg husker ham. Især i Randers-tiden. Synes sgu det får Troels til at virke en smule inkompetent...

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Det kan godt være at Thomasberg, holder kritikken internt. Men han er ikke mindre ambitiøs end Zorniger. Så er man ikke så mange år i FCM. Lige nu er der med rette, et kæmpe pres på Troels Bech.
          Ja et kæmpe pres. Kæmpe pres. Det ligner begyndelsen på enden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Hvad synes du han er lykkes godt med?
            Han mangler stadig at bevise han kan gøre det bedre end Jesper hansen og alle de andre.
            Vi er blevet bedre ja, de andre er bare blevet endnu bedre.

Vi er stadig ikke kommet væk fra 8.pladsen.

Comment

Lad os lige alle huske at Thomas Thomasberg gik rigtig mange kampe i træk som ubesejret (godt nok med en bedre trup) i FCM.

Jeg håber godt nok Troels, Thorborg og co. til marts næste år, kan stå og grine os alle sammen op i hovedet…

Jeg har en lille fornemmelse, af at vi får nemmere nu ved at hente spillere fra en større hylde. Men idk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Lad os lige alle huske at Thomas Thomasberg gik rigtig mange kampe i træk som ubesejret (godt nok med en bedre trup) i FCM.

Jeg håber godt nok Troels, Thorborg og co. til marts næste år, kan stå og grine os alle sammen op i hovedet…

Jeg har en lille fornemmelse, af at vi får nemmere nu ved at hente spillere fra en større hylde. Men idk.
                Jeg er mere imponeret over det han præsterede i Randers, de leverede meget stort da han var der, og FCM betalte overgangssum da de hentede ham. Jeg har en ide om, at der er flere spillere der vil spille for ham, end for Zorniger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                  Nogen der ved noget om relationen mellem TB og BH?
                  Næ det er uvist.

Til gengæld ved jeg TB er en der deler vandene. Det er ikke alle der vil til OB.

Comment

Working...
                  X