Oprindeligt indsendt af Galamush
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zorninger fyret!!
Collapse
X
-
OB melder ikke ud at ambitionen er Top6 for så at fyre Zorniger, og drosle ned og nu kun vil kæmpe om overlevelse.
Det tror jeg simpelthen ikke på.
Zorniger har helt sikkert åbnet munden - eller det ved jeg, og så er det blevet for voldsomt. Men vi er OB, vi har ikke været i Top6 i mange år, og vi har lige været i gennem et år med kultur arbejde.
Hvis Zorniger har åbnet munden så meget at folk, har sygemeldt sig eller andet - så ødelægger det jo kulturen. Ledelsen har trådt på knappen, for at vi ikke står om et år, og skal igennem hele møllen igen. Det er jeg helt sikker på.
Bare hug på mig, men jeg er glad for de gør det nu, og ikke lod toget kører for langt væk, hvor det ikke kan reddes igen, umiddelbart.
Ambitionen er stadig top 6.
- Likes 8
Comment
-
Next Level.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Har vi overhovedet en strategisk retning???"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ok. Hvis det selvfølgelig er det, så tager jeg naturligvis min udtalelse tilbage.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Selvfølgelig er den primære grund til, at det her sker nu, at opstarten har været lort og Zorniger har skabt sig over det. Hvis det handlede om alt muligt andet, så havde man selvfølgelig fyret ham efter sæsonafslutningen, med mindre man selvfølgelig er endnu større amatører end hvad vi går og tror.
Comment
-
Fatter ikke, at der ikke snart er en voksen som melder sig ind i kampen, og får smidt Troels på porten, for jeg ved snart ikke for hvilken gang!!!
Han er ganske enkelt Danmarks svar på Komiske Ali - jeg vil næsten kalde ham Tragisk-komiske Troels! Vor herre til hest en uprofessionel ledelse..
- Likes 4
Comment
-
Det havde sgu været bedre, om det var sket før sæsonen gik i gang, men det skulle selvfølgelig også passe for den nye træner. Stærkt at have ham klar på dag 1, trods alt.
Alernativlos blev det aldrig med AZ, ikke på banen i hvert fald. Han har mest virket som en "grumpy old man". Og hvis det passer de ting der kommer frem nu, så var det kun det rigtige at gøre.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 2
Comment
-
Tak til zorniger.
Jeg er ikke så ked af det. Han var væk om 1 år senest alligevel. Hans bombastiske showman stil passer ikke ind, i min verden.
timingen er dog forfærdelig.
Thomasberg - tja, det er absolut ikke sprælsk. Men det er klassiske dyder, det er rutine og stabiltet og det er måske nærvær med spillerne på en anden måde = mulighed for forlængelse? Eks. Med William Martin.
Jeg tror det hele nok skal gå
- Likes 3
Comment
-
Enig og hvis man samtidig ikke bakker klubben op i den strategi man kører, holder det ikke. Kan nogen sige at vi har rykket os spillemæssigt og taktisk under AZ? Altså vi snakker ikke Ganus' fart, Falk og Arps teknik og spilforståelse. Men presspil, kan holdet forsvarer, dødbolde etc. Jeg elsker Alex når der er interviews, men han har ikke rykket os og truppen i sidste sæson var til mere end en flad 8 plads hvor vi gik i stå i nedrykningsspillet.Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlægDet var uundgåeligt. Zorniger har krævet store veksler på på trup, stab og klub med en uorganiseret og samarbejdsvanskelig facon, som jeg hører det.
Spændende hvad det får af betydning for Noah Ganaus og Fiete Arp, som næppe var kommet til klubben uden AZ.
Tak for indsatsen Alex. Jeg er slet ikke i tvivl om at lysten til projektet var der, men det lykkedes ikke.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Den dårlige opstart kan jo have gjort det "alt muligt andet" endnu mere fremtrædende, og dermed været dråben, der fik bægeret til at flyde over. Hvis AZ har været totalt ligeglad med, at vi gerne vil bygge noget bæredygtigt, og i stedet gerne har ville jagte nogle resultater på den helt korte bane.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Selvfølgelig er den primære grund til, at det her sker nu, at opstarten har været lort og Zorniger har skabt sig over det. Hvis det handlede om alt muligt andet, så havde man selvfølgelig fyret ham efter sæsonafslutningen, med mindre man selvfølgelig er endnu større amatører end hvad vi går og tror.
Vores unge spillere fra eget akademi er flygtet fra klubben det sidste års tid (Jensen, Ejdum, Bojang, (Askou?)).
Zorninger har nok haft krav om endnu flere udlændinge, som ville have skubbet endnu flere ud og presset miljøet yderligere. Vi kunne stå om et år eller to med en totalt fremmedgjort trup, og en Zorninger på vej ud af døren, og hvor ville vi så være som klub?
Det har været et sjovt og spændende år med AZ - og tiltrænkt. Men klubben kan ikke blive ved med at skifte op i et nyt gear hver sommer. Der er brug for noget stabilitet.
- Likes 2
Comment
-
Jeg har bare ventet på det her.
Jeg er ret ærgerlig. Jeg ville enormt gerne se, hvad det kunne være blevet til med en ordentlig trup. AZ har noget Ricardo-aura over sig.
Det er enormt arbitrært - som meget andet med OB det sidste halvandet årti - at ansætte en type som AZ uden at give ham værktøjerne til succes.
Nuvel - forfra igen og igen og igen. Har den nye træner mon også øvet sig hele livet på vores såkaldte spillestil?
- Likes 3
Comment
Comment